Ik vind Warm Wool heerlijk van Woodwick. Die van mij is net op en wil heel graag weer een nieuwe kopen. Maar weet niet of die zoet genoeg ruikt voor je…
Zaterdag is er weer een Yankee Candle-actie bij Zalando Lounge, dus voor iedereen die niks mag kopen, veel succes
Ik hoop dat Zalando lounge deze keer de kaarsen beter zal verpakken
Afgelopen december waren ze bij mij super goed verpakt, apart in een doosje en niet met bubbeltjes plastic maar een soort dik papier/karton iets er omheen. Ze zaten echt goed stevig verpakt
Leuk je review. Grappig dat je zegt dat het door de 3 lonten lang meegaat. Ik vind juist dat door de 3 lonten dat het sneller op is.
Dit is mijn bestelling:
Sunny daydream heb ik al, maar die vind ik zooo lekker dat ik het zonde vind om er te zuinig mee te doen, dus nu heb ik lekker een back-up. De andere 2 ken ik niet maar klonken wel lekker.
Volgens mij is er best weinig voorraad want om 5 over 8 was er al best wat gereserveerd!
Die laatste is echt heel lekker.
Doet mij altijd denken aan een leugenachtige zomerdag aan het strand.
Wat een fantastische autocorrect.
Hahahaha shit… Regenachtige zomersedag.
Als ik m’n bath and body works wallflower in 't stopcontact heb ruik ik m eigenlijk niet, dus vraag me af of het aan dat ding ligt of dat ik misschien iets fout doe? Er is geen aan/uit knop toch? Enige wat ik doe is ik haal dat dopje eraf, steek de vulling in de onderkant en draai 'm tegen de richting in er in en dan doe ik 'm in 't stopcontact. Mis ik ergens een handeling? Of zal het toch komen doordat ik een Amerikaanse wallflower heb en 'm dus met een wereldstekker in 't stopcontact moet doen?
De kamer waarin ik 'm gebruik is ongeveer 16 m2 en heb raam en deur dicht…
Ik heb hetzelfde, ruik hem ook bijna niet. Ik doe hetzelfde als jij, en zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing.
Ik heb het idee dat de geuren de laatste tijd echt minder goed zijn. Ik heb in het begin echt geuren gehad die heel mijn huis pakte.
Dat herken ik wel. De geurkaarsen die ik heb van BBW vullen de ruimte veel beter dan de wallflowers helaas. Toch vind ik ze wel prettig om te gebruiken omdat ik dan geen uren vast zit aan de kaars (om ze goed te laten poolen). En in kleinere ruimtes doen ze wel hun werk gelukkig.
Bij mij net hetzelfde.! Als ik er vlak langs loop dan ruik ik het wel even. Vind wel dat ze lang meegaan
Ik ruik de meeste van m’n wallflowers heel goed! Maar had laatst warm vanilla sugar erin gedraaid en die rook ik amper. Misschien dat er een paar geuren zijn die minder sterk zijn?
De geurkaarsen van Zalando Lounge waren heel goed verpakt! Elke kaars in een doosje en in 't doosje ook nog allemaal verpakkingsmateriaal.
Erg blij met m’n bestelde kaarsjes

Jammer dat er zo weinig voorraad is.
Voor mijn gevoel is de sale ook al een maand lang.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe collectie.
Niet eens alleen voor je gevoel, letterlijk al een maand en 1,5 week
Oh wow echt veel te lang.