Vind ik wel!
Qua prijs is het zeker een goede deal. Een medium jar kost al iets van €24,99 en een kleine jar is €12,95. Dan heb je de prijs er al lang uit haha
Die grijper is een lonten trimmer! Het is het beste voor je kaars om de lont zo kort mogelijk te houden, tegen zwarte rook etc
Ik had laatst wat kaarsen besteld waaronder ook van die kleinste woodwick kaarsen in de vorm van een xl theelichtje. Tip voor jullie: koop die niet want als je hem halverwege uit blaast gaat hij nooit meer aan terwijl je nog wel de helft van je kaarsvet hebt.
Ik heb hier eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Die petite versie bedoel je toch?
Ik heb dat ook nog nooit gehad eigenlijk
Hier ook nog nooit gehad. Te hard geblazen?
Nee, het komt doordat die lonthouder boven t vet komt te staan. Dan brandt ie niet door.
Je kan ook altijd een YC kaars in een grote bloempot of andere decoratief ding zetten zodat je hem niet zit
Ik ben vandaag naar TK Maxx geweest. Bij de kassa staat het gehele kerst assortiment Ik hou normaal niet van geuren met appel, maar deze ruiken zo ontzettend lekker. De sand + Fog kaars was er in verschillende uitvoeringen. Dus dezelfde geur maar dan ook nog in het rood en groen, en allemaal verschillende deksels.
Thanks voor de tip, gelijk besteld. Nu nog bedenken of ik hem zelf houd of kado geef
Ik ben nog vrij nieuw op geurkaars-gebied. Heb tot nu toe alleen geurkaarsen van Rituals gehad. Heb voor de 2e keer Happy buddha gekocht, die vind ik echt heerlijk ruiken. Vind hun geurkaarsen goed aanwezig qua geur.
Ik vind de kaarsen van YC helaas echt vrij lelijk Ze ogen zo goedkoop vind ik, jammer! En ik kan ze dan in een potje zetten maar juist ook het vlammetje dat door het (gekleurde)
glas heen schijnt vind ik ook zo gezellig.
Heb na enthousiaste reacties hier de gingerbread van ZARA Home besteld, ben benieuwd!
Welke grote jars heb je?
Yankee candle:
Passion fruit martini
Woodwick (medium):
Summer Sweets
Tropical Sunrise
Autumn Harvest
Café Sweets
Holiday Cheer
Vanilla Bean
Ik denk dat ik voor de rest ook geen large jars ga kopen. Wil nog wel graag een aantal medium jars van YC en Woodwick
Oh dacht dat je onderste foto’s ook large jars waren.
Edit: ik koop altijd large ipv medium omdat je voor €5,- meer echt veel maar kaars heb.
Oeh dat klinkt eigenlijk wel erg aantrekkelijk om juist wel een large te kopen ja
Nee die in de la zijn allemaal small jars haha
Yankee candle nu bij Zalando lounge.
Weet niet of het vewl voordeliger is.
Deze kaars mag echt graag tunnelen, dus hij heeft zijn aluminium folie jasje weer aan. Het is holiday cheer van woodwick
Weet iemand of ze bin TKmaxx ook sets verkopen? Of alleen losse kaarsen