Ik wil ze graag hebben, want lekkere geuren, vind ze mooi en vind de namen grappig, maar denk dat ze wel snel uitverkocht gaan zijn door gillende fans en heb geen zin om ervoor te haasten
Ik vind die namen echt helemaal niets. Echt te ordinair om hier in huis neer te zetten. De geuren klinken interessant, maar dat is bij andere merken ook vaak.
Ik kon alle woorden plaatsen behalve deze. De gedachte dat dit een dubbelzinnige betekenis had, klopte dus wel, haha. Vond deze wel het meest raar klinken, maar de rest van de namen vind ik eigenlijk wel leuk.
Ik vind ze verder te duur, maar dat vind ik van alle kaarsen, haha
Hahaha ik wist dit dus echt niet. Moet bij cream altijd denken aan Britse mensen die zeggen: “i am creaming in my knickers”
Edit @ZusjevanJoost zit gewoon lekker op mezelf te reageren
“ Geklopte room, vanille butterscotch en tonkaboon maken de geur ‘silky smooth’ en geven het een melkachtige, romige touch.”
LOL, ja zo kun je het met die naam misschien aan je schoonmoeder verkopen. Ik koop echt nooit geurkaarsen online trouwens. Ben veel te kieskeurig wat betreft de geur.
Dubbelzinnig? Het is toch gewoon een eenduidige verwijzing naar seks? Dat zijn ze allemaal.
Ik vind het echt rare namen en smerig ook voor geurkaarsen. (Temptress is niet smerig maar ook raar. Verleidster. Voor een kaars? Ok meid).
Ja nou misschien heel dom maar ik had geen idee wat creampie betekende. Dus ik dacht dit moet wel met seks te maken hebben, maar wat dan? Dus zo bedoel ik.
En die andere drie zijn overduidelijk seks ja. Maar ik vind het wel grappig om eens zulke namen te zien bij geurkaarsen, maar ieder z’n ding natuurlijk.
Ik ben opzoek naar een geurkaars die past bij het gevoel ‘winterwandeling in het bos’ met de ultieme bos / kerstboom geur. Iemand van jullie tips? Ik had er ooit een van Yankee Candle ‘Christmas tree’ die ik erg lekker vond… maar limited edition. Ook zou ik het leuk vinden eens een andere te proberen. Jullie ideeen?
Thanks voor de tips! Ik heb inderdaad Evergreen Mist en Balsem Fir gevonden via google. Als ik het zo zie hebben ze in bijna elke kerstecollectie van Yankee Candle wel een vergelijkbare geur. Misschien dat ik een van die bestel. Singing Carols klinkt ook lekker, maar die zou ik toch echt wel moeten ruiken voor ik hem koop… te veel fruitig/zoet is niet zo mijn ding.
Nog ervaring met andere merken en vergelijkbare geuren?
Wat doe je me aan???
Nu wil ik die, maar is uitverkocht. Ik ga wel even grondig googlen.
Ziet er ook goed uit! Bij welke winkel/webshop heb je die vandaan?
Balsam & Cedar, echt mijn ultieme favoriet. Helaas niet zo makkelijk meer te krijgen, maar eens in de zoveel tijd zie je hem ergens voorbij komen.
Mijn vriend heeft toevallig Balsam Fir en Singing Carols, die komen ook aardig in de buurt!
Haha voel me echt zo’n one issue poster in dit topic, maar hij komt van TK Maxx
Ik vind dit. Zou hetzelfde moeten ruiken!
https://www.amazon.nl/William-Alexander-Winter-Kerst-Geurende/dp/B081W981K3/ref=sr_1_20?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=yankee+candle+pine&qid=1606740580&sr=8-20
Ga nu voor het eerst naar TK Maxx, ben benieuwd!
Jaa ik wil dat ook, mijn beste kaarsen waren toch daar vandaan. Het zit alleen zo mega ver hier vandaan? Ik woon centraal in Nederland maar alle TK Maxx zijn mega ver weg
Als ik echt wil leg ik gewoon 66 euries neer
https://www.amazon.nl/Yankee-Candle-Geurende-Kaarsen-Tumbler/dp/B002UE6YQ8/ref=sr_1_251?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=scented+candle&qid=1606744586&sr=8-251
Maar nee, dat gaat zelfs mij te ver
Hahaha wow, ja dat zijn gekke prijzen. Heb mijne vorig jaar gewoon voor 30 online besteld bij Swietarts, maar dit jaar hebben ze hem niet Wel een paar keer op marktplaats en fb groepen gezien ook.
Ben benieuwd met hoeveel kaarsen je thuis komt haha