ESO vind ik maar mwa, vooral omdat ie heel veel lag heeft als je niet een gamingpc hebt. Zelfs mijn gaminglaptop trekt t niet (weet dat zelfs fervent speler Jenna Marbles hier last van heeft). Als je een Elder Scrolls spel wil spelen, raad ik absoluut Oblivion aan! Vind ik zelf veeeel beter en leuker dan Skyrim.
Dank je wel voor je tips en ervaringen. ESO sla ik maar over als ik het zo lees. Meen mij te herinneren dat mijn broer ooit Obilivion gespeeld heeft, zag er toen wel gaaf uit ja. Bedankt!
Ik heb dit ook. Ik word helemaal blij van mijn eilandbewoners en de samenhorigheid en ook hoe iedereen alles met elkaar deelt op de Discord
Micro sd besteld en dan morgen de Witcher spelen op mân switch. Yeah
Alle AC fans zullen zeggen; Join the club! Join the club! Join the club!
als je het hebt veranderd dat naar: one of us! one of us! one of us!
Ik vind het het geld waard, maar ik kan natuurlijk niet voor jou invullen hoe en wat.
Wellicht handig om op YouTube of Twitch wat gameplay te bekijken?
Het feestje is pas begonnen en hoe meer eilandzielen hoe meer vreugde (en mensen die zich kunnen ergeren aan de paashaas). Maar verder is het gewoon heel leuk om te spelen
Ik kijk de filmpjes van Austin John Plays, gigantische aanrader btw, maar die zegt ook heel mooi ´´Hippety Hoppety, get off my f*cking propertyââ
Het is volgens mij vloeken in de kerk hier maar Ik vind Animal Crossing een beetje saai
Ik heb nog geen Paashaas of eieren op mijn eiland
Ik denk dat je even je spel moet updaten.
Ik weet niet meer wie wie Little Nightmares aanraadde voor de switch (?) maar die is nu 9,99 in de Nintendo E-shop! Daar zit Secrets of the Maw ook bij. Er zijn redelijk wat aanbiedingen daar nu. Hoorde ook dat richting de Pasen nog meer aanbiedingen zullen zijn.
Donât Starve is 5,99
Just Dance 2020 is nu 23,99
Spyro is zelfs 20 euro inpv 40!
Monopoly is 9,99
Zou iemand de link van de discord van animal crossing willen delen?
Ik heb zin in een shooter of feel good game Ă la Little Big Planet, wat zouden jullie aanraden? (PS4)