Geurkaarstopic

Denk het wel hoor! Ik ben zelf niet zo van de pompoen, dat kan weleens te weeïg of te kruidig zijn naar mijn smaak. Maar de rest klinkt goed.

1 like

Ja zeker! Love pompoen. Desnoods bewaar je ‘m. Of voor dagen zoals gisteren.

2 likes

Bij B&BW nu alles 2+2 gratis, dus ook de geurkaarsen. Het is dat ik er al zoveel heb…

2 likes

Ik zag het! Mijn handen jeuken, ik had er al 4 in mijn mandje. Maar ik ga het niet doen. Misschien moet ik me maar uitschrijven voor de nieuwsbrief. :sweat_smile:

2 likes

Dat was mijn gedachte eerst ook haha. Maar toch maar niet, want over tijdje zijn mijn kaarsen natuurlijk op, en dan wil ik juist wel dit soort acties weten :smile:

2 likes

Notino heeft ook een hoop ‘goedkope’ en uniekere geuren.

1 like

Ohhhhh dit vind ik leuk! Welke geuren kunnen jullie mij aanraden? Ik hou van vanille/appel/kaneel/caramel/pumpkin/warm en kruidig en het liefst sterke geuren. Ik heb vandaag toch al veel geshopt, dit kan er ook nog wel bij🤣

1 like

Ik kan je helaas niets aanraden, ik hou juist helemaal niet van foody geuren haha.
Teakwood Mahogany is wel heel sterk, en een warme geur. Dat is 1 van mijn favoriete geuren.

1 like

Ik heb nog nooit BBW kaarsen gekocht. maar door dit bericht (en al het andere geklets over deze kaarsen) ben ik overgehaald. Binnenkort krijg ik er 4 binnen. Ik ben benieuwd!

4 likes

Oeh! Welke geuren?

1 like

Sugared Lemon Zest
Mahogany Teakwood
Eucalyptus Spearmint
Lavender Cedarwood

ik vind citroen alles lekker (geurkaarsen, drinken met citroen, eten met citroen…), Eucalyptus en Lavendel vind ik meestal ook erg lekker. Dus ik neem aan dat ik deze kaarsen dan ook lekker zal vinden ruiken. De Mahogany Teakwood klinkt gewoon heel gezellig :slight_smile:

3 likes

Mahogany Teakwood vind ik stoer ruiken, tikkie zwaar maar niet te erg, houtachtig, en naar fris gewassen man zeg maar. :sweat_smile: Vind het een lekkere geur.
Veel plezier ervan alvast!

3 likes

Precies. Het is echt alsof er een man bij je in de buurt was. Een hele sterke ruikende.

2 likes

Jouw beschrijving klinkt als iets was ik lekker zal vinden! Zo’n soort geur klink heel fijn voor een donkere regenachtige avond/

2 likes

Ik vind hem heel erg ruiken naar die geur die je vroeger altijd in Abercrombie & Fitch winkels rook! Super lekker

4 likes

Oh die ga je lekker vinden, de kaarsen van B&BW zijn sowieso goed aanwezig, lekker sterk.

1 like

Aangezien jullie hier vaker bestellen: hoe lang duurt de verzending van BBW kaarsen meestal? Ik heb een track and trace gekregen die (nog) niet werkt, maar ook een bericht dat het zaterdag waarschijnlijk geleverd zou worden op een pakketpunt. De bestelling heeft geen haast, maar ik weet nu dus niet of dat pakket onderweg is, of dat de code gewoon niet klopt. Iemand ervaring?

Dat wisselt heel erg.
Ik heb de laatste keren dat ik bestelde, de artikelen de volgende werkdag (of uiterlijk de dag daarop) in huis. Maar tijdens populaire acties is de hoeveelheid bestellingen weleens enorm, en kan het een tot een week duren.

Ik heb zelfs weleens gehad dat ik 2 bestellingen op 1 dag deed omdat een familielid dat niet van online shoppen houdt, ook wat kaarsen wilde tijdens een kortingsactie. Mijn bestelling had ik de ochtend al gedaan, haar bestelling deed ik in de middag. Toen was de bestelling die ik 's middags deed de volgende dag bezorgd, en de bestelling van de ochtend deed er een paar dagen over.

2 likes

Vanmiddag ingeslagen bij de 2 + 2 actie :heart_eyes: (dank voor de tip)

Ben heel benieuwd naar de geuren, heb eerder alleen champagne toast gehad van BBW

4 likes

De kaarsen zijn wel kleiner dan ik verwacht had voor die prijs (niet naar de afmetingen gekeken, dus mn eigen schuld) maar man…wat ruiken ze sterk! Op een positieve manier, heerlijk. Ik heb een van de kaarsen gebrand en de geur verspreid zich meteen door de hele woonkamer ipv in een hoekje te blijven hangen. Dus ben wel heel blij met mn aankoop, maar dit wordt iets wat ik alleen tijdens 2+2 gratis of vergelijkbare acties mag kopen van mezelf.

2 likes