Weet je ook of het dezelfde prijzen zijn als bij de TK Maxx? Duurder bij de AH zeker?
Geen idee, zelf nog nooit tegengekomen bij een AH! Vermoed dat het ook alleen XL’s zijn.
Ik ben zo teleurgesteld. Nog nooit problemen gehad met notino en nu komt mijn kaars helemaal kapot binnen
Ik heb al een mail naar de klantenservice gestuurd, maar aangezien dit een kaars is die er niet vaak op voorraad is ben ik bang dat ik geen exacte vervanger van ze kan krijgen.
Er was iemand hier die ook een kapotte kaars gehad had bij notino, weet niet meer wie. Hoe is dit opgelost bij jou?
Ik heb precies dezelfde en vind hem helemaal niet zo lekker, hij staat nu maar op de wc. Maar goed smaken verschillen natuurljk!
Hou zelf meer van zwaardere warme geuren.
Was m’n waxtart doos aan het opruimen en kwam nog een halfje van deze tegen van een paar jaar terug haha. Vond hem toen echt veel te zoet maar heb hem nu in de brander en vind hem nu echt heerlijk. Had niet verwacht eigenlijk dat er nog geur zou afkomen
Aah wat een super leuk label heeft deze tart! Lijkt mij echt heerlijk als ik van de naam uit ga.
Oh dit herinnert me aan mijn favoriete Woodwick kaars (Campfire Marshmallow) die ik nooit meer ergens heb kunnen kopen.
Eigenlijk heeft dit niks met geurkaarsen te maken maar oke. Je kunt je (ontsmette) handen met je lievelings Yankee Candle matchen

Ik heb surprise snowfall alvast aangestoken
Oh nee ik wil de gingerbread geurkaars van ZARA HOME kopen maar ik kan hem niet vinden, alleen geurstokjes. Zou hij uit het assortiment gehaald zijn
Oh nee wat eeeeerg
Ik heb net via iemand op fb 3 zeldzame Yankees gescoord (rip portemonnee), ben zoooo benieuwd!
Heb ze voor 30 ps kunnen overnemen, goedkoper dan dat ga je deze echt nooit kunnen krijgen dus ik ben happy.
Oehhh de gewone prijs!
Blueberry scone is echt hemels.
Oeh die tweede klinkt geweldig!
Ben weer enorm verwend op mijn verjaardag door mijn man!
Byredo - Bibliotheque is mijn alltime favo kaars. Ik heb nu ook de roomspray gehad en die is echt enorm sterk en ruikt net als de kaars.
Diptyque Baies en Figiuer. Baies vind ik lekker ruiken naar bessen. Over Figiuer ben ik nog niet uit. Ik krijg vaak luxe kaarsen omdat ik enorm moeilijk ben haha maar ik vind heb al meerdere kaarsen gehad van Diptyque en tot nu toe vind ik alleen Feu de Bois echt lekker.
Ennnn een tijdje geleden vroeg ik of mensen hier ervaring hadden met Boy Smells kaarsen. Helaas geen reacties hier gehad maar was toch wel heel erg benieuwd. Ik vond een votives set en ik heb deze besteld als verjaardagscadeau voor mijzelf.
Wauw en ik ben hier echt fan van. Ik vind ze alle 3 al heerlijk ruiken zonder ze te hebben aangestoken! Ruiken ook sterk. Ze verkopen dit merk ook bij de Bijenkorf en heb mij voorgenomen om na corona toch eens in reallife te gaan ruiken. Was een gok dit bestellen maar het heeft goed uitgepakt.
Sorry voor mijn lange bericht maar wou het toch even delen. Ik ben zelf geen Yankee fan dus misschien is het wel leuk om te lezen over andere merken.
En om er nog een budgettip in te gooien, ik vind Olive & Sage van H&M ook een heerlijke kaars.
Zie ook dat het label op de middelste kaars niet goed zat. Dit heb ik met mijn nagel netjes gekregen. Irriteert me wel nu ik naar deze foto kijk haha.