Geurkaarstopic

Ja he, niet normaal. Ach, wie weet vind ik hem inderdaad nog ergens. Heb inmiddels wel wat alternatieven op het oog. Ook leuk om die te testen.

Het liefst zou ik toch even naar een winkel gaan om al die geuren op te snuiven, maar ivm het hele corona-gebeuren zit ik daar toch niet echt op te wachten. Wie weet volgend jaar voor de winter. Hebben we weer wat om naar uit te kijken. Haha.

1 like

Nou twee maar, vond het een beetje tegenvallen! Heel veel van hetzelfde, vooral veel rokerige geuren en pine en candy cane/peppermint, vond ik eigenlijk niet zo! Ga van de week wel even kijken in een winkeltje waar ze veel Woodwick en YC hebben.

2 likes

Ik denk dat Singing Carols dan perfect is! Die ruikt naar dennenbos met een heeeel klein vleugje fruitig. Maar wel echt vooral boom. Ik vind hem erg lijken op de geur Christmas Garland van een paar jaar geleden.

1 like

Thanks, die onthoud ik. Voor nu heb ik eerst deze besteld:

Uiteraard niet 2 keer. Had de verkeerde betaalmethode geselecteerd :see_no_evil:

2 likes

Ik heb een waxtaartje genaamd The perfect tree. Heb de geurnoten naast elkaar gelegd, en die zijn exact hetzelfde als Christmas tree. Als je hem echt heel graag wilt hebben, kun je hem hier nog krijgen: https://www.duftundraum.de/Yankee-CandleZ-The-Perfect-Tree-Grosses-Glas-623g

Is een Duitse webwinkel, dus de verzendkosten zijn vrij hoog en helaas is deze geur niet in de aanbieding :joy:

1 like

Kent iemand hier de kaarsen van Paddywax? Heb er nu eentje branden en vind hem heerlijk. Had er tot vandaag nog nooit van gehoord dus even gegoogled en hun kaarsen vind ik er over het algemeen echt mooi uitzien en heel bijzondere geuren ook! Iemand ervaring mee toevallig?

Mijn notino bestelling is binnen!

Pumpkin Apple is een heerlijke appel-kaneel geur
Cinnamon Irish Cream ruikt naar Bailey’s met een vleugje kaneel

11 likes

Wat een mooie kaarsen zeg!

1 like

Wauw, die zien er ook gewoon heel mooi uit!
Hoelang heb jij op je notino bestelling moeten wachten? Ik wacht nu al bijna een week op mijn kaarsen…

1 like

Heb ze donderdag besteld en ze zijn vandaag binnengekomen, dus 6 dagen. Ik ga de volgende keer ergens anders bestellen, want ik zie elke dag andere prijzen bij de bath & body works kaarsen, zelfs €40 voor een kaars die $25 kost, vind ik echt niet oke.

1 like

Ik heb ze ook donderdag besteld, maar ze zijn nog niet eens bij Postnl. Het moet ook uit Tsjechië komen volgens de klantenservice. Het was voor mij dus ook de laatste keer denk ik, ondanks de leuke korting.

1 like

Echt tijd voor een verkooppunt in Nederland voor b&bw.

4 likes

80 dollar maar, voor de echte Drake fans.

Ik heb vanmiddag 3 kaarsen van b&bw besteld bij cozy-favorites.nl. Pakket is nu al aangemeld bij post nl en komt morgen of vrijdag al. De kaarsen daar zijn 27,95.

Wauw ik zou af en toe echt willen dat ik gesponsord werd door dit soort sites :joy:

2 likes

Hoe onthouden jullie welke geurkaarsen / melts etc jullie het lekkerst vinden?
Ik heb een aardige collectie melts en wat votives, en ik kan de namen simpelweg niet onthouden. Die van Yankee Candle lijken soms ook zo op elkaar.
Wat ik nu doe:

• Bij votives plak ik het stickertje met de naam onderaan de votive houder waar 'ie in staat, dan kan ik na het branden beoordelen of 'ie lekker was.
  • Ik hou een lijstje bij in Google Documents met geuren die ‘gewoon oké’ zijn en geuren die ik echt heel erg lekker vind.

Mijn favorieten zijn tot nu toe Autumn Glow en Winter Wonder.

3 likes

Ik plak de stickertjes in een boekje en schrijf daarna altijd op wat ik ervan vond en of ik hem opnieuw zou willen hebben, anders kan ik het ook niet onthouden haha.
Mijn favorieten zijn Misty Mountains en Christmas Eve tot nu toe

3 likes

Argh… Swietarts heeft de verzendkosten omhoog gegooid naar € 6,95 en pas gratis verzenden vanaf € 50,00 ipv € 30,00.
Heeft iemand nog een tip voor een andere shop voor Woodwick? Ik kom van alles tegen maar die zien er zo louche uit.

Bij votives plak ik het stickertje op de houder, als ik de de votive lekker vind ruiken koop ik een jar, meestal een small, aangezien ik toch genoeg kaarsen heb voor de komende 5 jaar ofzo. Als ik een kaars echt super lekker vind en/of als hij uit het assortiment gaat koop ik een grote jar.

Wax melts brand ik bijna niet, dus ik weet meestal wel welke in de brander zit. Ik heb van mijn laatste 2 wax melts lekker, vanilla cupcake en all is bright, de large jar gekocht.

Van woodwick koop ik bijna alleen medium en grote kaarsen, omdat ik die in de winkel kan ruiken

1 like

Geurvoorjehuis.nl! Gratis verzending vanaf 30 euro

1 like

https://www.sensationalhome.nl/woodwick-soorten.html :grin:

4 likes