Volgens mij moet je op de thumbstick drukken of zo? Heb er zelf nog niet goed naar gekeken.
Jup Ik wist niet eens dat je daar op kon klikken
Hey hey! Ik wil me ook graag melden in de discord @Clancy of anderen?
Na lang (een week is lang right?) twijfelen heb ik toch ook AC aangeschaft
Natuurlijk, kom er bij
Mijn neefje wilde super graag de Switch Animal Crossing editie, dus ik naar Mediamarkt want vorige week hadden ze er daar nog heel veel liggen⦠Maar nee hoor, helemaal niks meer. Normale Switch ook niet meer en die hebben ze zelfs te koop staan voor ā¬380, zonder spel?!
Maar heb wel deze beauty op de kop kunnen tikken! Was ook de laatste.
Persoonlijk ben ik zelf in de hele Pokemon reeks begonnen met Letās Go. Het is een remake (volgens mij niet volledig zelfs) van Yellow, een van de eerste. Vond dat een prima start om er mee te beginnen. Soms wat verwarrend maar als je een beetje googled dan snap je de achterliggende gedachte wel weer. Moet wel zeggen dat het vaak herhaling is, vind ik met Shield/Sword ook (welke ook net weer anders is dan Letās go)
Captain Toad vond ik ook erg leuk maar wel heel snel er door heen, dus die zou ik een keer ergens scoren als die in de aanbieding is of ergens tweedehands.
Stardew is ook ontzettend fijn op de switch, heeft mij vaak voor onverwachte dutjes gezorgd in de zomer. Zo ontspannend!
The Switcher 3 (hehehe) heeft ook een minder kwaliteit dan bijv PC of PS4. Is dan ook wel een machtig spel. die zou ik niet aanraden om te halen!
Beide PokĆ©mon spellen zijn aanraders (Letās Go Eevee/Pikachu en Sword/Shield). Verder Mario Odyssey, Super Mario Bros, Captain Toad, eigenlijk praktisch alle Mario games wel. Little Nightmares is leuk, wel kort. Niet de volle pond voor betalen.
Ik vond Luigiās Mansion best wel tegenvallen.
Ik deed het samen met mijn vriend maar vond dat niet altijd goed werken. Ik was Luigi en hij Gooigi en als ik te ver door liep, verdween Gooigi. Ook hadden we het spel best snel uitgespeeld (geloof dat we er 14 uur over gedaan hebben). Uitgespeeld is volgens mij ook echt uitgespeeld⦠Ik heb hem nu uitgeleend aan vrienden en zou hem misschien over een paar jaar wel weer spelen, maar vind het niet perse een aanrader dus
Ik heb eindelijk een headset Alleen kan ik toch met niemand spelen want iedereen heeft een PS4ā¦
Maargoed gisteren nieuwe DLC van Borderlands maar gestart en Destiny heeft deze maand ook een nieuw seizoen dus yay.
Al heb ik het idee dat bijna iedereen hier momenteel toch AC doet haha.
Ik heb ook AC aangeschaft en vind het leuk! (Stardew valley vond ik niks aan) dus ben helemaal blij!
Ben nu op dag 3 maar heb soms vragen over bepaalde dingen ofzo, wat is die discord precies waar jullie het wel eens over hebben? Praten jullie daar over AC via een chat of via een headset bijvoorbeeld? Benieuwd!
Via chat
Zelda. Meer heb je niet nodig
AC is nog onderweg maar inmiddels is Just Dance 2019 binnen Heb mij net een half uurtje staan uitsloven en ben helemaal kapot.
Best goede binnenblijfcardio
Heeft iemand hier al wel Bunny Day kunnen starten op AC? Alles is up to date, hij zegt dat er geen patches zijn, mijn datum en tijd staan goed- maar ik krijg het event niet?
Het was even zoeken maar blijkbaar kreeg ik de update niet omdat ik opnieuw moest inloggen bij Nintendo network. Vaag, maar hij doet het! Thanks
Ik vind dat konijn echt vreselijk irritant. Jammer dat ik je niet kan verkopen of omhakken met mān bijl.
Ze hadden mij beter Halloween prullaria kunnen geven ik heb nu alleen een vogelverschrikker
Die bloesem in de bomen is wel echt geweldig
Jammer dat ik bepaalde tools nog niet heb anders had ik de paashaas in quarantaine geplaatst ik kan niet tegen de bewegingen van die huppelkut.
in de Sims has ik hem al lang in het zwembad laten verdrinken.