Ik wilde heel graag de banana bundt cake en die was er weer. En ondanks jouw afraden en mijn overtuiging geen kleine kaarsen te kopen ben ik toch voor de pear creme brulee gegaan. Het was nu maar €8 zoveel.
Ik las te snel en dacht even dat dit een geur was, hahaha.
Ben beetje nieuw in het geurkaarsenwereldje maar heb laatst WoodWick ontdekt en ik vind dat geluid zo gezellig. Wilde nu proberen mijn eigen sojakaarsen met houtlont te maken maar de eerste waren mislukt (was te heet gegoten). Keep you posted iig en als iemand kaarsjes met houtlont verkoopt: let me know.
Edit: o en houtlontkaarsaanraders zijn ook welkom! En sorry voor het onnodige Engels in het stukje hierboven, pfff.
Ik had van die minis gekocht die ergens in de aanbieding waren en het geluid is zoooo fijn. Dus toen heb ik nepperts bij de action gekocht maar die maken geen geluid En de echte zijn me toch iets te duur. Maar een boek lezen terwijl er zo’n kaars knettert is wel echt hemels.
Jaa het is gewoon echt een beetje alsof je naast een klein haardvuurtje zit. Zijn die van Action van Treewick? Heb zo’n kaars overgekocht van iemand en die knettert wel. Wel een grote maat.
Ik weet niet meer van well merk ze waren. Zal eens kijken of ik de kaarsen die jij noemt kan vinden. Met al deze regenachtige zomerdagen kan ik wel weer een avondje met knetter kaars gebruiken. Idd net een klein haardvuurtje.
Ik heb deze citronella kaars bij Wibra gehaald en ik had nog ‘marmer’ onderzetters van de Xenos, daar heb ik een budgetversie van een BBW houder gemaakt!
Nooit echt fan geweest van de geurkaarsen van de Action maar deze zijn wel erg lekker! Komt veel geur vanaf en het lont knispert zoals die van woodwick. Ik ben fan!
Ik heb de Fresh Fig van deze lijn en hoewel hij een beetje ruikt als een vijg die deodorant op heeft i.p.v. gewoon puur naar vijg (vandaar de naam ‘Fresh’ Fig denk ik, haha), vind ik hem wel lekker! De lont is alleen niet groot genoeg om de hele kaars te laten smelten bij mij. Bij jou wel?
Ik heb een cadeaukaart gekregen voor de website van “geur voor je huis”. Hebben jullie daar aanraders? Ik heb nog nooit een Woodwick of Yankee Candle gehad. Twijfel om een van die twee te bestellen.