Ik heb deze ook en bij mij brand die goed. Dus misschien een beetje pech met de individuele kaars? Of ik had geluk.
Bij mij brandt deze prima, ik denk dat je jammer genoeg een slecht exemplaar hebt getroffen. Van geur ben ik trouwens ook tevreden, zeker voor die prijs
Ik had afgelopen winter de geur ‘tis the season van Bath & Bodyworks. Die vond ik mega lekker en bleef ook heel goed hangen. Vond het heerlijk om de volgende ochtend in de woonkamer te komen en je nog steeds wat rook. Vind dat bij andere geuren van B&B toch wat tegenvallen. Zijn er nog herfstgeuren die dit ook hebben? Mag ook van een ander merk zijn😊
Bij de meeste geuren heb ik dat eigenlijk wel. Paris café het meest.
Nu heb ik pumpkin clove aan en die ruik ik morgen ook beneden.
Heeft iemand een tip voor een geurkaars die naar wasgoed ruikt? Dus echt puur naar de was die net gedaan is? Liever geen Yankee’s zooi haha
Bath and body dan wel goed?
Nee
Uhhh kan je dan iets duidelijker zijn?
Gaat het om de prijs? De vormgeving? Ik weet het niet
Omg ja die had ik vroeger altijd! Echt een van mijn favorieten
Ik woon niet meer in NL helaas, maar ben dus precies op zoek naar een soort alternatief voor deze
@keekie vind B&BW en Yankee meestal meer naar goedkoop snoepgoed ruiken dan naar een geurkaars, dus heb liever iets meer ‘neutraals’ qua geur?
Heb laatst staan twijfelen bij de Woodwick Linen, maar misschien keur je dat merk ook af.
Cotton poplin van Byredo
Ik vind bijna elke IKEA kaars lekker ongebrand maar geen geur geven wanneer hij aanstaat
Het is weer tijd voor herfst/winter kaarsen

Hopelijk ga ik er een aantal opmaken, zodat mijn gigantische collectie wat kleiner wordt
Wat een heerlijke collectie. Ik zie wel wat geurtjes die ik ook heb.
Ik heb niet zo’n grote collectie als jij, maar ik heb ook mijn zoetere geuren naar voren gehaald en de wat frissere / zomerse geuren naar achter gezet in de kast.
Plannen om iets bij te kopen heb ik voorlopig niet, ik kan zeker de herfst en winter vooruit en mijn collectie mag ook wel wat kleiner.
O wauw, klinkt precies als wat ik wil. Bedankt!!
Ik hoop dat bath and body works hun herfstcollectie online zetten. Op de Amerikaanse site gespiekt en zoveel leuke dingen.
Oeps wilde eigenlijk Soft Blanket zeggen.