Ik had van die minis gekocht die ergens in de aanbieding waren en het geluid is zoooo fijn. Dus toen heb ik nepperts bij de action gekocht maar die maken geen geluid En de echte zijn me toch iets te duur. Maar een boek lezen terwijl er zo’n kaars knettert is wel echt hemels.
Jaa het is gewoon echt een beetje alsof je naast een klein haardvuurtje zit. Zijn die van Action van Treewick? Heb zo’n kaars overgekocht van iemand en die knettert wel. Wel een grote maat.
Ik weet niet meer van well merk ze waren. Zal eens kijken of ik de kaarsen die jij noemt kan vinden. Met al deze regenachtige zomerdagen kan ik wel weer een avondje met knetter kaars gebruiken. Idd net een klein haardvuurtje.
Mijn eerste paar geslaagde kaarsjes!
Die mooie witte zijn van sojawas en die grauwe (die al heeft gebrand ook) is van omgesmolten geurkaarsrestjes.
Ik heb deze citronella kaars bij Wibra gehaald en ik had nog ‘marmer’ onderzetters van de Xenos, daar heb ik een budgetversie van een BBW houder gemaakt!
Heb je ze al binnen, en vind je ze lekker?
Ja zeker!
Ik had de peer heftiger verwacht maar de banaan; omg dat is echt gewoon bananencake
Ik wil Autumn Glow echt geweldig vinden maar ik ruik hem gewoon niet. Ook niet als ik ‘m in de badkamer of slaapkamer neerzet (kleinere ruimtes)
Oh dat is vreemd? Ik vind autumn glow zelfs mijn meest favoriete geurkaars! (Al ruik ik nu niets meer door covid )
Ik heb wel eens gelezen dat de geur naar de bodem kan zakken. Misschien kan je hem eens een tijd ondersteboven neerzetten en daarna aansteken?
Nooit echt fan geweest van de geurkaarsen van de Action maar deze zijn wel erg lekker! Komt veel geur vanaf en het lont knispert zoals die van woodwick. Ik ben fan!
Ik heb de Fresh Fig van deze lijn en hoewel hij een beetje ruikt als een vijg die deodorant op heeft i.p.v. gewoon puur naar vijg (vandaar de naam ‘Fresh’ Fig denk ik, haha), vind ik hem wel lekker! De lont is alleen niet groot genoeg om de hele kaars te laten smelten bij mij. Bij jou wel?
Zijn ze nu in de winkel te krijgen, trouwens?
Ja hij brandt mooi gelijkmatig en volledig. Die geur heb ik inderdaad ook nog gezien. Bij ons zijn ze gewoon te koop ik de winkel
Ik heb een cadeaukaart gekregen voor de website van “geur voor je huis”. Hebben jullie daar aanraders? Ik heb nog nooit een Woodwick of Yankee Candle gehad. Twijfel om een van die twee te bestellen.
Is het te vroeg om naar de TK Max te gaan voor de herfst- en winterkaarsen?
Volgens mij is er nog weinig. Ik volg een account en zei gaf aan dat er nog geen herfst dingen waren.
Welk account?
Ahh welk account?
Te vroeg in Groningen in ieder geval. Hier staat bijna niks. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest