Gametopic

Domme vraag misschien maar kopen jullie de fysieke spellen of de downloads en wat is het verschil. Ik ben nog van de NES en SNES generatie met cartridges :crazy_face:

Fysieke spellen het meest. Behalve als er op downloads een hele goede deal is. Dan kan ik ze altijd weer doorverkopen, eventueel uitlenen en vind het ook gewoon fijn om de doosjes te hebben (misschien ook dat gevoel van vroeger idd).

1 like

Ik koop zelf (voor de Switch) de fysieke spellen, gewoon omdat ik het leuk vind om ze echt te hebben en als het niks is, kan iets doorverkocht worden inderdaad. Geheugen raakt ook minder gauw vol, al kun je dat wel uitbreiden met een (micro) SD.

1 like

Ik koop vaak digitaal zodat ik niet hoef te wachten en gelijk kan spelen.

7 likes

Het liefst hoesje vind ik leuk om te verzamelen, alleen vaak als er een aanbieding is dan ga ik hem gewoon online halen. Als je Nintendo Online hebt zijn er twee apps die je kunt downloaden, daar kun je de oude spellen van vroeger nog mee spelen. Voegen ze volgens mij iedere maand weer nieuwe titels aan toe.

1 like

Fysiek want heb geen sd kaartje erin en mijn ruimte is al grotendeels in gebruik.

1 like

Goeie keus! Keer plunderen :heart_eyes:?

Thanks allemaal! Ik mis mijn favo spel aller tijden heel erg, Harvest Moon. En ik zag dat in juli Story of Seasons uitkomt op de Switch dus ik kon het niet laten om een Switch te bestellen. Even kijken wat ik in de tussentijd ga doen. Misschien Zelda. Afgezien van geheugen maakt het dus niet zoveel uit. Ben niet gehecht aan fysieke spelletjes. Neemt alleen maar ruimte in beslag.

4 likes

Tip; digitale spelletjes zijn bij bol vaak een paar euro goedkoper dan in de nintendo eshop.

2 likes

Thanks! Moet er weer even in komen na jarenlang niet met gamen bezig te zijn geweest. Omg, de tijd die ik ooit in Counter-Strike en Diablo (RIP mijn clan) heb gestoken en al die Nintendo spellen :sob:

1 like

Snap het helemaal, ik heb hetzelfde met mijn lievelings spellen :heart_eyes:

1 like

Met Xbox alles digitaal ( heb ook een all digital Xbox) en met de switch wissel ik af. Ligt er ook aan of ik het geduld heb om te wachten op een pakketje of gelijk wil spelen, heb wel een sd kaart met 260 GB extra geheugen voor mijn switch.

Speelt er iemand hier ‘my time at portia’ ? Ben Animal crossing inmiddels wel zat en ben toe aan iets anders :joy: Wilde eerst voor stardew gaan maar die speel ik al op de PC dus beetje dubbel… Of iemand anders een aanrader voor op de switch :grin:

Ik ben net begonnen aan AC, de link werkt alleen niet meer. Zou iemand hem opnieuw kunnen sturen? Thanks :hugs:

2 likes

Het schijnt dat my time at Portia niet heel soepel loopt op de switch, ik weet niet of ze dat ondertussen al hebben aangepast. Misschien handig om daar even in te verdiepen? Ik hoorde veel klachten over lange laad schermen etc.

1 like

Ja, ik! Heel leuk spel maar wel wat bugs en vaak erg lange laadtijd. Ondanks dat wel met veel plezier gespeeld!

1 like

Ik heb eindelijk een switch kunnen bemachtigen, en nog gewoon via wehkamp ook! Ze zijn opeens weer leverbaar daar dus snel klikken als je er nog een wil.
Nu nog even snel animal crossing regelen en ik ben helemaal blij morgen

6 likes

Ik heb me ook aangemeld (hoop dat dat oké is)

Tuurlijk! Leuk juist!

1 like