Geurkaarstopic

Korting is al ingegaan.

Met de kortingscode €12.50
HSO596JN4Q

Ik had dit echt niet nodig maarja, scheelt de kachel extra hoog zetten ofzo.

En hoe blokkeer je sites?:joy::joy:

3 likes

Met de code 15OFF03 zou 't 11,81 moeten zijn

3 likes

:sob::sob: voor de andere mensen hahHa

1 like

Waar kan je in het bestelproces kortingscode invullen? Zie het niet

Als je richting het betalen gaat staat er een balkje boven. Moet je wel goed lezen want je ziet er makkelijk overheen.

1 like

Dank je wel! Spontaan een bestelling geplaatst haha

3 likes

Jaaa gelukt! Drie parfummetjes (ben dol op de geur Gingham) en de kaars Winter voor 40 euro :partying_face:

4 likes

Ja, wat goed dat ik hier even kijk, ook besteld! Dank voor het melden.
Had vorige week al wat kerstkaarsen geshopt in Amsterdam, maar Candy Cane Crush is zó lekker dat ik er nog wel 1 van wilde.
En nog wat voorjaarsgeuren, want ik weet van mezelf dat zodra het januari is ik behoefte heb aan die geuren.

3 likes

BBW bestelling

8 likes

Is dit van black friday of al de aanbieding erna?
Ziet er lekker uit allemaal.

Ik vind het zo lang duren voordat een BBW kaars egaal is gebrand. Hij hoeft voor de geur helemaal niet zo lang te branden, je ruikt hem al heel snel goed. Maar om tunnelen te voorkomen moet hij toch uren aan, zonde van zo’n dure kaars dat hij dan ook sneller op is dan nodig…
Is dat bij jullie niet? Of hoe branden jullie ze?
(ik kan wel met alufolie aan de slag en dat werkt vast maar vind ik lelijk haha)

Ik heb trouwens nu Paris Café, 100% geïnfluenced door het forum en de omschrijvingen als café noir koekjes, en ik vind hem inderdaad wel erg lekker! :heart_eyes:

2 likes

Bij mij verschilt dit heel erg per kaars! Midnight blue citrus poolt perfect, pumpkin apple tunnelt als een malle🫠

1 like

Ik draai de kaars wel regelmatig, dan gaat het best snel.

1 like

Meh ik ben ongeduldig denk ik. Heb op cyber Monday een bestelling geplaatst bij BBW en nog niet eens een verzendbevestiging binnen. Meer mensen bij wie dit lang duurt? Zal ook wel door Cyber Monday en/of Black Friday te maken hebben maar toch

Ik kreeg laatst 7 dagen nadat m’n bestelling was bezorgd pas een verzendbevestiging :sweat_smile: heb je de PostNL app al? Dan zou ik die in de gaten houden, daar verschijnt je pakketje automatisch als ie onderweg is (hou er wel rekening mee dat PostNL nu ook wat dagen vertraging heeft door drukte)

1 like

Ja, heb ik! Goeie tip, thanks

2 likes

Dit is de deal van black friday 1+1 gratis

1 like

Oh huh, helpt draaien bij het tunnelen? Op welke manier?

1 like

Ja naar mijn idee wel omdat er soms tocht bij de kaars komt.

1 like

Wat vervelend, dat is juist mijn ervaring met BB-kaarsen niet. Knip je de lonten op tijd bij en knip je ze ook voor je ze voor het eerst gaat branden?

1 like