Heb geen foto gemaakt
Maar ik heb het er omheen gedaan en aan de bovenkant een beetje naar binnen gevouwen.
Ahh zo kan ik me er wel een voorstelling bij maken haha, dankje!
Oh wat lief!!
Welke YC kerst of herfstgeur is het lekkerst? Ik heb thuis warm & cosy en twijfel om die in mn quarantaine huis ook te bestellen zodat ik wat minder heimwee heb maar misschien is een andere geur ook wel lekker.
Ik vind Evergreen Mist en Autumn Glow heerlijk. Ik vond Warm en Cosy op eejn gegeven moment een beetje naar wiet ruiken?
Red apple wreath, frosty gingerbread en christmas memories voor kaneel achtig geuren
All is bright, winter wonder en surpise snowfall voor frisse geuren
Vanilla french toast en Christmas cookie voor Vanille/zoete geuren
Verder zou ik de woodwick trillogy’s in autumn harvest en holiday cheer aanraden
Pecan pie bites raad ik aan voor de herfst.
Christmas cookies voor de kerst. Ik vond de geuren uit de collectie mwah. Vanilla frensh toast mwah, beetje gewoontjes
Crisp Campfire Apples! Lijkt op Red Apple Wreath, maar die ruik je zo zwak vind ik.
Tip voor degenen met een TK Maxx in de buurt: er is echt een enorme collectie kerst/wintergeurkaarsen. Geuren als pine, fireside, silver spurce, cinnamon bliss etc Maar ook bijvoorbeeld vanilla coffee heb ik meegenomen.
Had echt moeite met kiezen dus kwam uiteindelijk met 12 kaarsen thuis… Meeste wel kleintjes, maar red het iig tot kerst
Ligt er denk ik ook een beetje aan wat jij lekkere geuren vindt. Ben zelf echt nog een Yankee Candle noob hahaha, maar ik vond Autumn glow en Christmas magic erg lekkere geuren.
Ook van yankee candle?
Ja stonden er ook tussen! Persoonlijk vind ik YC te scherp/hard ruiken (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) dus heb er niet speciaal naar gekeken. Heb sowieso Sweet Maple Chai zien staan. Large jars waren 17,95
Ah mooi zo, binnenkort eens kijken!
Snap wat je bedoelt over YC, vind ik bij sommige van hun zoete geuren ook.
Ik ken nog niet super veel geuren van YC, maar ik vind tot nu toe Autumn Glow en Spiced Orange heel lekker
Autumn Glow vind ik erg lekker.
Misschien is het wel fijn om een ‘nieuwe’ prettige geur voor je quarantaine plek te vinden? Misschien wordt de heimwee erger door dezelfde geur. Ik hoop dat je je snel beter voelt, het is zó vervelend om heimwee te hebben.
Ik zie dat meer mensen Autumn Glow aangegeven, die geur vond ik ook heel lekker. En christmas eve is mijn favoriete kerstgeurkaar van Yankee Candle
Ik vind singing carol’s een heel fijne kerstgeur!
Mijn bestelling is binnen
Een medium Warm and Cosy jar met een illumalid, en nog wat votives: Candlelit cabin, dried lavender and oak, driftwood, Misty mountains, warm desert wind en dreamy summer nights ben ik al aan het branden haha. Heb ook nog 2 waxinelichtjes cadeau gekregen: icy blue spruce en after sledding
Is geurvoorjehuis een betrouwbare site om geurkaarsen etc te kopen? Iemand ervaring mee?
Waar heb je besteld?
Bij TKMaxx in 010 hadden ze nog een stinkende YC. Wel heel veel winterse geuren, veel dennen en spar. Ze hadden ook van Sand en Fog speciale kaarsen tegen dierengeurtjes, ook in kerstgeuren.