Geurkaarstopic

Ik ga verhuizen en ik heb nog veel kaarsen in mijn kastje staan die ik niet (meer) lekker vind.
Wie in Friesland woont mag ze gratis komen halen op korte termijn.

Gaat om kaarsen van Bath and Bodyworks, yankee candle en DW home. Zitten nog volle tussen en de rest is half opgebrand.

6 likes

Wat lief van je :heart:

2 likes

Nou ik hoop dat iemand het wil, anders gooi ik het weg. Misschien zonde maar ik wil ook geen doos vullen met kaarsen en die mee verhuizen.

1 like

Misschien reposten in het weggeeftopic?

2 likes

Ahh jammer. Het is ver rijden, anders was ik graag gekomen. Lief dat je het aanbiedt.

Ik woon niet echt in Friesland maar wel in Noord NL, dus ligt er een beetje aan waar haha. Dan zou ik ze dit weekend bijv wel op kunnen halen. Ben nu net verhuisd juist haha

Vet lief! Ik ben heel vaak in Friesland dus mocht het te ver zijn voor @Itsireneforyou laat het dan vooral weten! Ik word heel blij van geurkaarsen :blush:

Stuur maar even wen berichtje!

2 likes

In de VS zijn alle geurkaarsen (vandaag?) $12,95 dus dat was leuk winkelen. Ben op een gegeven moment maar gestopt met ruiken want bijna alles was lekker.

14 likes

Ik ben echt heel blij met de geurkaarsen die ik van @Pearll heb gekregen! Het zijn heerlijke geuren, vooral sweet maple chai & angels wings & champagne toast vind ik erg lekker. De wereld is trouwens echt heel klein, onze partners bleken elkaar te kennen haha :smile:

21 likes

Iemand ervaring met Overose?
Hun geuren klinken zo goed! ‘Croissant’ en ‘Pain au chocolat’, pff!

1 like

Ik denk dat het hier het best past, heeft iemand een goede tip voor lekkere geurstokjes? Ik houd niet van sterke geuren, beetje cotton/vanilla, die richting. Prijs maakt niet zoveel uit en zolang het maar niet van rituals is. Als het in een mooi flesje zit nog beter. Maar ik weet eigenlijk niet goed zelf waar ik moet zoeken.

Hema heeft lekkere. En ik haal bij AH weleens Bolsius True Scents Magnolia als het in de bonus is.
Kneipp heeft meerdere lekkere soorten, en Air Wick Botanical Vanilla & Himalaya Magnolia kan ik nog aanbevelen.

4 likes

Dankje! Ik zal eens kijken. Ik heb er 1 gekregen een tijdje terug van Etos, flower market, rose & kasmir. Ruikt ook lekker en gelukkig niet zo sterk.

Janzen, Marie Stella, Maison Berger.

2 likes

De limited edition van de dille & kamille al geprobeerd?
Is heel lekker maar niet te aanwezig

2 likes

Zara home heeft lekkere! Vgm nu een die heet sunset at legiria oid die is echt heerlijk, en mooi!

1 like

Vind die van ipuro lekker, niet te duur en subtiele geuren. Cottonfields en sunny Beachtime zijn wel lekker. Zara Home heeft ook een lekkere katoengeur (maar vind ik wat sterk).

2 likes

Soms koop ik hele goede bij DM in Duitsland. Geuren verschillende qua kwaliteit. Beste was DW home maar dat kan je niet standaard kopen, soms heeft TK Max het.

Vanochtend gelijk gekocht voordat de drukte begint. Is nogal druk tijdens de zomervakantie. Sowieso een leuke winkel waar ik veel te weinig kom ondanks dat ie op loop en fietsafstand zit.

Vind het wel een beetje op zo’n oud apothekers flesje lijken haha
Het duurt trouwens wel altijd vrij lang voordat geurstokjes hun geur afgeven toch? Ik geef het vaak wel een dag en daarna draai ik ze ook wel regelmatig om.

4 likes