Dit klinkt echt heerlijk!
Deze besteld, vond het wel heftig die prijs maar wil het zo graag eens proberen deze merken.
En ik hou echt van die warme houtgeuren.
Iemand ervaring met de kaarsen van Atelier Rebul?
Ik vind dit bij de kaarsen van Woodwick ook altijd, dit branden zo lekker. De wat goedkopere kaarsen branden vaak in een tunnel. Is daar iets aan te doen? Behalve zo’n hoedje? En is dit te weiden aan de kwaliteit, of het smeltpunt oid? Nieuwsgierig.
Ik laat kaarsen altijd al wel 3 uur aan ofzo, dus daar ligt het niet aan.
Goedkope kaarsmerken tunnelen inderdaad ook altijd slomer bij mij. Ik gebruik dus soms ook in combi met de lid aluminiumfolie, dat werkt nog sneller. In de zomer krijg ik altijd sneller pools, maar nu ook omdat ik de hele dag de verwarming aan heb. Als je omgeving koel is duurt het ook zichtbaar langer. En verder ligt het ook echt per kaars, ik heb echt ‘brave’ Yankees zoals deze maar ook lastige die ik altijd een extra handje moet helpen Bij Yankee large jars raden ze zelf altijd aan de kaars minimaal 4 uur aan te hebben om de kwaliteit te behouden. Ik zorg ook dat ik zo snel mogelijk een pool krijg, dan is de geurafgifte het best!
Zo’n lid past niet op alle kaarsen geloof ik, toch? Ik zie ze van Yankee Candle op bol.com maar die past denk ik niet op mijn bredere kaars van Zara home? Of kun je ze verstellen, ik heb geen idee haha.
Aah ik leer hier echt van, die termen ook, impressive haha!
De functie van zo’n lid is denk ik de warmte iets meer binnen de pot te houden, zodat de kaars eerder en gelijkmatiger smelt en je een mooiere pool krijgt = meer geur?
Maar het zal ook met het soort was en lont te maken hebbe denk ik hoe die brand?
Ik zit ooit te stoeien met een aansteker of draaien als de kaars bijna op is, zodat de vlam tegen de zijkant gaat, maar dan verzuip ik de kaars. Noobie hier
Yes, klopt helemaal! & @ZusjevanJoost ik ben bang van niet inderdaad, illumalids zijn echt een product van Yankee en bedoeld voor hun kaarsen. Geen idee of er nog andere soorten lids bestaan, maar dat moet haast wel lijkt me.
Ok, dank je wel!
Ahh heerlijk he. Ik heb 1 keer een kaars van yankee gehad die ik al-tijd moest helpen en die t dan nog niet goed deed. Ik zag pas na een paar keer branden dat de lont helemaal niet in t midden zat Ik kan er echt van genieten als ik een large yar helemaal schoon heb leeg gebrand
De laatste kaars van mijn cozy favorites bestelling. Echt een heerlijke geur, je moet er wel echt van houden haha
Iemand deze goede deal al gezien? Goede combideal van yankee
Sorry als het spuitelf is:
Als je geen ing hebt ken je vast wel iemand die niks met zijn punten doet ;).
Zo irritant dat de waxmelts van woodwick deze vorm hebben. Heb hem nu er schuin ingezet en hoop dat hij een beetje mooi smelt. Het is de geur Applewood
Hey ik heb precies dezelfde brander, die kreeg ik laatst gratis bij mijn bestelling.
Wat irritant dat die melts er niet goed in passen zeg!
Hij is uiteindelijk gewoon mooi gesmolten gelukkig. Yankee candle tarts passen er echt heel mooi in, maar woodwick moet dus een beetje scheef erin.
Ik snij ze in tweeën en laat 1 helft dan in dat plasticje. Vind de geur echt sterk trouwens.
Haha ik had een keer de pineapple waxmelt van woodwick. De hele bovenverdieping heeft 2 weken lang naar ananas geroken toen ik hem 1x gebrandt had. De applewood vindt ik wel meevallen qua sterke geur. Of ik heb gewoon weinig geur op dit moment