Zo leuk die van Byredo!! Wil eigenlijk nu naar de winkel toe om 'm te gaan ruiken. Ik heb zelf altijd Bibliotheque voor in de kantoorkamer.
Ik was heel benieuwd naar de kerstcollectie van Diptyque, maar vind de carousel van dit jaar niet zo mooi:
Zo leuk die van Byredo!! Wil eigenlijk nu naar de winkel toe om 'm te gaan ruiken. Ik heb zelf altijd Bibliotheque voor in de kantoorkamer.
Ik was heel benieuwd naar de kerstcollectie van Diptyque, maar vind de carousel van dit jaar niet zo mooi:
Voor of na de douane??
Ervoor, volgens het bericht op FB.
Nou if you do laat me weten wat je vindt! Het schijnt geen superzoete gourmand te zijn maar meer bittersweet en deep ofzo.
Oh yesssssss! Kan ik lekker op het fietsje ff kaarsen gaan kopen ![]()
Ik heb deze gister toevallig geroken en je ruikt vooral de geroosterde koffie, met op de achtergrond wel een beetje een zoete hint. Maar zou hem zeker niet als zoet omschrijven!
Oh nice! Klinkt op zich wel lekker. Wat vond jij ervan? Koffiegeuren kunnen echt twee kanten opgaan vind ik.
Ik vond hem zelf iets te bitter, maar ik ben nu zwanger en kan de geur en smaak van koffie nu sowieso niet verdragen dus wellicht ligt het daaraan ![]()
Misschien dat iemand iets aan deze WoodWick/Yankee Candle aanbieding heeft:
https://www.ibood.com/nl/s-nl/f/woodwick-yankee-candle/30569?wgu=284335_1679670_17037979073807_77d0601cd3&wgexpiry=1735333907&utm_source=6Minutes%20Media%20GmbH&utm_medium=affiliate&utm_campaign=webgains_nl
Ik was vorige week in de Style Outlets bij Halfweg/Zwanenburg, daar zit nu ook een geurkaarsenwinkel, met Yankee en Woodwick. Wow, wat een mooie prijzen! Grote Yankees voor EUR 11,=, Woodwick grote voor EUR 15,= (normaal 39). Ze hadden niet alle geuren, veel kerstgeuren, maar ben super goed geslaagd.
Tipje voor wie in de buurt woont.
Ik was deze week bij een verkooppunt van bath and bodyworks in Barneveld en het was echt genieten.
Veel geld uitgegeven maar nog steeds goedkoper dan de oude prijzen in de winkels.
OMG
Kan gewoon stickers toevoegen.
Dit heb ik dus gekocht. En een paar cadeaus.
Ik ga verhuizen en ik heb nog veel kaarsen in mijn kastje staan die ik niet (meer) lekker vind.
Wie in Friesland woont mag ze gratis komen halen op korte termijn.
Gaat om kaarsen van Bath and Bodyworks, yankee candle en DW home. Zitten nog volle tussen en de rest is half opgebrand.
Wat lief van je ![]()
Nou ik hoop dat iemand het wil, anders gooi ik het weg. Misschien zonde maar ik wil ook geen doos vullen met kaarsen en die mee verhuizen.
Misschien reposten in het weggeeftopic?
Ahh jammer. Het is ver rijden, anders was ik graag gekomen. Lief dat je het aanbiedt.
Ik woon niet echt in Friesland maar wel in Noord NL, dus ligt er een beetje aan waar haha. Dan zou ik ze dit weekend bijv wel op kunnen halen. Ben nu net verhuisd juist haha
Vet lief! Ik ben heel vaak in Friesland dus mocht het te ver zijn voor @Itsireneforyou laat het dan vooral weten! Ik word heel blij van geurkaarsen ![]()
Stuur maar even wen berichtje!