Geurkaarstopic

Eens met @Tamara . Je neus doet het gewoon hoor, maar je houdt blijkbaar niet van dat soort geuren.
Ik wil pumpkin heel lekker vinden, maar ik vind ze nooit lekker. Weeïg, niet fijn.

Smaken verschillen; ik vind het idee van een kruidige zoete herfstgeur heel lekker, maar in de praktijk vind ik vooral frisse geuren lekker en gourmand geuren slecht bij uitzondering.

3 likes

Haha dat herken ik, ik wil ze graag lekker vinden ruiken. Het klinkt zo gezellig. Maar helaas.

3 likes

Ik merk ook wel dat wat ik lekker vind, wel veranderd is het afgelopen jaar/anderhalf. Ik hield best wel van gourmand geuren, vooral de herfst en wintergeuren dus ik heb daar ook heel wat van staan in mij geurkaarsen kast. Maar sinds een jaar vind ik frissere en voor in de avond wat zwaardere geuren veel lekkerder of complexere geuren.
Best zonde want ik heb nog een kast vol met bbw en yankee maar ik kan ze bijna niet meer verdragen.

Heb deze geurkaarsen gisteren bij TX maxx gehaald! Vooral de warm cashmere ben ik blij mee, is wel mn favo yankee candle geur.

10 likes

Bolsius heeft nu een geurloze kaars met houtlont! In de bonus bij de AH deze week.

3 likes

Bij TKmaxx Zuidplein hebben ze heel veel herfstgeuren :relaxed:

2 likes

Ik heb een reactie over de herfstcollectie bij bbw :heart_eyes:

-verwijderd door moderator-

Oeps, te enthousiast. Bath and bodyworks heeft gereageerd dat ze eind deze maand de herfstcollectie verwachten.

1 like

Wel gek dat dat in Nederland zo laat pas komt? Toen ik in juli in las vegas was hadden ze al volledige herfst collectie

2 likes

Is alsnog vroeger dan vorig jaar meen ik, toen waren ze heel laat toch @keekie ?
Afgelopen week hield ik een feestje thuis en ik heb toen zoveel complimenten gekregen voor Bergamot Waters van BBW. :blue_heart: Dat is echt een favoriet.

2 likes

Ja volgens mij pas in november/december. Toen hebben we geen kerst gehad.

1 like

Vorig jaar kwamen er in oktober ook nog nieuwe zomerproducten :joy: echt te raar. Gelukkig gaat het dit jaar beter wat dat betreft.

3 likes

Ja eind november geloof ik inderdaad. Hopelijk wordt die planning wat beter. Ik ben gek op de herfst maar ook op kerst, dus eind november ga ik geen pompoendingen meer aanschaffen.

Qua geurkaarsen ben ik nog goed voorzien, maar als ze een goede aanbieding hebben wil ik wel een Honeycrisp Apple erbij.

1 like

Vraagje, hoe krijg je kaarsresten uit glazen potjes?
Ik heb wat opgebrande geurkaarsen in leuke herfstige potjes en het lijkt me leuk om die ergens voor te hergebruiken. Maar moet ik wel eerst de resten en lont eruit krijgen…

Je kan het proberen door ze in de vriezer te zetten of uitkijken. De vriezer is het makkelijkst.

2 likes

Ik giet er kokend water in, dan smelt het en drijft het naar boven. Als het dan weer hard is kun je het er zo uitpakken.

1 like

Zalando Lounge heeft weer Yankee Candle kaarsen zag ik net!

1 like

Ik zag ze afgelopen week ook bij Lidl!

Bij B&B zijn nu sommige kaarsen 1+1 gratis! Alleen vandaag. Zojuist een bestelling gedaan :ok_hand:t3:

Vandaag een pumpkin geur gehaald die ik niet vind stinken :joy:

En net al m’n voorjaar/zomer kaarsen verwisseld voor herfst /winter :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Die vrouw heeft dus nog nooit andere merken gebruikt😂

Ik heb geen tips voor je trouwens.