I GOT IT
Je kunt ook medicijnen kopen bij Tommy en Timmy! En inderdaad met het vliegtuig even naar een ander eilandje om daar wat onkruid te halen.
Nou, we hebben zijn het in ieder geval over de nummer laatst eens! Ik vond Unity niet eens zo heel erg, ik denk dat het ook een beetje kwam door de tijd waarin ik het speelde en juist het blauwe kleurenschema. Rogue was halve bak en III wil ik het niet over hebben haha, de rest is dikke prima
Wel grappig dat je Revelations ook hoog hebt staan, die viel voor veel mensen tegen
Ik heb sinds vandaag een ladder en ook op de hogere delen van mijn eiland al het onkruid verwijderd. Niet heel handig, maar ik kan het niet aan om het te laten staan haha. Was ik in het echt maar wat meer zoals in AC. 
Het liefst haal ik ook al mn bomen weg en ga ik met een compleet kaal eiland aan de gang maar ik weet niet of dat handig is. Ben wel hele nette boom- en bloemenrijtjes aan het maken om het allemaal nog enigzins te organiseren.
Lieve allemaal, bedankt voor jullie hulp!
@Jip @Clancy @anon37686689 oa
Ik ben net naar een onbewoond eiland geweest en dat was echt een meerwaarde! Zonder jullie tips had ik dat even niet bedacht. Merci!
En ik kon een schep en bijl kopen. Als deze stuk gaan, ga ik die nog wel kunnen maken hoop ik? Een keer? Haha.
(Wij zitten met 3 gezinsleden op 1 eiland jongens, ik raak zowat overprikkeld in deze quarantaine tijden.)
Je kan gewoon vrij cheap weer nieuwe maken. 
Ik heb nu nl alleen nog bouwtekeningen voor een net en een hengel.
Op ten duur krijg je meer bouwtekeningen of kan je ze vinden. 
Fijn dankje! Ik heb 'm besteld 
Mag ik er misschien ook bij? Zit al vier uur te spelen 
Deze sukkel is toch voor de lite gegaan, 2 dagen later… Was ik nou toch maar voor de normale gegaan 

En de AC versie is nu nergens meer aan te komen
(Mss na het corona tijdperk wel… wie weet)
Echt een mooi hoesje!
Bijna overal uitverkocht maar ik zie 'm nog op amazon.de staan en nu twijfel ik of ik die ook wil :'D
Zou die erg ruim voor de lite zijn denk je? 
Dan klopt die beetje vage beschrijvingen op amazon ook. Thnx dan heb ik die voor de lite nu besteld. 
Ik heb hem ook besteld! Jammer dat ik de gewone Switch joycons heb. Vind die van AC echt heel mooi qua kleuren.
Oeh, op Amazon is het hoesje voor de Lite nog steeds voorradig, bestel ik hem ook even voor mijn moeder die nog geen hoes heeft.
Nou, mijn zus gaat hem ook bestellen. Matchen we mooi met zijn allen, hahaha.
wel grappig, als je de link aanpast naar NL dan is hij opeens 39 euro xD
Amazon naait Nederlanders zo hard en dan mij steeds proberen over te halen om over te stappen op de Nederlandse Prime what about NEINNNNN.