Geurkaarstopic

Oke toch nog 2 kaarsen besteld, met 25% korting. Mijn eerste bath & bodyworks kaarsen, ik ben heel benieuwd.

4 likes

Wát. GLITTER?!

1 like

Hou op met me. Ik heb dus een medium jar besteld. Ik ben echt gek op munt. Mijn shampoo ruikt zelfs naar munt dus ja dan maar een kaars met munt.

Deze om precies te zijn:

7 likes

Ik heb van dw pepermint Patty ofzo, is mintig en een beetje zoetig. Wel lekker en dus niet mierzoet

1 like

Waren heel veel kerst geurkaarsen bij mijn tkmaxx. Wel weinig kruidige, maar deze is echt winter/kerst in een potje :star_struck::heart_eyes:

9 likes

Bij Zimbali krijg je 30% Black Friday korting op alle YC jars.

2 likes

Heb m’n favoriet weer besteld haha :tada::partying_face:

@cremeinyourcoffee waar heb je deze besteld?

1 like

De bath & body works? Bij notino.nl! :blush:

1 like

Het was wel een risico om een medium jar te bestellen zonder de geur echt te kennen. Maar Wild Mint ruikt echt heel chill, dus echt heel blij hiermee. Niet te sterk en lekker fris.

De kleine votives die ik heb zijn prima maar ik merk dat ik niet zo echt van de bloemengeur ben.

2 likes

Niet alles voor mezelf, helaas. Samen met mijn bff besteld maar toch wel leuk uitpakken zo’n doos!

20 likes

Ruikt altijd lekker in mijn bed :smirk::smirk::smirk:

1 like

Swietarts.nl of geurvoorjehuis.nl en anders in een winkeltje bij mij in het dorp

1 like

Sensational Home is fijn (online)! Bij een bepaalde aankoopwaarde krijg je ook een tart of votive cadeau. Verder koop ik ze hier bij Tinkebel in Coevorden of De Landgoedwinckel in Echten. Oh en Jan van Peer in Emmen heeft ook Yankee.

1 like

22 likes

Dit is echt te accuraat in mijn geval :joy:

1 like

https://www.beautylab.nl/eindelijk-mijn-eigen-geurkaarsenlijn-is-een-feit/

Hadden jullie dit al gezien? Ik vind de geuren erg goed klinken!

Inderdaad best een leuk creatief project! Kaarsen zien er mooi uit maar ik ga er geen kopen

2 likes

Ik vind de geuren best lekker klinken maar de prijs en de naam vind ik allebei too much. Een duurdere kaars koop je over het algemeen omdat je weet dat de kwaliteit goed is. Daar heb je nu ook geen idee van…

1 like

Ik vind het ook veel geld voor een onbekende kaars, al snap ik wel dat er veel werk in gaat zitten.
En ik vind “creampie” gewoon een beetje vies klinken, maar dat kan aan mij liggen. Ik vind cream sowieso een vervelend woord dus daar kan Serena niks aan doen.

2 likes

Denk dat ze heel goed weet wat het betekent :sweat_smile:

1 like