Geurkaarstopic

Oh dat klinkt goed!

2 likes

Fireside misschien?

2 likes

Redwood, of misschien Apple Basket (die is wat fruitiger maar ik vind hem wel wat likken op All Is Bright van YC)

1 like

Misschien Golden Milk? Die ruikt naar de geur van rituals zonnebrand (die ze tegenwoordig in de zomer ook in andere producten hebben, lichtblauw). Hele lekkere beetje zomeravond geur, beetje lake sunset sferen. Niet mega zoet, meer sfeervol zwoel

2 likes

De rituals zonnebrand is de geur “karma”, die hebben ze het hele jaar door in het assortiment :blush: Is momenteel zelfs handgel van haha.

Ik heb karma zelf ook als car perfume. Als je het een lekkere geur vindt: er zijn ook geurstokjes en geurkaarsen van.

2 likes

Omg thanks voor de tip die gingerbread kaarsen van de zara zijn de SHIT!

8 likes

afbeelding
Ik moet elke keer een beetje glunderen als ik lees dat iemand ze lekker vindt haha

4 likes

Ik ben er ook echt heel benieuwd naar, maar ik heb geen zara home in de buurt en koop liever niet zonder eerst te ruiken. De salted caramel klinkt ook erg lekker.

Salted Caramel vond ik echt veel te heftig ruiken. Soort mega zoete kaneel geur

1 like

Ja je kunt m natuurlijk bestellen en ruiken zonder aan te steken en evt terug sturen, maar vind zelf kaarsen online kopen ook echt lastig.

1 like

Oh nee daar houd ik niet van, dan hoef ik die in ieder geval niet te bestellen haha

@Spaarlamp ik vergeet altijd dat je dingen retour kunt sturen, ik doe dat echt bijna nooit :sweat_smile:

Heeft iemand nog een tip hoe je die kleine yankee candle kaarsjes zonder houder uit je theelichtjeshouder kan krijgen? Als ik het met kokend water doe moet ik vier keer kokend water doen omdat het zo dik is

Even in de vriezer, daarna kan je het er zo uit wippen!

1 like

Ja zo lekker en de kaars is ook fancy. Heb de 600 gr er ook van muaha. Die black vanillaen dark amber zijn ook aanraders

Ja die van 600 gr ga ik ook kopen, hoop dat ze met black friday korting hebben dan ga ik ff inslaan haha. Denk dat ik ook darm Amber neem

Is er tijdens Black Friday ergens korting op Yankee Candle? Wil een nieuwe large jar kopen van m’n favoriete geur (misty mountains)

Vroeg ik me ook af. Zag bij Zimbali een pre-black friday actie, maar dat was 30% korting op alleen waxmelts. Geen idee of er nog betere aanbiedingen komen haha.

1 like

Als Nederland het niet doet dan verwacht ik candles direct in Engeland wel.

1 like

Even bij mijn lokale yc/woodwick verkooppunt geweest. Een aantal geuren die ik wilde hadden ze helaas niet, dus die moet ik nog online bestellen

9 likes

Ja ik gebruik hem voor alles in 1: restjes kaars, tarts, hele votives en meltcups

1 like