Gametopic

Ja klopt! Als ik me niet vergis, heb je door animal crossing te kopen/downloaden 300 gouden munten gekregen, die kun je inwisselen voor €3 korting op Nintendo Online. Scheelt ook weer een beetje haha. En tuurlijk mag je erbij haha

1 like

Oooh dat klopt inderdaad, goede tip! Ik ga nog even m’n laatste werktaken afronden en dan actief meechatten. Ziet er super gezellig uit in de Discord!

1 like

Ik ga morgen de switch ophalen die ik aan mn zus geleend had, en morgen krijg ik Animal Crossing binnen!! Kan iemand me vast het linkje van de discord sturen? :see_no_evil:

2 likes

Een nieuwe dag is een nieuwe link! @Foucher

@knofje haha ik heb precies hetzelfde. Is altijd even omschakelen. Hoe bevalt de lite je? :grin:

Heb je die vrienden ook al eens bezocht? Of andersom? Want dat is volgens mij wel een vereiste. Dan verschijnen ze ook in je vrienden lijst op je NookPhone.

Soms staan de eilanden gewoon open (voor vrienden of voor beste vrienden, dan krijg je bericht dat er een eiland beschikbaar is als je bij de balie staat) of soms met een dodo code (die delen we op de discord server!)

1 like

Ik weet nog niet of ik AC wel leuk vindt. Dit is pas mn tweede dag, dus ik kijk het even aan. Maar je kan bijna niks doen? Is het hele doel van het spelletje om iedere dag een uurtje wat shit te verzamelen, te kopen en verkopen en that’s it? Dat vind ik echt geen 60 euro waard.

Ik vind het echt veeeel saaier dan bijvoorbeeld Stardew Valley. Maar misschien komt dat nog.

1 like

Je huis groter maken. Je eiland zo mooi mogelijk maken. Alle soorten fruit verzamelen.
Zeldzame bloemen krijgen. Alle insecten en vissen vangen. Je museum vol krijgen.

Maar dat moet wel je ding zijn ja. Ik speel te veel uren per dag AC :joy:

2 likes

Het bouwt voor mijn gevoel op, dus in het begin heb je inderdaad nog bijna niks staan. Elke dag komt er gelukkig iets meer bij

1 like

Ah toffe box! Ik ben laatst opnieuw begonnen in de gewone Persona, was me niet waard om opnieuw te kopen. Zo’n goed spel!

1 like

@Calypso en @anon42392789 Ik kan de aankoop ook niet echt goed praten inderdaad, voelt zo ‘nutteloos’ ofzo? :sweat_smile:
Maar bedankt voor de aanmoediging! Ik zag dat hij weer op voorraad was bij Coolblue en vrijdag wordt hij geleverd :sunglasses: Inclusief Mario Kart, dat was qua prijs niet per se voordelig, maar je wilt natuurlijk wel iets te spelen hebben.

Ik wil AC en Just Dance ook hebben, maar denk dat ik dat qua aankoop toch maar een beetje moet spreiden…

zolang ik geen kledingwinkel heb kan ik er in ieder geval bijlopen als treingekkie. :joy:

Is het btw normaal dat je niet alle vissen kan vangen?

3 likes

Ik kan echt alle vissen vangen, je moet je hengel op het goede moment ophalen. Als je dobber ondergaat, hij maakt dan ook een ander geluidje dan wanneer de vis er tegenaan zwemt haha.

Ik heb soms wel dat de vis alsnog wegzwemt, terwijl de dobber dan naar onder getrokken is. :angry:

Ik snap dus niet dat ik in zoiets gemakkelijks steeds faal. In twee dagen 4 vissen gevangen haha en ik heb het uren gespeeld. :rofl:

Mijn vriend is over iets meer dan een maand jarig en het enige wat hij wil is een game. Ik snap alleen zelf helemaal niks van wat ik moet kopen. Normaal speelt hij Red dead Redemption (met een of andere uitbreidingspakket waar die onwijs trots op is), en dingen waarin je echt een wereld moet ontdekken. Het liefst doet die het ook alleen. Wat kan ik dan voor hem kopen? Help me out

Ik ben hem stiekem aan het ondervragen maar die eerste heeft ie al en de tweede vindt hij niet leuk… Misschien toch maar een cadeaubon dan😂 Zo lastig

1 like

Oke deze vindt hij nog nooit gespeeld, maar het klinkt leuk zegt ie. Hij speelt nu watch dogs 2. En daar bedoel ik mee dat die al heel de dag zit te stinken op de bank en dit al heel de dag opstaat😂

Misschien Fallout 4 (is al wat ouder) of the outer worlds?

1 like

Thanks! Hij heeft allang door dat ik m zit te ondervragen, maar die outher worlds vindt hij wel leuk :slight_smile: