Geurkaarstopic

Ik heb tot nu toe alleen nog maar losse kaarsen gezien.

Deze maar eens een keer opbranden. :fire:

10 likes

In Rotterdamm heb ik alleen losse gezien. Ze hebben nu wel veel meer mini’s dan gebruikelijk, staan beneden rechts van de roltrap.

Wat een leuke Illumalid!

Ben nu de Dried lavender & Oak votive aan het branden. Echt alle votives die ik tot nu toe geprobeerd heb, ruiken zo lekker. Wil uiteindelijk wat medium/large jars verzamelen, maar dat wordt nog moeilijk kiezen qua geuren haha.

1 like

Oooh hij is heerlijk die gingerbread van Zara! :brown_heart:

1 like

Hoe heet zo’n dekseltje voor op je kaars?

Illuma lid (klinkt mij altijd in de oren als iets sektarisch maar is het dus niet :joy:)

1 like

Omg wat leuk met die katten.
Zag het ook op marktplaats staan maar kan echt geen €20,- betalen hiervoor.

Ik heb destijds ook een soortgelijk bedrag betaald en vond het eigenlijk ook wel te veel. Ik moest hem wel hebben (want katten), het is ook mijn enige illumalid dus hij wordt in ieder geval intensief gebruikt. :sweat_smile: Daarmee praat ik het voor mezelf goed haha.

2 likes

Heeft iemand enig idee waar ik de applewood kaars van woodwick nog kan krijgen? Ik kan hem nergens meer vinden. Ben op zoek naar de medium of large

Bedankt voor je tip! Ik heb helaas geen tkmaxx in de buurt

1 like

Ik word chagrijnig van mijn woodwick kaarsen. Ze willen gewoon niet normaal opbranden. Alle 3 hebben ze nu een jasje aangehad en het is maar bij 1 gelukt. Maar zodra die er weer af gaat, begint het weer. Net alsof mijn huis Schots en scheef is ofzo.

Huh ik heb er bij Woodwick echt nooit last van, alleen bij Yankee.

1 like

Kent iemand van jullie de geurkaarsen van Janzen? Zo ja, is t wat?

Ik heb er geen kaars van maar de handzeep en creme lijken qua geur sprekend op Rituals, die er kersenbloesem in ieder geval wel.

2 likes

Korting op de Engelse Amazon website bij YC! (Ik woon daar, vandaar dat ik deze korting volg. Is misschien helaas niet relevant in NL). Iets van 12 grote jar geuren doen mee vandaag. Ik twijfel om 1 van deze twee te kopen, jammer dat je online helemaal niet kan ruiken

Ik houd niet van kaneel dus links weet ik niet maar rechts is echt een grote aanrader!

1 like

Cinnamon stick is mijn favo! Echt herfstige geur

2 likes

Ik wil van de Sint graag een Woodwick kaars vragen, maar er is hier in de buurt geen winkel die ze verkoopt, dus ik moet online bestellen. Ik vind van Yankee Candle de geuren Warm and cosy, A calm and quit place, All is bright en Lake Sunset heel lekker ruiken.
Heeft iemand een idee welke Woodwick kaars hier een beetje bij past? Warm Wool heb ik al en die vind ik ook heerlijk.

1 like

White Honey! Is nu ook met 25% korting, omdat het de geur van de maand is

1 like