Gametopic

Alle AC fans zullen zeggen; Join the club! Join the club! Join the club!
als je het hebt veranderd dat naar: one of us! one of us! one of us!

Ik vind het het geld waard, maar ik kan natuurlijk niet voor jou invullen hoe en wat.
Wellicht handig om op YouTube of Twitch wat gameplay te bekijken?

3 likes

Het feestje is pas begonnen en hoe meer eilandzielen hoe meer vreugde (en mensen die zich kunnen ergeren aan de paashaas). Maar verder is het gewoon heel leuk om te spelen :grinning:

4 likes

19 likes

Ik kijk de filmpjes van Austin John Plays, gigantische aanrader btw, maar die zegt ook heel mooi ´´Hippety Hoppety, get off my f*cking property’’ :rofl:

1 like

Het is volgens mij vloeken in de kerk hier maar Ik vind Animal Crossing een beetje saai :frowning_face:

3 likes

Dit ben ik met m’n favoriete bewoner zoals je kunt zien

18 likes

Ik heb nog geen Paashaas of eieren op mijn eiland :grimacing:

Ik denk dat je even je spel moet updaten.

1 like

Ik weet niet meer wie wie Little Nightmares aanraadde voor de switch (?) maar die is nu 9,99 in de Nintendo E-shop! Daar zit Secrets of the Maw ook bij. Er zijn redelijk wat aanbiedingen daar nu. Hoorde ook dat richting de Pasen nog meer aanbiedingen zullen zijn.

Don’t Starve is 5,99
Just Dance 2020 is nu 23,99
Spyro is zelfs 20 euro inpv 40!
Monopoly is 9,99

2 likes

Zou iemand de link van de discord van animal crossing willen delen? :blush:

4 likes

Ik heb zin in een shooter of feel good game Ă  la Little Big Planet, wat zouden jullie aanraden? (PS4)

Ziet er cute uit! Is het ooit een succes geworden? Ik hoor er nu voor het eerst van en de game komt uit 2018 zie ik.

Nou ik ben overstag gegaan na dit weekend gratis CoD en nu heb ik het toch maar gekocht :see_no_evil:

1 like

Welke??

Oja sorry, Modern Warfare

1 like

Ik speel nu Outer worlds op de Xbox en ben er ingezogen zoals ik ook fallout en skyrim heb gespeeld

2 likes

Ik kwam net dit toevallig tegen Grimes had bepaalde files beschikbaar gesteld zodat mensen lekker creatief aan de slag konden en iemand had die files gecombineerd met Animal Crossing:

2 likes

Kent iemand Caesar III? Bij onze eerste Packard Bell-computer duuzend jaar geleden kregen we dit spel gratis (samen met Freddi Fish) en heb net Steam gedownload en Caesar III gekocht voor €6.

5 likes