Afgelopen weekend had ik mijn servies-/kaarsenkast doorgespit, alles weer netjes neergezet en wat kaarsen die ik in de praktijk niet vaak gebrand heb, apart gehouden. Het leven is te kort om geurkaarsen te branden die niet 100% naar je zin zijn. Dan maak ik er liever iemand anders blij mee.
Mijn moeder is sinds een tijdje ook verslingerd aan de geurkaarsen van BBW en ik heb ze haar laten ruiken. Ze vond ze allemaal heerlijk.
Echt stuk voor stuk zei ze “oehhh déze is lekker!” als ze er eentje rook. Ze mocht ze allemaal hebben, het was zo leuk om haar zo blij te zien.
Ze vindt geurkaarsen zelf te duur om te kopen en was helemaal happy nu haar collectie groter is.
De geuren die ik heb weggegeven zijn White Tea & Sage, Sundrenched Linen, Winter Candy Apple en Iced Vanilla Woods. Allemaal prima geuren, maar ik brand ze te weinig of krijg er hoofdpijn van. De ruimte in mijn kast en het blije gezicht van mijn moeder is me meer waard.
Mijn handen jeuken nu om de ruimte weer te vullen met kaarsen uit de sale maar ik ga me proberen in te houden.