Geurkaarstopic

Ik heb er nu eentje van hen in de geur holiday berry
Ruikt zo lekker. Niet te zoet maar je ruikt hem echt goed.

1 like

Ik heb bij Zimbali candles besteld. Was de eerste keer dat ik daar besteld heb, ze hebben een spaar programma dus dat vond ik wel aantrekkelijk haha.

1 like

Jaa ik vind dat echt een goede site, bij hogere bedragen krijg je meestal ook een cadeautje, bijvoorbeeld 2 votives van yankee candle

1 like

Autumn Glow, Glittering Star, Surprise Snowfall en All Is Bright zijn mijn favorieten van het moment. Allemaal warm en huiselijk maar met iets fruitigs

1 like

Hier nu een hele Autumn Glow votive aan in de scenterpiece, zo lekker :drooling_face:

1 like

Mijn collectie YC en ik heb momenteel nog een Woodwick candle. Ik ben meer van de bloemgeuren en frisse geuren. Mijn vriend vindt de kaarsen ook altijd heel lekker en zoekt ze graag mee uit. Wel gezellig zo. Ik voel mij nu echt zo’n YC addict!

En dan ben ik al mijn kleine kaarsjes nog vergeten…

15 likes

Lake sunset mis ik echt. Zo een lekkere zachte poedergeur.

Nice, ken die geuren allemaal en heb er zelf ook veel van, zitten echt classics tussen :heart:

1 like

Leuk! Welke geur kun je echt aanraden?

Mijn bestelling! Ben nu nog Yankee Candle a childs wish aan het branden op m’n waxbrander. Ruikt al heerlijk hier :heart_eyes:

4 likes
  • Moonlit Blossom
  • Cherry Blossom
  • Midsummers Night

Peony was mijn favoriete zomergeur, helaas gaat deze er weer uit. Nu heb ik daarvoor Blush Bouquet gekocht en die ruikt ook echt heerlijk. Die geur heb ik alleen nog niet gebrand.

Ik ben gek op YC maar ik vind die potten en die andere houders zo niet passen in mijn interieur (sorry, interieurmiep). Weet iemand een merk kaarsen wat én lekker heftig ruikt, én er mooi uit ziet? Het liefst zo groot mogelijke kaarsen

3 likes

Ook mijn favoriet!

1 like

Zara Home geur Gingerbread hebben ze nu ook in een mooie en grote pot met 3 lonten. Vond het echt een ultieme kerst winter geur

Ja deze is zooooo lekker! Twijfel of ik m opnieuw ga kopen

1 like

Ja maar ik kan dus echt niet tegen dat knetter geluid he haha!!

2 likes

Vandaag heeft mijn vader deze geurkaars uitgezocht.

@lovewarrior oh ik vind dat geluid juist heerlijk. Maar snap dat je geen woodwick wil als je niet tegen dat geluid kan.

4 likes

Weet niet in welke prijsklasse je zit te denken, maar ik vind zelf die van rituals/byredo/jo malone/diptyque wel mooi en ruiken ook sterk. Zelfs een kaarsje van 70gr ruik je goed. Die van &other stories zou ik niet aanraden, die ruik je bijna niet.

Ik ben de rituals geuren wel flauw, ik hou echt van hele zware/zoete uitgesproken geure. Diptyque is inderdaad heerlijk, misschien die weer proberen!
Heb ook de zara home gingerbread en black vanilla gekocht

1 like

Is dit een leuk cadeautje voor mezelf qua waarde/inhoud/geuren? Het is 28 pond (ca 32 euro)
En waar is die grijper voor haha

6 likes