Gametopic

Er word met mensen van het forum over AC gepraat, tips gedeeld en zo spreken wee af of om elkaars eiland te bezoeken.

Ik ben sinds gisteravond AC aan het spelen. Vind het echt leuk en ideaal om nu te spelen!

1 like

Maar hoe werkt zo’n discord dan?

Je moet een account maken en dan is het eigenlijk gewoon een mini forum/chat. Zitten alleen maar mensen van hier.

1 like

Dacht ik eerst ook, maar het is echt fantastisch!!

New Leaf vond ik minder te doen dan nu eigenlijk. Het enige wat ik van new leaf mis is de eiland spelletjes die je kon doen.
maar iedere dag heb je weer wat nieuws te doen in je stad, dat is echt leuk! (en het is real time)

Iemand ervaring met de oplaadtijd van de controllers voor de Switch? Heb de rechter blijkbaar niet goed vastgeklikt (speelde op de tv) waardoor ie leeg is haha.

Ik weet niet hoe lang ze moeten opladen, maar ik vind ze wel altijd vrij snel al weer vol zitten!

1 like

Oké ik was net op een eiland van iemand anders en zij had Antonio. Die wil ik ook, zo cute! :sob:

Ik wil een Nintendo Switch maar ik ben echt bang dat hij na een half jaartje in de kast blijft staan :sweat_smile:

In het boekje staat 3,5 uur maar ik vond het ook sneller gaan.

1 like

Dankje!

Ik heb het kopen van een switch (lite) echt vet lang uitgesteld en vond het nu nog veel moeilijker om die aankoop goed te praten. Maar ik ben er nu echt zo blij mee als een klein kind. Echt fijne afleiding in deze klote tijd.

Ac vind ik veel leuker !

1 like

Heeft iemand nog tips voor vrolijke spellen voor de playstation 4? Iets in de trant van Spyro en Crash bandicoot misschien? (Geen Rayman)

Daarnaast zou ik ook graag een lokaal multiplayer game willen. Iemand tips? Crash team racing en little big planet heb ik al.

Ik ben ook overstag gegaan en heb AC gekocht. Ik vind het zo leuk en ontspannend! Echt een leuk spelletje voor in deze rare tijd. Ik ga ff kijken of ik ook de discord kan joinen.

5 likes

Pff, voor dat online gebeuren moet je dus ook weer betalen haha. Ik twijfel eraan of ik dat wil. Ik ken niemand met een Switch, maar zie dat er hier wel codes worden uitgewisseld in de Discord. Voegt het voor jullie veel toe om elkaars eilanden te bezoeken of is dat leuk voor een keer maar daarna niet meer?

Ik vind dat het wel iets toevoegt! Je kunt bijvoorbeeld fruit en bloemen uitwisselen. Je kunt elkaar helpen met meubels craften, of bij elkaars winkels shoppen. Gisteren kreeg ik van 1 van mijn bewoners een DIY recept, toen zijn anderen naar mijn eiland gekomen om dat zelfde DIY recept te krijgen. Je kunt kaarten naar elkaar sturen. En het is ook gewoon leuk om bij elkaars eilanden te neuzen. Praten met de bewoners, beetje vissen, beetje insecten vangen haha.

3 likes

Ik zal ook Discord aanmaken en dan in de groep als dat kan. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ooooh die DIY was ik helemaal vergeten. Het is 20 euro, maar wel voor een heel jaar… Misschien toch maar doen. Mag ik alvast bij jullie in de Discord?

1 like