Geurkaarstopic

Nee ik heb die oudere nog. Straks meteen even naar kijken, Hema zit hier om de hoek!

Kruidvat ook trouwens, dus ga ook even voor die kijken @Saray

1 like

Ik heb 3x een large Berry Mochi van Yankee Candle binnengekregen en ze ruiken echt zó lekker! Ik vind het moeilijk om te beschrijven, maar je huis ruikt echt alsof je net een verse cake of koekjes met rood fruit en vanille hebt gebakken :heart_eyes:

Het ruikt ook totaal niet chemisch, maar echt realistisch. De geur is ook best sterk, mijn hele kamer ruikt ernaar terwijl ze in een gesloten doos zitten (!). Helaas zijn ze niet alle drie voor mij (2 zijn cadeautjes voor mijn vader en schoonzus), maar ze zijn echt geweldig en ik ben heel blij met mijn keuze!

8 likes

Wow.
Over 2 jaar vragen ze denk ik €40,- per kaars.

https://bathandbodyworks.nl/nl/catalog/category/view/s/xl-luxe-geurkaarsen/id/1173/

Ik ga denk een nieuwe hobby zoeken :joy:

1 like

Ik heb hier ook een medium van besteld! Nog niet gebrand maar zo ruikt ie heeel lekker. En een mango ice cream, die brand ik nu. Ik vind ze aan toch minder sterk ruiken ofzo.

1 like

Voor de geïnteresseerden, dit is het huidige assortiment bij de TK Maxx in Amsterdam. Ik heb zelf een large jar van Yankee Candle Coconut Splash meegenomen.

10 likes

Welke van de vier locaties?

Die bij de Bijenkorf heeft (of had vorige week althans) een veel groter stuk gangpad. Wordt wel minder dan in de winter maar volgensmij genoeg keus!

Deze gekocht voor moederdag. Wilde hem eigenlijk ook voor mezelf halen maar ik heb me ingehouden.

6 likes

Ik vond net dit merk bij een winkeltje in mijn stad en omg deze geur heeeerlijk

4 likes

Village candle is echt een fijn merk maar schaars verkrijgbaar. Angel Delight is ook heerlijk.

Die geur stond er niet bij helaas
Vond deze wel ook top

Maar golden caramel vond ik het lekkerst!
Geven ze veel geur af tijdens het branden?

3 likes

Ja vind ik wel. Beter dan YC.

3 likes

Online lees ik dat lemon pound cake hun beste geur is (love lemon cake) maar natuuurlijk weer nergens verkrijgbaar

1 like

Oh wow die wil ik ook.

2 likes

Ik ben nog wat sites afgeweest maar lijkt niet in Europa te koop.
Notino heeft wel de meeste geuren op voorraad van de sites waar ik heb gekeken en goede prijzen.

1 like

Ik kreeg een mail dat de kaarsen van goose creek in de aanbieding zijn.

Dacht dat is fijn voor @Nysmn maar we hadden het over een ander merk. Dit merk is ook goed.

1 like

Wajoow die klinken ook echt heeeerlijk
Angel food cake, brown butter pistachio, churros, carrot cake, custard cream cake, homemade brownies, orange cream soda :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Is Diptyque echt de hype waard of zijn er chillere geurkaarsen?

Edit:
Graag met tips natuurlijk

2 likes

Ik vond Jo Malon kaarsen ook erg lekker en net zo duur als Diptyque

1 like

Ik heb een kleine Tubereuse kaars gekocht om te proberen. Maar wil de roses ook graag proberen.

1 like