Ik wil die AC hoes wel omdat hij mooi is en ik ook de Ac switch heb maar vind het ook weer best duur en ik weet niet of ik mn switch vaak mee ga nemen. Heb op Ali een soort grote opberger gekocht waar de hele set in past. Voor thuis. Toen ik hem kocht was hij nog €7,50.
Heb je de switch lite? Op het Outlet van de MediaMarkt is het AC hoesje in de aanbieding
Nee de gehele switch. Daarom ook die mega opbergkoffer hehe nu ligt thuis alles maar los.
Volgens mij, weet ik niet beter, dan dat de e-shop aankopen aan je account gekoppeld blijven en je dit niet kunt uitwisselen. Wat wel kan is dat ze eventueel op jouw account inlogt en het downloaden, maar volgens mij heb je dan als nog dat iemand terug moet inloggen.
Kijk wel goed naar de kwaliteit hiervan.
Ik heb een hoes gekocht bij action zodat ik toen der tijd maar iets had. Was ontzettend dun en kon je makkelijk dubbel vouwen.
Ik heb nu een hele goede hoes gekocht via bol. Deze is heel stevig en kan je je Switch in vast maken door middel van klittenband.
Ja die van Ali verwacht ik niet al te veel van maar is meer zodat ik het thuis netjes op kan bergen zonder dat mn dochter er steeds vandoor gaat met alle losse dingen.
Speelt iemand hier Elder Scrolls op de pc? Er is een aanbieding op Steam maar ik vraag mij af of het nog de moeite waard is om hier in 2020 aan te beginnen als beginner en casual speler. Mijn werk gaat gewoon nog door dus het is vooral voor de weekenden, haha. Hoor graag tips en ervaringen!
Ik heb weer een first world problem Animal Crossing probleem. Ik speel dit spel nu dus zo’n twee weken redelijk intensief (als in: ik speel sowieso dagelijks, vaak enkele uurtjes). Inmiddels heb ik een huisje met twee extra kamers, wonen er een aantal anderen op het eiland etc. Alleen mijn vriend heeft dus een paar dagen geleden ook een game aangemaakt en woont nu ook bij mij op het eiland. We hebben een beetje verdeeld waar hij mag bouwen etc. en waar ik en hij is hier ook actief mee aan de slag gegaan wat ik heel vervelend vond, want MIJN eiland
Over andere dingen, waar huisjes en bruggen etc. komen hebben we een beetje overlegd. Maar goed, nu heeft hij dus besloten om toch een eigen Switch te kopen omdat hij ook zijn eigen eiland wil en zit ik met het dilemma of ik dan ook opnieuw ga beginnen (want dan kan ik alles helemaal naar mijn zin doen én dan lopen we gelijk, wat ik ook wel leuk vind) of doorga met mijn eiland (niet helemaal zoals ik het wil, maar ik heb geen twee weken spelen weggegooid én kan meteen verder - voor zijn nieuwe Switch binnen is, zijn we een week verder). Wat zouden jullie doen?
- Doorgaan met het huidige eiland en accepteren dat niet alles naar je zin is
- Opnieuw beginnen en opnieuw door de beginfase van de game moeten
0 stemmers
Ik snap je helemaal; ik zit met mijn kind én vriend op 1 eiland. Als ik het kon was ik opnieuw begonnen want uiteindelijk heb je daar wel het meeste lol van. Denk ik. Wel zonde van je begin ja.
Het meeste kan je uiteindelijk aanpassen zoals waar huizen van bewoners staan, waar de winkel staat etc. Of zijn er andere dingen die je weg wilt hebben?
Ik zou het zelf echt niet aan kunnen om mijn villagers nu kwijt te raken en weer opnieuw te moeten, maar als je bijv stomme villagers hebt zou ik het wel overwegen haha.
En zou kijken of je vriend het even vaak gaat spelen, anders loop je straks alsnog voor
Ik vind mijn villagers mega irritant hahaha dus dat is misschien wel nog een goede reden om juist opnieuw te beginnen. Ik ga er nog even over nadenken!
Welke Elder Scrolls wil je spelen? Ik heb ze allemaal gespeeld en heb ook over allen wel een mening, ook de online versie hahahah
Zijn hier eigenlijk meer mensen die Beat Saber spelen? Ik vind t echt heel leuk maar ik trek lang spelen lichamelijk echt achterlijk slecht. M’n armspieren zijn wel enorm geworden voor mijn doen lol
Ik speel sinds 4 dagen AC en vind het helemaal geweldig. Alleen die eieren vind ik echt vervelend
Doen! Het is zo leuk. Heb het spel nu zo goed als helemaal uitgespeeld zover dat kan. Je kan alle kanten op en vooral met de dlc heb je echt uren speel plezier
Edit: Dan heb ik het wel echt over skyrim
ESO (die is in de aanbieding toch?) is wel minder dan Skyrim vind ik. Skyrim is echt awesome en tijdloos.
@Rozevarken Ik doelde op Elder Scrolls Online, had mij even niet zo snel gerealiseerd dat Skyrim ook onder Elder Scrolls valt - excuses voor de verwarring, haha. Ik ben benieuwd naar je mening!
@QueenOfEngland en @YangBo Dank voor jullie reacties, Skyrim kan ik helaas niet op mijn iMac spelen maar daar is natuurlijk ook een PS4 versie van. Wellicht ga ik daar eens naar kijken want jullie klinken wel heel enthousiast haha.
Hehehehe nou… Ik had vandaag een rotdag en alles was stom en ik ging gameplay van ACNH kijken en nu heb ik 'm toch maar gekocht.
Heb Canberra en Bam als villagers.
Edit: heb ff restart gedaan want was niet blij met waar ik m’n tent had gezet en nu heb ik RENEIGH En Jitters!
Beter denk ik. Ik heb Canberra en die vind ik irritant met zn echnie de hele tijd.