Ziet er cute uit! Is het ooit een succes geworden? Ik hoor er nu voor het eerst van en de game komt uit 2018 zie ik.
Nou ik ben overstag gegaan na dit weekend gratis CoD en nu heb ik het toch maar gekocht
Welke??
Oja sorry, Modern Warfare
Ik speel nu Outer worlds op de Xbox en ben er ingezogen zoals ik ook fallout en skyrim heb gespeeld
Ik kwam net dit toevallig tegen Grimes had bepaalde files beschikbaar gesteld zodat mensen lekker creatief aan de slag konden en iemand had die files gecombineerd met Animal Crossing:
Kent iemand Caesar III? Bij onze eerste Packard Bell-computer duuzend jaar geleden kregen we dit spel gratis (samen met Freddi Fish) en heb net Steam gedownload en Caesar III gekocht voor €6.
Dit ziet er echt leuk uit, is het een beetje zoals anno? Of heel anders?
Daar lijkt het wel op! Een stad bouwen met goedlopende economie en voorzieningen voor de burgers. Je kunt handel drijven met buursteden via water. Ondertussen alle inwoners, goden en Caesar tevreden houden, leger bouwen en zo nu en dan aangevallen worden door vijanden.
Heb Anno zelf nooit gespeeld, zal hem onthouden als ik uitgekeken raak op Caesar.
Mijn vriend heeft nu ook een switch besteld (ik heb de AC versie). Wanneer kwam zelda breath of the wild in de de sale? Weet iemand dat? Ik heb het ergens gelezen dacht ik.
Ik dacht met Pasen? Not sure
Dit lijkt zo hard op een spel wat ik vroeger speelde, Pharaoh, is van dezelfde developer (ontwikkelaar? Is dat een degelijke Nederlandse vertaling? ) schijnbaar was het een hele City Building serie. Nooit geweten en ik heb Pharaoh zo veel gespeeld.
Ohhh love! Deze speelde ik ook vroeger! Ga het gelijk downloaden
Ik heb tot op heden al mijn paasspullen verkoch van AC. Merk echt dat ik die game pas weer leuker ga vinden als het hazengezeik achter de rug is.
Ja zo klaar met die eieren! Maak er wel steeds meubels van zodat die eieren meer opleveren. Tot wanneer is dit paasgedoe?
Volgens mij t/m pasen de 12 of zo?
Net assassins creed unity voor een eurootje kunnen scoren. Weer wat tijdverdrijf in deze binnenblijf bullshit
Pasen tot de 12de en de Sakura tot de 10de.
@Croky het is even afwachten of die echt in de sale komt. Meestal als Nintendo ze in de aanbieding gooit dan gaat er 2 tientjes ofzo vanaf.
Ik hoop eigenlijk dat ze splatoon eens in de aanbieding gooien. Wil ik nog hebben maar niet de volle prijs voor betalen. Via Amazon voor 40€ gevonden, vind ik nog te veel
Vanaf vandaag in de Nintendo store, volgens mij vanaf 15.00u!