Gametopic

Haha ja nouja, iemand die niet zelf gamed vragen om een game zonder specifieke richting is ook lastig. Hoop dat hij zelf ook wel snapt dat je dan toch een beetje moet “ondervragen”

1 like

Hahaha, jazeker. Maar heb iniedergeval wel wat inspiratie gedaan :slight_smile:

Aanvullend op de eerder genoemde opties, Division 2? (Division 1 is echt niet leuk, wordt veel te moeilijk bij grotere missies omdat je afhankelijk bent van de hulp van derden en bij Division 2 is dat volgens mijn man die het nu speelt veel minder en dus aangenamer om te spelen).

1 like

Wat zijn de verschillen tussen ac en stardew? Ik heb echt heel erg fomo nu maar ik heb stardew en ik vind dat saai

Ik vind Stardew niet leuk en AC geweldig hahah

1 like

Ja please eloborate

Ik heb Stardew maar heel even gespeeld maar sowieso spreekt de stijl van AC mij veel meer aan. Hoe het er uit ziet vind ik zoveel beter uit dan Stardew. AC gaat mee met de echte tijd dus 27 maart in rl is 27 maart daar, als het in rl zomer is is het daar zomer, als het in rl kerst is is het daar kerst. In deze AC begin je met een onbewoond eiland en ga je daar een leven opbrengen maar het kan helemaal zoals jij wilt. En bij Stardew is het natuurlijk gewoon zo dat je een boerderij hebt en moet uitbreiden en je eiland in AC is geen boerderij. Oke waarschijnlijk denk je hierna nog steeds wtf moet ik ermee haha. Maar ik kan het niet beter uitleggen. AC is een soort van magie en volgens mij vind je het of helemaal niks of geweldig. Heb je al naar trailers gekeken van AC?
En misschien heb je hier nog wat aan;

2 likes

Maar gaat het dan niet ramlangzaam allemaal? Dat ergert me bij stardew. Ik denk toch niet dat het iets voor mij is indd hahah

Ik heb er ook het geduld niet voor. Elke dag wat takken oprapen en ik snap niks van al die challanges en post elke dag. En dan heb ik iets afgerond en dan?
Zo’n soort open wereld waar je maar een beetje moet rondlopen vind ik vaak niet zo leuk / doelloos of juist fomo dat ik iets vergeet.
Wel leuk als er een duidelijk verhaal met einde in zit zoals bij andere adventures/simulatiespellen.

Degene die ik leuk vind:
switch mario odyssee
ps4 tomb raider + uncharted (alle varianten)

Iemand nog tips voor andere leuke spellen die in hetzelfde straatje vallen?

1 like

Ik ook :joy:

Zodra hij naar beneden gaat moet je direct je hengel ophalen. Als je iets twijfelt ben je te laat en zwemt hij idd weg

@anon42392789

Thanks! hebben deze spellen wel een verhaallijn of rode draad door het spel? Sommige ken ik wel een beetje, maar bijvoorbeeld bij Farcry vond ik het alsnog teveel een open wereld bijvoorbeeld.
Ik heb red dead redemption ook opgegeven, dan ben je eindeloos met zo’n paard in die wereld aan het lopen :laughing:

Klopt, weet ook niet waar het aan ligt, want twijfelen doe ik niet! Ben met vissen heel gefocust haha. Gebeurt ook maar heel af en toe.

Weet niet of je er wat aan hebt, maar wat mij heel erg helpt is spelen op geluid in plaats van naar de beweging van die dobber kijken. Als je de ‘plop’ hoort dat de vis eraan hangt direct drukken.

1 like

Ik zal vanavond eens kijken of mijn fishing skills beter gaan worden. :wink:

1 like

Door jullie wil ik zoooo graag AC spelen! Helaas overal uitverkocht :frowning:

Ik weet niet zeker welke taal het doosje heeft, maar als je daar niet zoveel waarde aan hecht dan lijkt 'ie op amazon nog beschikbaar!

1 like

Aan mijn mede Animal C spelers:

Ik heb de eerste dag al mijn onkruid weggehaald in AC maar heb het nodig om medicijnen te maken. 4 dagen later is er nog steeds geen onkruid gekomen. Dat ging toch vroegah veel sneller? Elke dag weer onkruid?
Is er een manier om aan onkruid te komen?? Of moet ik geduld :tired_face: hebben?

Ik heb gelezen dat als je echt al je onkruid weghaalt het inderdaad niet meer terugkomt en je dus wel wat moet laten liggen!

Nook miles tour

1 like