Kom net bij TKMaxx Rotterdam vandaan. Ze hebben daar veel grote Yankee Candles voor 20 euro per stuk. Ik zag Mulberry and Fig Delight, Vanille, Wedding Day, Last Paradise, Moonlit Blossoms, Black Cherry, Vanille Lime en Black Coconut. Heb er meteen een aantal meegenomen. Ze stonden trouwens in de schappen bij de kassa op de begane grond.
Mocht ik hier iemand blij kunnen maken met de pineapple pound cake, let me know. Ik heb deze gebrand in december en diezelfde avond werden we ziek (niet door de kaars natuurlijk). Maar daardoor heb ik er nu zulke negatieve associaties mee dat ik hem niet meer wil opbranden want bij dat idee ga ik al bijna weer over mijn nek, haha.
Hahahaha ahhh vervelende associatie ja. Woon je toevallig in 't oosten van 't land?
Ik heb eind mei een housewarming van een vriend en zijn vriendin. Nu wil ik ze een luxe geurkaars geven. Maar wat is nou een neutrale kaars die ook lekker in de lente/zomer is. B&B en yankee candle vind ik niet zo mooi.
Dan zou ik voor iets van Diptyque gaan als dat binnen je budget past
Ik vind zelf de kaarsen van Brandt leuk om te geven en krijgen. Je kan bv ook een pakketje maken met verschillende kaarsen en als je 't als cadeau laat verpakken is het gelijk leuk ingepakt!
Een Woodwick Ellipse?
Je zou eventueel kunnen kijken naar de elevation collectie van Yankee Candle. Die vind ik zelf mooier en neutraler uitzien. Geur is natuurlijk heel persoonlijk, maar een geur zoals cotton vind ik wel neutraal.
Nee sorry! In het noorden!
Ik zag vandaag deze 3 bij Lidl, €9,99
Ik heb er zelf geen meegenomen omdat ik de geuren niet geweldig vond en eigenlijk ook nog teveel ongebruikte heb
Mijn moeder is sinds een tijdje ook gek op geurkaarsen en met name die van BBW! Voor moederdag heb ik er 2 gekocht (afgelopen week was er 10 euro korting op de XXL-kaarsen, en met een code kreeg ik er nog een paar euro van af).
Haar smaak is wat anders dan de mijne, maar de kaarsen die ik voor haar heb gekocht zijn toch heel lekker.
Allereerst Dark Velvet Oud, een hele luxe, zware geur. Je ruikt kruiden, roos, oriëntaals. Voor mij zou hij een tikkie te zwaar zijn maar de geur is wel heel lekker.
En Fresh Cut Lilacs, die is heel anders. Alsof je je neus in een bloemenstruik steekt, intens bloemig en fleurig.
Voor mezelf heb ik niets gekocht want mijn kast staat echt te vol en ik wil eerst inkrimpen voor er weer bij komt. Ik ben dus braaf eerst wat kaarsen aan het opbranden.
OMG!
Ik hoef deze niet hoor, maar wie verzint dit.
Hier te koop, er zijn nog meer geuren en verpakingen met mini’s.
Zou bang zijn dat ik met die geur de hele dag zin heb in die snoepjes
Vanaf vandaag weer XL-geurkaarsen bij BBW met 10 euro korting (en waarschijnlijk nog iets meer korting als je een kortingscode gebruikt).
Dank voor de tip! Had even de behoefte om iets voor mezelf te kopen en heb nu voor 42 euro twee kaarsen en een handgel! Ben gegaan voor Deep Blue Sea en Fresh Spring Morning.
Ik hou er niet van om geurkaarsen te kopen zonder ze te ruiken vooraf, en ik woon in 't oosten van 't land dus bath and body works is niet bepaald dichtbij Maarrrr wij hadden gisteren een kantooruitje in Amsterdam en kregen een “financiële bijdrage” voor het vrije programma, dus ben even bij de tk maxx (wat is die groooot!! En die geurkaarsen daar staan heel mooi op kleur gesorteerd) en de bath and body works geweest.
Heb “Orange pineapple punch” en “confetti daydream” gekocht bij bath and bod works, heel blij mee
Vind de winkel wel overweldigd ofzo, steeds denk je alle kaarsen geroken te hebben en dan staat er ergens toch weer een groepje kaarsen verstopt
Alleen vandaag en alleen online zijn er verschillende XL-geurkaarsen van BBW met een tientje korting. Nog steeds niet heel goedkoop maar wellicht willen mensen hun voorraad aanvullen.
Ik sla weer over want ik wil echt eerst mijn voorraad kleiner maken. Afgelopen week heb ik 2 geurkaarsen opgebrand, de middelste en rechtse op deze foto:
De linker had ik al eerder opgebrand. Nu nog 2 kleine geurkaarsjes die in het kerstpakket van mijn man zaten opbranden en dan ga ik verder om mijn collectie van BBW nog meer uit te dunnen.
Ik ben ook aan het opmaken.
Maar wie weet als er een nieuwe collectie komt
Na een hele taart geen kaarsen kopen, heb ik er vandaag toch eentje gekocht. Was in de aanbieding bij intratuin. Ik haat kokosgeuren, maar dit ruikt echt heerlijk