Oh dat is fijn, kun je hem toch nog kopen! Lief dat je aan me denkt, maar ik heb weer ene geurkaarsen stop tot volgend jaar november
Ik heb net m’n Bath & Body Works bestelling ontvangen en er missen gewoon 5! geurkaarsen… echt hoe dan? Natuurlijk ook de geuren die ik het liefst wilde en nu allemaal uitverkocht zijn. Vind dit echt bizar, las op hun insta al wel comments over incomplete bestellingen maar tot nu toe ging het bij mij altijd goed. Hoop dat ik snel antwoord krijg, maar ik vrees dat ik lekker lang kan gaan wachten als ik de comments van anderen lees
Vind t echt heel slecht. Lijkt me dat ze het merk in Europa willen neerzetten toch, dan heb je wel positieve reclame nodig. Dit helpt echt niet.
Ja inderdaad, vind dit zo slecht. Incomplete bestellingen, slechte klantenservice, heel weinig voorraad, acties die op random tijdstippen beginnen ook al kondigen ze een andere tijd aan, oude collecties… en beginnen met via de Nederlandse website naar Duitsland te verzenden alsof het met bestellingen naar Nederland en België zo goed gaat en er zoveel voorraad is haha. Ik hoop dat het volgend jaar beter gaat. Amarla is geen klein nieuw bedrijfje ofzo, dus zij moeten dit toch wel kunnen? Nouja, het is beter dan niks.
Ik begin vandaag met m’n “a year in fragrance” doos van dw home. Er zitten geuren tussen die ik normaal niet snel zou kopen maar toch wel lekker vind ruiken (geen een die ik echt vies vind!). Dus ben benieuwd. Wil elke maand het bijpassende kaarsje opbranden.
Heb m trouwens bij de TJ Maxx in Chicago gehaald dus geen idee of dit ook in NL te koop is
Ik heb ook twee geurkaarsen van Ted Sparks en ruik er inderdaad niks van. Ook geurstokjes, die rook ik eerder wel maar nu ook niet meer. Echt jammer want de geuren zijn heerlijk en ze zijn mooi maar de kwaliteit is ruk.
Ik vond warm vanille sugar echt tegenvallen. Nauwelijks geur in vergelijking met ander BBW kaarsen. Brand hem nu damen met een YC cinnamon sparkles en dat is wel een lekkere combi maar voor de rest erg jammer!
Wat jammer zeg! Die is bij mij juist heel sterk.
Dat was bij mij ook en had dat toen hier gepost, wat @FrauHelga zegt: niemand herkende dat. Het lijkt dan haast wel een foute lichting oid? Ik heb nu een andere met vanille van BBW (vanilla bean noel) en die is wel weer prima!
Misschien een tijdje ondersteboven zetten? Kan zijn dat de oliën te veel naar beneden zijn gezakt
Het is inmiddels een tijdje geleden dat is geurkaarsen gekocht heb. Heb ook echt meer dan genoeg, dus de koopdrang is sterk verminderd bij mij. Ik heb gister 3 kaarsen besteld, ben echt benieuwd of ze lekker zijn.
‘Het is meer dan genoeg’ koopt toch 3 kaarsen
De geuren zien er lekker uit.
Ik heb dus een geurkaars in een glas en nu zit er denk ik nog een halve centimeter aan kaarsvet in. Kan ik dat nog aansteken of gaat dat glas dan uit elkaar spatten ofzo?
Gewoon doen
Vanwege de brandveiligheid raden bijvoorbeeld yankee Candle het wel af.
Ik heb toen met de sale ook wat kaarsen besteld maar daar zit als ie brand helemaal geen geur aan en ik heb best een sterke neus. Echt jammer
Diptyque heeft nu een limited edition artisjok kaars
Ik wil een nieuwe woodwick!!
Maar geen idee welke mijn vorige was coastal sunset. Ik wil er eentje die nog wel beetje bij het seizoen past, niet té zwaar/rokerig. Enigszins zoet houd ik altijd wel van. Heb een vrij kleine slaapkamer. Vind dat geknisper heeerlijk bij het lezen van mijn boek.
Deze trekt me heel erg
Ik rook laatst bij Intratuin fruit of summier en vond die heel lekker. Wel echt extreem fruitig haha dus moet je van houden. Heb een beetje spijt dat ik m niet gekocht heb, dus denk dat ik hem nog als heartwick ga kopen binnenkort.
Edit: oh lees dat je er een wil die bij dit seizoen past hahahaha vergeet mijn opmerking maar
Ohh hmm je brengt me wel op ideeën! Misschien morgen even langs de intratuin om te kijken welke ze daar hebben.