Gametopic

Snap het helemaal, ik heb hetzelfde met mijn lievelings spellen :heart_eyes:

1 like

Met Xbox alles digitaal ( heb ook een all digital Xbox) en met de switch wissel ik af. Ligt er ook aan of ik het geduld heb om te wachten op een pakketje of gelijk wil spelen, heb wel een sd kaart met 260 GB extra geheugen voor mijn switch.

Speelt er iemand hier ‘my time at portia’ ? Ben Animal crossing inmiddels wel zat en ben toe aan iets anders :joy: Wilde eerst voor stardew gaan maar die speel ik al op de PC dus beetje dubbel… Of iemand anders een aanrader voor op de switch :grin:

Ik ben net begonnen aan AC, de link werkt alleen niet meer. Zou iemand hem opnieuw kunnen sturen? Thanks :hugs:

2 likes

Het schijnt dat my time at Portia niet heel soepel loopt op de switch, ik weet niet of ze dat ondertussen al hebben aangepast. Misschien handig om daar even in te verdiepen? Ik hoorde veel klachten over lange laad schermen etc.

1 like

Ja, ik! Heel leuk spel maar wel wat bugs en vaak erg lange laadtijd. Ondanks dat wel met veel plezier gespeeld!

1 like

Ik heb eindelijk een switch kunnen bemachtigen, en nog gewoon via wehkamp ook! Ze zijn opeens weer leverbaar daar dus snel klikken als je er nog een wil.
Nu nog even snel animal crossing regelen en ik ben helemaal blij morgen

6 likes

Ik heb me ook aangemeld (hoop dat dat oké is)

Tuurlijk! Leuk juist!

1 like

Ik denk dat ik niet comfortabel ben om met onbekenden te gamen :see_no_evil: Gelukkig spelen al mijn collega’s ook en spelen we nu iedere avond gezellig samen

Ik ben ook een ac noob hoor, maar heb je wel een schep? Daar kan je ook mee op steen slaan!
Volgens mij kan je het recept voor de bijl kopen in de winkel maar weet het niet zeker!

Ah je moet met Tom nook praten en vissen en insecten doneren zie ik! Dan krijg je het recept

1 like

Zou ik ook in de discord mogen (linkje doet het niet)? Ben pas net begonnen maar vind het een top spel!

1 like

:nerd_face:

2 likes

Ik heb me ook aangemeld! :blush:

Met Nook Miles tickets naar onbewoonde eilanden gaan en dan heb je ze zo bij elkaar!

Hoeveel moet je nog? Ik heb nog wel wat in mijn opslag!

Denk dat de meeste mensen nu echt een dikke voorraad hebben en je wel willen helpen!

Ik vond dat ook zo stom om te verzamelen, was ook echt vet ongeduldig. Ik wilde eigenlijk ook meteen een ladder en een stok kopen bij anderen omdat ik het stom vond dat je nergens op je eiland kon komen

1 like