Geurkaarstopic

Sakura is voor mij, was het meest benieuwd naar die en vond die ook het lekkerst van de nieuwe collectie :heart_eyes: Andere twee heeft mn vriend voor zichzelf gekocht, ook lekker. We hebben allebei nog nooit een Woodwick gehad, dus ben benieuwd naar het knisperende effect.

7 likes

Oeh! Die nieuwe collectie ziet er echt leuk uit.
Tip voor de linker, die gaat in verhouding echt snel op.

2 likes

Nieuwe maand dus een nieuw kaarsje :hugs:

Vind 'm erg lekker ruiken, je ruikt overduidelijk de roos zonder dat 't heel zoet is.

5 likes

Nieuw hier, maar wat een fijn topic!

Tot op heden gebruik ik vooral de kaarsen van BBW en soms van DW of Woodwick. Vond persoonlijk de paar kaarsen die ik van Yankee Candle heb geprobeerd niet zo sterk, maar dat kan natuurlijk ook aan de geur liggen.

Mijn favoriet is Sunwashed Citrus van BBW, maar dat komt gewoon omdat ik die een paar jaar terug, van mijn allereerste keer New York heb meegenomen. Mijn koffer moest open op het vliegveld omdat de scanner die gigantische geurkaars niet vertrouwde!!! :joy::joy::joy:

10 likes

Yankee Candle vind ik ook minder sterk ruiken dan BBW. Qua geur hebben BBW kaarsen echt mijn voorkeur. Al gaan ze ook wel snel op…

1 like

Dat ben ik inderdaad met je eens @Pinky, ze zijn wel snel op. :disappointed_relieved:

Ik doe ze aan tot er een Pool is en dan weer uit. De geur blijft nog lang hangen dan en ze gaan langer mee!

1 like

Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is een goede tip!

1 like

Ja das echt een nadeel van BBW. Met een grote YC kan ik echt weeeeeken doen en das echt niet met BBW. Voor dat geld vind ik dan echt dat ik in korte tijd Ff 30€ verbrand :joy: terwijl dat natuurlijk met YC ook is, maar dat duurt langer haha

2 likes

ik lach er soms mee dat ik eigenlijk gewoon mijn geld aan het opbranden ben :sweat_smile:

3 likes

Check deze verzameling :dizzy_face:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.tiktok.com/%40babyyvie/video/7054988736802901294&ved=2ahUKEwitp9rj-Or1AhU2i_0HHSmUD8EQu6AFegQIBBAB&usg=AOvVaw00C0Kq3advwabciKhcNSvz

3 likes

Dat lijkt wel een magazijn van een winkel. :joy:

2 likes

Hahahaha ja echt hoor

2 likes

Oh wow. Zat ook verder te kijken, ze gaat los op iemand die zegt dat ze hoarder is :joy:
Girl ik heb er denk nog 20 van bbw en vind mijzelf al hoarder.

3 likes

Wow, wat moet je hier mee? Brandt zij 24/7 een kaars ofzo? Staat gewoon voor een paar duizend dollar aan kaarsen in die kast opgestapeld

3 likes

Ja en ook heel veel van dezelfde geur. Misschien dat ze verwacht dat ze over een aantal jaar veel geld waard worden ofzo? Bij rituals is dat bijv. ook met die tijdelijke geuren, die gaan paar jaar later voor t dubbele weg hahaha.

3 likes

Ooh dan valt mijn collectie nog mee! :joy:

3 likes

Doet me echt denken aan die voorraden in extreme couponing afleveringen :scream:

3 likes

Ik kan bijna niet geloven dat ze zo veel heeft joh!
Morgen ga ik naar Amsterdam met een vriendin, dus ga langs BBW! Helemaal zin in.
Mocht hier nu toevallig iemand zijn die écht iets daarvan wilt mag je me altijd een DM sturen.

3 likes

Over 2 weken opent hier TK Maxx en daar verheug ik me heel erg op!

6 likes