Van sommige geuren van Yankee Candle krijg ik ook hoofdpijn dus koop vaak lichte geuren of eerst een waxtart om te proberen. Bij de ene geur heb ik het heel erg en andere weer totaal niet, zal wel een bepaalde geurnoot zijn denk ik
Hoe brand jij je geurkaars?
-
- ik brand mijn geurkaars tegelijk met (samen met / naast) met normale niet-geurkaarsen
-
- ik brand mijn geurkaars los
-
- ik brand meerdere geurkaarsen tegelijk
-
- ik bewaar mijn geurkaarsen voor specialere momenten
-
- ik brand mijn geurkaarsen dagelijks (in de herfst/winter)
0 stemmers
In de brander zit een stuk geurkaars uit die rechtsachter, in de voorste kleine zit een andere geur. Beide geven weinig geur af en combineren goed, vandaar het samen branden.
En ja de brander is takke lelijk, i know. Vind echt niks mooi. Misschien zelf maar een gaan maken.
Door dit topic wil ik nu ook een Yankee candle of Woodwick kaars
Ik hoop dat er nog goede BF aanbiedingen komen.
Iig staat er bij candlesdirect.com een vooraanmelding.
Ik ben heel nieuwsgierig dus toch maar iets gekocht. Gekozen voor Yankee candle votive, 1,69 per stuk.
De geuren:
Candlelit cabin
Golden chestnut
Sea air
Garden by the sea
Votives zijn altijd een goed idee om mee te beginnen als je alleen op beschrijvingen afgaat. Hoop dat ze bevallen
Ja klopt. Pas als ik echt een favoriete geur heb koop ik een grote. Veel te duur voor mij anders haha
Candlewarehouse.ie heeft altijd wel fijne prijsjes maar nu ook goed Black Friday deals, large jars voor €16,95 enzo. De verzendkosten zijn wel vrij hoog dus zou dan wel meerdere dingen tegelijk bestellen. Heb daar wel eerder besteld en ze verpakken alles altijd supergoed dus komt sowieso veilig aan!
Kruidvat heeft een paar lekkere geurkaarsen! Ook een grote pot met 3 lonten en die kost niet meer dan een tientje!
My Candle Store heeft wel een goede BF actie vind ik: bij aankoop van 10 Yankee wax tarts (kun je ook mooi allemaal nieuwe geuren proberen!) krijg je een gratis wax burner cadeau.
Misschien dat ik wel weer ga zwichten, ik heb namelijk maar een kleine burner waardoor ik steeds tarts eerst doormidden moet hakken Wil ze gewoon erin kunnen gooien zonder dat het mogelijk overstroomt haha.
Is idd nogal een amateuristische site, maar ik weet dat ie betrouwbaar is omdat ik veel mensen in de Yankee FB groep er zie bestellen en de fysieke winkel in Den Haag is heel geliefd. Het is de webshop met het grootste aanbod verschillende geuren in NL. Ik kreeg de burner ook niet in de winkelmand, dus wilde ze een bericht op FB sturen en zag toen dit:
En zoals Molotov al zegt moet je op deze website per geur zoeken, daarna zie je alle producten die onder die geur vallen.
Ik zal even rondkijken welke geuren (en welke geuren tarts hebben, hebben ze niet allemaal)
Warm/winters voor jou in tarts: Snow in love (poederig, lekkere mix van fris en zoet), The Perfect Tree (dennengeur), Winter Wonder (mix van vanille/citrus), Warm Cashmere (warme sandelhout/patchouli), Soft Blanket (warme vanille/citrus/amber)
Andere gewone favo’s van mij waar ze tarts van hebben: Moonlit Blossom, Mulberry&Fig Delight, Midsummers Night, Clean Cotton, Autumn Glow, Vanilla Cupcake, Pink Sands, Black Cherry
Wat ik fijn vind aan yankee, is dat de geurnoten van de kaarsen goed beschreven zijn. Dus als je een beetje weet van wat voor soort geuren je houdt, zou je kunnen kijken en kiezen op basis van de geurnoten. Op deze manier heb ik votives besteld en heb tot nu toe nog geen geur gehad die ik echt niet lekker vond.
Heeft er iemand ervaring met de geurkaarsen van Zara Home? Had al gelezen dat Gingerbread een favo is en die ga ik denk ik bestellen en ben benieuwd of er nog meer fijne kaarsen zijn.
Mijn alltime favoriet is Bibliotheque van Byredo. Deze vind ik zo enorm lekker en geeft me echt een heerlijk gevoel haha.
De kaarsen van Zara home zijn erg fijn. Gingerbread en White Jasmine zijn mijn favorieten.
Ik vond altijd Candy Cane Lane van Yankee Candle super lekker maar zie helaas dat die niet meer verkrijgbaar is.
Heeft iemand nog tips voor een vergelijkbare geur?
Ik had als vervanging al christmas cookies en iets met cupcakes geprobeerd maar dat vond ik dan weer niet lekker. Ik mis dan echt dat frisse
Ik ben even naar de winkel gegaan. Ik wil een aantal geuren proberen voordat ik een grote koop. Ik vind vooral dreamy summer nights erg lekker, en niet per se zomers.
Ik weet dat DW verschillende candy cane/sweet peppermint achtige geuren heeft, zag ze bij TK Maxx. Geen idee of ze ook online te krijgen zijn though