Geurkaarstopic

Ik had zin om mezelf te trakteren en heb de gingerbread kaars van Zara gekocht, zo benieuwd geworden na er hier zo vaak over gelezen te hebben. En niks gelogen… hij is fantastisch!

4 likes

Dit is van dezelfde eigenaar als de site van https://mycandlestore.nl/shop/ Snap echt niet dat ze deze site niet mobile proef maakt want deze is wel beter te gebruiken.

1 like

Of gewoon één site aanhouden ipv twee bijna identieke hahah.

1 like

Ja klopt! Ik vind Sensational Home wel echt een fijne winkel. Als ik bestel (meestal wel boven de 30€) zit er altijd een cadeautje bij en een handgeschreven kaartje, en die persoonlijke touch vind ik leuk.

De websites zijn een drama maar op een laptop gaat het redelijk. Op SH kon ik laatst overigens wel iets vinden, wat ik op de andere site niet kon vinden, dus ik bestel meestal bij SH.

1 like

Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ze twee bijna identieke websites heeft? Of is dat belastingtechnisch aantrekkelijk ofzo.

Ik kom ook wel eens in de fysieke winkel en de eigenaresse is supervriendelijk en behulpzaam, ook daarom bestel ik graag daar!

3 likes

Ben niet zo van de kaneel geuren, maar toch even een Kerstgeur met kaneel.
yankee magic.PNG

Deze voor de 2de keer gekocht:
all is bright.PNG

10 likes

Superleuk cadeau zeg!

Ik heb nu Perfect Tree van Yankee Candle in de waxbrander. Ben heel benieuwd.

7 likes

Ik heb mezelf ook getrakteerd op All is Bright. Zo’n heerlijke geur is dat!

3 likes

Geen idee of dit een goede deal is (ook nog nooit eentje gekocht), maar voelde me verplicht het hier te delen :grin:
edit: dooie mus, ze shippen helemaal niet naar Europa… Balen

1 like

Ik vind hem niet zo, deze koop ik niet opnieuw. Beetje kunstmatige dennengeur waar ik kattenpis-vibes van krijg. :woman_shrugging:

Kattenpis-vibes :rofl:

1 like

Ja als ik dat wil ruiken stop ik wel met het schoonmaken van de kattenbak. :crazy_face:
Er zijn ook wel elementen in de geur die ik wel lekker vind, maar die delven het onderspit helaas. De nepdennengeur overheerst.

Ik vind de geur persoonlijk ook minder lekker, maar ik walg juist van een sterke kaneel geur… Nu heb ik die Magic Christmas branden en ruik ik niets anders als kaneel, haha… Ik weet niet wat het is, maar dat vind ik dus helemaal niets…

Ja dat herken ik! Ik heb op zich niks tegen kaneel, maar het hangt helemaal af van de dosering. Ik had er laatst ook eentje, een rode (ik heb toen helaas het stickertje niet bewaard maar ik denk dat het iets met Christmas was), en daarvan vond ik de kaneel te overheersend.

Ik kwam nog iets bijzonders tegen op Twitter. Iemand vraagt zich af of het toenemende aantal negatieve reviews op geurskaarsen “kaars geeft amper geur af” te maken heeft met Covid.

3 likes

Ja vind ik ook zo jammer dat ze alleen naar de us en canada shippen. De twee b&bw kaarsen die ik heb vind ik echt heerlijk. En morgen komen er nog 3 via cozy favorites.

1 like

Mijn Black Friday bestelling is bezorgd :grin: En hij poolt heel mooi! Kan ik van mijn Warm and Cosy jar niet zeggen :shushing_face:
Heb ook een nieuwe illumalid maar die ligt onder de kerstboom te wachten haha

9 likes

De rentepuntenwinkel van ING heeft een Yankee Candle pakket. Moet zeggen dat de prijs mij wel een beetje tegen valt :face_with_hand_over_mouth:

Edit: er zijn nog twee andere combinaties:

5 likes

Mijn bestelling van Cozy Favorites is binnen! Met onder andere deze kaars. Ruikt heerlijk

8 likes

Oh ik ben echt blij dat je dit gepost hebt want wilde deze al zo lang opnieuw maar kon hem steeds niet vinden. Nu dus besteld!

1 like

Heet een illumalid, zorgt dat de kaars sneller en beter een volledig vloeibare laag (pool) krijgt. Kan ook door aluminiumfolie er om heen te wikkelen, maarja da’s minder mooi.

2 likes