Geurkaarstopic

Ohh ik volg haar al ja! Ik dacht even dat je een speciaal account voor geurkaarsen bij tk maxx ofzo bedoelde hahaha

3 likes

Een enkele gespot in Rotterdam

1 like

Ik zag ook nog niet zo veel vorige week. Wel Spiced Orange en Warm Cashmere van Yankee Candle, dat zijn misschien wel een beetje najaarsgeuren.

1 like

https://www.instagram.com/p/Cfo_-uNv_u7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik ben heel benieuwd! Hopelijk krijgen we deze geuren in Nederland ook.

2 likes

Ik wil een BBW in België :sob: of een TK Maxx zou ook al leuk zijn

1 like

Volgens mij kan je wel bestellen via Nederland en gewoon terugsturen als de geuren niet bij je passen.

1 like

20% op bijna alle b&bw kaarsen bij notino t/m 17/07! Komen ze nog steeds uit op 24 per stuk, maar is altijd beter dan de €32,90. Ik weet nog niet of ik iets ga kopen, misschien Whipped Coffee, want die is op. Over de andere kant heb ik nog zoveel kaarsen en ook andere koffiegeuren.

Ga in mijn vakantie weer naar Leidschendam toe, maar was de vorige keer niet echt onder de indruk van de b&bw winkel, maar wie weet hebben ze nu wel een leukere collectie na sas

1 like

Zullen we elkaar hier op de hoogte houden als de herfst- en wintergeuren weer tevoorschijn komen bij oa Tk Maxx en Yankee?:smirk:

5 likes

Heb ik al een paar keer gedaan, bij bbw online besteld. Maar ik wil liever in een fysieke winkel kunnen ruiken. Nu bestel je ‘op de gok’.

1 like

Ik weet dat er hier veel mensen zijn die van pumpkin geuren houden. Bath and body works heeft die in de VS (Las Vegas) al volop! Ik hou er helaas niet van (vond het design heel mooi maarja om het nou alleen daarvoor te kopen… :joy:) dus heb ze laten staan, maar wel even foto’s gemaakt.

Ik heb zelf twee andere herfstgeuren meegenomen, volgens de medewerkster komen deze 2 geuren elk jaar terug, zij koopt ze ieder jaar weer.
Alle 3 wicks waren nu $ 13,50.

10 likes

Bij notino.nl hebben ze nu korting op woodwick kaarsen. Ik ben zelf nog niet echt bekend met dit merk, maar volgens mij is de korting wel de moeite waard.

1 like

De bbw kaarsen bij Notino zijn goedkoop nu. Rond de €20,-/€21,-

4 likes

Helemaal nooit meer?
Ik heb eventueel nog een hele nieuwe staan.

2 likes

Ik verwacht dat die wel weer terugkomt, volgens mij is het een geliefde geur. Of heb je ergens gelezen dat hij er helemaal uit gaat? Zou jammer zijn inderdaad!

@keekie Het is nu wel heel verleidelijk om Honeycrisp Apple te kopen bij Notino, die is zo lekker. :apple:

2 likes

Gisteren kreeg ik een mail van BBW waarin een nieuwe geur(kaars) werd aangekondigd; Butterfly. De geurnoten klinken lekker dus die wil ik weleens in het echt gaan ruiken. BBW heeft nu trouwens 2 kaarsen voor 40 euro, nog steeds niet spotgoedkoop maar wel beter dan anders.

De afgelopen tijd heb ik niks gebrand want ik heb vrij heftige Covid gekregen begin juli waarvan ik nog aan het herstellen ben. Mijn geur en smaak zijn nu grotendeels terug en ik kan echt weer genieten van lekkere geuren en smaken, maar het is een tijdje verstoord en vervormd geweest. Geurkaarsen waren ook irritant voor mijn holtes en roken niet zoals normaal. Ik ben blij dat het nu weer grotendeels normaal is en dat ik geen dingen meer ruik die er niet zijn.

Vandaag durfde ik het weer aan om een geurkaars te branden en mijn dochter (bijna 4) mocht kiezen. Ze koos Honeycrisp Apple, ze is gek op appels. Ik vind het grappig dat ze qua geur dezelfde voorkeuren als ik lijkt te hebben en ik vind het heel leuk om deze liefhebberij met haar te delen.

7 likes

Bij Tk Maxx zijn de herfstkaarsen gearriveerd. Dit is Amsterdam centrum:

13 likes

Oh is ie inmiddels open? Hopelijk kan ik snel weer een dagje shoppen daar (enkel gebroken in mei, dus in de stad slenteren zit er helaas nog niet in)

1 like

Ik ben vandaag naar de TK maxx gegaan en heb deze gekocht:

Er was heel veel Halloween/heksen spul dus als dat je ding is dan zou ik zeker gaan.

9 likes

Ik denk dat mijn neus stuk is ofzo, want ik vind die pumpkin geuren nooit lekker ruiken

5 likes

Volgens mij is pumpkin ook wel echt een geur waar je van moet houden. Ik vind t persoonlijk ook echt stinken, maar ik hou bijvoorbeeld ook niet van geurkaarsen waar veel vanille in zit.

6 likes