Dit ziet er echt leuk uit, is het een beetje zoals anno? Of heel anders?
Daar lijkt het wel op! Een stad bouwen met goedlopende economie en voorzieningen voor de burgers. Je kunt handel drijven met buursteden via water. Ondertussen alle inwoners, goden en Caesar tevreden houden, leger bouwen en zo nu en dan aangevallen worden door vijanden.
Heb Anno zelf nooit gespeeld, zal hem onthouden als ik uitgekeken raak op Caesar.
Mijn vriend heeft nu ook een switch besteld (ik heb de AC versie). Wanneer kwam zelda breath of the wild in de de sale? Weet iemand dat? Ik heb het ergens gelezen dacht ik.
Ik dacht met Pasen? Not sure
Dit lijkt zo hard op een spel wat ik vroeger speelde, Pharaoh, is van dezelfde developer (ontwikkelaar? Is dat een degelijke Nederlandse vertaling?
) schijnbaar was het een hele City Building serie. Nooit geweten en ik heb Pharaoh zo veel gespeeld.
Ohhh love! Deze speelde ik ook vroeger! Ga het gelijk downloaden
Ik heb tot op heden al mijn paasspullen verkoch van AC. Merk echt dat ik die game pas weer leuker ga vinden als het hazengezeik achter de rug is.
Ja zo klaar met die eieren! Maak er wel steeds meubels van zodat die eieren meer opleveren. Tot wanneer is dit paasgedoe?
Volgens mij t/m pasen de 12 of zo?

Net assassins creed unity voor een eurootje kunnen scoren. Weer wat tijdverdrijf in deze binnenblijf bullshit
Pasen tot de 12de en de Sakura tot de 10de.
@Croky het is even afwachten of die echt in de sale komt. Meestal als Nintendo ze in de aanbieding gooit dan gaat er 2 tientjes ofzo vanaf.
Ik hoop eigenlijk dat ze splatoon eens in de aanbieding gooien.
Wil ik nog hebben maar niet de volle prijs voor betalen. Via Amazon voor 40€ gevonden, vind ik nog te veel 
Vanaf vandaag in de Nintendo store, volgens mij vanaf 15.00u!
Fysieke spellen het meest. Behalve als er op downloads een hele goede deal is. Dan kan ik ze altijd weer doorverkopen, eventueel uitlenen en vind het ook gewoon fijn om de doosjes te hebben (misschien ook dat gevoel van vroeger idd).
Ik koop zelf (voor de Switch) de fysieke spellen, gewoon omdat ik het leuk vind om ze echt te hebben en als het niks is, kan iets doorverkocht worden inderdaad. Geheugen raakt ook minder gauw vol, al kun je dat wel uitbreiden met een (micro) SD.
Ik koop vaak digitaal zodat ik niet hoef te wachten en gelijk kan spelen.
Het liefst hoesje vind ik leuk om te verzamelen, alleen vaak als er een aanbieding is dan ga ik hem gewoon online halen. Als je Nintendo Online hebt zijn er twee apps die je kunt downloaden, daar kun je de oude spellen van vroeger nog mee spelen. Voegen ze volgens mij iedere maand weer nieuwe titels aan toe.
Fysiek want heb geen sd kaartje erin en mijn ruimte is al grotendeels in gebruik.
Goeie keus! Keer plunderen
?
Tip; digitale spelletjes zijn bij bol vaak een paar euro goedkoper dan in de nintendo eshop.