Dan klopt die beetje vage beschrijvingen op amazon ook. Thnx dan heb ik die voor de lite nu besteld.
Ik heb hem ook besteld! Jammer dat ik de gewone Switch joycons heb. Vind die van AC echt heel mooi qua kleuren.
Oeh, op Amazon is het hoesje voor de Lite nog steeds voorradig, bestel ik hem ook even voor mijn moeder die nog geen hoes heeft.
Nou, mijn zus gaat hem ook bestellen. Matchen we mooi met zijn allen, hahaha.
wel grappig, als je de link aanpast naar NL dan is hij opeens 39 euro xD
Amazon naait Nederlanders zo hard en dan mij steeds proberen over te halen om over te stappen op de Nederlandse Prime what about NEINNNNN.
Ik heb de Lite hoes op de Nederlandse besteld zodat ik geen verzending had, 25 euro betaald. Of bedoel je de gewone?
Prime is 2,99 in NL en in Duitsland 6,99. Dat is dan wel weer voordeliger. Maar qua Nederlands aanbod mag het wel wat beter qua prijzen
De gewone!
Ik heb m ook vandaag binnen gekregen. Hij is echt heel pretty!
Mijn Switch is binnen! Heb nu alleen nog Mario Kart maar heb me vanmiddag al goed vermaakt
Ik wil AC vragen voor mijn verjaardag. Wat is handig, geld vragen en hem dan downloaden? Past dat op het interne geheugen? Of is het handig om te wachten of er ergens voorraad is?
En mochten jullie tips hebben qua spellen, graag! Ik wil sowieso een dansspel en Splatoon, Zelda en Super Mario odyssey staan ook op mijn lijstje.
Oh nog een vraagje, heeft iemand die Ring fit? Is dat wat?
Ik vind Unravel ook echt een leuk spel op de Switch! Ook om met zn tweeën te spelen .
Planet Coaster is echt leuk inderdaad! En ik vond het basis spel echt onderhoudend genoeg. Dus eerst die lekker spelen en uitproberen en dan kun je altijd nog kijken naar een uitbreiding toch?
@Denna Haha ik heb inmiddels door dat ik echt precies te laat ben met alles Maar klinkt goed! Ik ga maar in de gaten houden of hij nog ergens wordt aangevuld.
@anon44972210 Die ziet er mooi uit! Sowieso leuk dat er zoveel variatie is in spelletjes. We hebben hier ook een Playstation staan, maar daar is de keuze zo enorm beperkt voor. Enige wat ik echt leuk vond was Uncharted.
Ik zou wachten tot ie weer op voorraad is. Fysieke games kun je nog verkopen, een download niet! Nintendo behoudt ook altijd redelijk z’n waarde dus die spellen kun je nog voor genoeg geld verkopen.
Ring fit is fantastisch! Ik hou niet van sporten maar ben toch al redelijk wat kilo’s kwijt door dit spel! Ik blijf veel langer doorgaan dan bijv in de sportschool, omdat je monsters moet verslaan ed.
Ring fit wil ik ook nog proberen maar steeds overal uitverkocht haha
En @Knofje en @Donna ooit heb ik dus brotherhood (denk ik? Lang geleden) gespeeld en dat vond ik wel tof maar ben nu met Odyssey bezig en dat is echt mijn dróómgame. Voorlopig nog niet klaar want ik spendeer de helft van de tijd aan zonsondergangen kijken en photo mode maar daarna kan ik Origins lenen van een vriend. Ben dus totáál niet van “modernere” games met geweren en techniek etc. Maar wel heel erg van ouder, mythologie, magie, wapens zoals zwaarden en bogen en mooie natuur itt steden etc. Dus Odyssey is voor mij juist perféct! Die kleine moderne stukjes tussendoor sla ik zo snel mogelijk over, haha.
Dit is ook de reden dat ik niet zo in HZD kom, ondanks dat ik echt verlíefd ben op Aloy, hoe mooi het is, en het verhaal (half meegekeken toen mijn man speelde). Ik wil het ooit nog wel een kans geven maar op één of andere manier haak ik echt af op technische en moderne dingen en wapens.
Assassins creed Odyssey is nu die nieuwste die in het oude Griekenland speelt toch? Want die vind ik prachtig!! Heb veel die in het oude Londen gespeeld (welke is dat? Haha) maar Odyssey is veel lichter en warmer tot nu toe en blijkbaar ben ik daar gevoelig voor.
@mercurysummer
Jaaaa klopt, en het is echt geweldig!
Ik heb nu de design pro maar ondanks de uitleg van een pictogram lukt het mij niet om naar de modus te gaan om de mouwen te editten. weet iemand hoe dit moet?