Gistermiddag bij swietarts besteld, nu al binnen!
Ik heb een appeltje te schillen met degene die vertelde dat er bij tx Maxx keiveel dw kaarsen stonden, ben even langs geweest en heb er echt keiveel gehaald, kostten bijna niks. nu hoef ik tot 2022 geen kaarsen meer denk ik. Wel een hoop kleintjes ook dus dan kan ik lekker vaak wisselen.
Ze hadden er ook een aantal met een mooi kerst dekseltje, zo leuk.
Foto’s
Een appeltje schillen is toch dat je de ander iets wil aandoen?
Ja haha, het was ook maar een grapje
Haha, ik snap ‘m nu wel!
Jaa echt heerlijk, heb hem nu als waxmelt en vond hem zo lekker dat ik meteen de grootste jar gekocht heb
Alleen de laatste wel eens eerder geroken, die is voor mn vriend. Die andere 2 op de gok gekocht, geuren leken me wel lekker! Ben benieuwd.
Graag gedaan!
Zijn allemaal heel lekker! Midsummer is een echte klassieker en idd ook een goeie mannengeur, Surprise Snowfall vind ik ook heel lekker, beetje poederig en perfecte combi van fris en zoet.
Oeh die gele viel hier totaal niet in de smaak… Totaal niet eigenlijk. Hopelijk brandt die bij jou beter!
@Neena @Crystalfire Ik ben benieuwd! Wij gaan wel echt goed op vanille geuren, dus daarom trok 'ie m’n aandacht. Even afwachten nog!
Ik vond de vanilla french toast ook tegenvallen en ben normaal gek op vanille. Maar ik hoop dat jij hem natuurlijk wel lekker vindt! De caramel is echt overheersend in mijn kaars
Vanaf vandaag BF korting bij geurvoorjehuis.nl
Edit: swietarts.nl heeft vanaf maandag 20% korting op het gehele assortiment
Ik vind dit zo irritant, max 20% is toch niet echt hoge kortingen? Snap best dat een kleine (?) ondernemer niet hoger gaat dan 20%, super logisch zelfs, maar adverteer dan niet met hoge kortingen.
Sorry lekker zuur weer.
Haha ja precies mijn gedachten ja, vooral ook de zin: “hoge kortingen van 21 t/m 27 november” lekker hoog ja