Nou dat is dan mooi te laat nu
@flwhrs eh? Haha
Nook Miles ticket kopen bij die automaat (bij Tom Nook) en naar een onbewoond eiland gaan, dan kun je daar ook onkruid weghalen en meenemen!
AAAHHH dankjewel. Hoe heb ik dit hele ding gemist?
Ga er eens naar kijken
@anon22402465 hmh ik heb echt alles weg gehaald maar heb toch weer nieuw onkruid op sommige plekken!
" Farming Clump of Weeds quickly
Weeds can be gathered up all over the island, especially in the very beginning. After you have picked them all, they are very slow to come back to your island, but will grow back over time. If you really need to gather up more weeds, you can always use a Nook Miles ticket to go on a Mystery Tour and gather up weeds while you are there.
Alternatively, if you have a friend also playing, you could offer to go to their island and help pick up weeds. They will likely appreciate the support!"
Bron : https://game8.co/games/Animal-Crossing-New-Horizons/archives/284585#hl_2
Ohhh ik ben benieuwd hoe je alle delen van AC zou ranken
Mijn persoonlijke lijstje:
Ik heb Syndicate en Oddysey al in huis maar nog niet gespeeld
Je kunt ook medicijnen kopen bij Tommy en Timmy! En inderdaad met het vliegtuig even naar een ander eilandje om daar wat onkruid te halen.
Nou, we hebben zijn het in ieder geval over de nummer laatst eens! Ik vond Unity niet eens zo heel erg, ik denk dat het ook een beetje kwam door de tijd waarin ik het speelde en juist het blauwe kleurenschema. Rogue was halve bak en III wil ik het niet over hebben haha, de rest is dikke prima
Wel grappig dat je Revelations ook hoog hebt staan, die viel voor veel mensen tegen
Ik heb sinds vandaag een ladder en ook op de hogere delen van mijn eiland al het onkruid verwijderd. Niet heel handig, maar ik kan het niet aan om het te laten staan haha. Was ik in het echt maar wat meer zoals in AC.
Het liefst haal ik ook al mn bomen weg en ga ik met een compleet kaal eiland aan de gang maar ik weet niet of dat handig is. Ben wel hele nette boom- en bloemenrijtjes aan het maken om het allemaal nog enigzins te organiseren.
Lieve allemaal, bedankt voor jullie hulp!
@Jip @Clancy @anon37686689 oa
Ik ben net naar een onbewoond eiland geweest en dat was echt een meerwaarde! Zonder jullie tips had ik dat even niet bedacht. Merci!
En ik kon een schep en bijl kopen. Als deze stuk gaan, ga ik die nog wel kunnen maken hoop ik? Een keer? Haha.
(Wij zitten met 3 gezinsleden op 1 eiland jongens, ik raak zowat overprikkeld in deze quarantaine tijden.)
Je kan gewoon vrij cheap weer nieuwe maken.
Ik heb nu nl alleen nog bouwtekeningen voor een net en een hengel.
Op ten duur krijg je meer bouwtekeningen of kan je ze vinden.
Fijn dankje! Ik heb 'm besteld
Mag ik er misschien ook bij? Zit al vier uur te spelen
Deze sukkel is toch voor de lite gegaan, 2 dagen later… Was ik nou toch maar voor de normale gegaan En de AC versie is nu nergens meer aan te komen
(Mss na het corona tijdperk wel… wie weet)
Echt een mooi hoesje!
Bijna overal uitverkocht maar ik zie 'm nog op amazon.de staan en nu twijfel ik of ik die ook wil :'D
Zou die erg ruim voor de lite zijn denk je?