Ik heb ook twee geurkaarsen van Ted Sparks en ruik er inderdaad niks van. Ook geurstokjes, die rook ik eerder wel maar nu ook niet meer. Echt jammer want de geuren zijn heerlijk en ze zijn mooi maar de kwaliteit is ruk.
Ik vond warm vanille sugar echt tegenvallen. Nauwelijks geur in vergelijking met ander BBW kaarsen. Brand hem nu damen met een YC cinnamon sparkles en dat is wel een lekkere combi maar voor de rest erg jammer!
Wat jammer zeg! Die is bij mij juist heel sterk.
Dat was bij mij ook en had dat toen hier gepost, wat @FrauHelga zegt: niemand herkende dat. Het lijkt dan haast wel een foute lichting oid? Ik heb nu een andere met vanille van BBW (vanilla bean noel) en die is wel weer prima!
Misschien een tijdje ondersteboven zetten? Kan zijn dat de oliën te veel naar beneden zijn gezakt
Het is inmiddels een tijdje geleden dat is geurkaarsen gekocht heb. Heb ook echt meer dan genoeg, dus de koopdrang is sterk verminderd bij mij. Ik heb gister 3 kaarsen besteld, ben echt benieuwd of ze lekker zijn.
‘Het is meer dan genoeg’ koopt toch 3 kaarsen
De geuren zien er lekker uit.
Ik heb dus een geurkaars in een glas en nu zit er denk ik nog een halve centimeter aan kaarsvet in. Kan ik dat nog aansteken of gaat dat glas dan uit elkaar spatten ofzo?
Gewoon doen
Vanwege de brandveiligheid raden bijvoorbeeld yankee Candle het wel af.
Ik heb toen met de sale ook wat kaarsen besteld maar daar zit als ie brand helemaal geen geur aan en ik heb best een sterke neus. Echt jammer
Diptyque heeft nu een limited edition artisjok kaars
Ik wil een nieuwe woodwick!!
Maar geen idee welke mijn vorige was coastal sunset. Ik wil er eentje die nog wel beetje bij het seizoen past, niet té zwaar/rokerig. Enigszins zoet houd ik altijd wel van. Heb een vrij kleine slaapkamer. Vind dat geknisper heeerlijk bij het lezen van mijn boek.
Deze trekt me heel erg
Ik rook laatst bij Intratuin fruit of summier en vond die heel lekker. Wel echt extreem fruitig haha dus moet je van houden. Heb een beetje spijt dat ik m niet gekocht heb, dus denk dat ik hem nog als heartwick ga kopen binnenkort.
Edit: oh lees dat je er een wil die bij dit seizoen past hahahaha vergeet mijn opmerking maar
Ohh hmm je brengt me wel op ideeën! Misschien morgen even langs de intratuin om te kijken welke ze daar hebben.
Ik vind Warm Wool heerlijk van Woodwick. Die van mij is net op en wil heel graag weer een nieuwe kopen. Maar weet niet of die zoet genoeg ruikt voor je…
Zaterdag is er weer een Yankee Candle-actie bij Zalando Lounge, dus voor iedereen die niks mag kopen, veel succes
Ik hoop dat Zalando lounge deze keer de kaarsen beter zal verpakken
Afgelopen december waren ze bij mij super goed verpakt, apart in een doosje en niet met bubbeltjes plastic maar een soort dik papier/karton iets er omheen. Ze zaten echt goed stevig verpakt
Leuk je review. Grappig dat je zegt dat het door de 3 lonten lang meegaat. Ik vind juist dat door de 3 lonten dat het sneller op is.