Hi geurkaarsfanatics, ik ben echt een noob op geurkaarsgebied, maar wil voor de kerst eens investeren in een lekkere geurkaars. Ik houd van de geur van frisgewassen was. Wat is dan volgens jullie DE geurkaars? En is zo’n ding voldoende om je huiskamer langere tijd in geur onder te dompelen of kan ik dan beter een huisparfum oid aanschaffen?
Vorig jaar kwam in Amerika de banana bread geur terug.
Ik heb ooit tijdens mijn nachtdiensten via eBay op die geur geboden, ‘gewonnen’ maar niet op de verzendkosten en pond prijs gelet.
Toen was ik €52 euro kwijt 
Ik baalde zo dat die geur niet naar Europa kwam. Was echt hemels.
Wil je echt een kerstgeur?
Anders zou ik bij yankee candle de fresh cotton kopen. Niet heel vernieuwend maar wel heel sterk qua geur. Ik denk dat je baby poeder dan ook lekker vindt.
Ook zonder stukje folie erin? Ik maak van aluminiumfolie altijd een soort hoesje zodat 1 geur niet helemaal vastgeplakt zit in de houder
Soft Blankets van Yankee Candle vind je ook wel lekker dan denk ik! Het verschilt per merk of een kaars voldoende geur afgeeft, bij de wat duurdere merken als Yankee Candle, Woodwick en Rituals lukt dat meestal wel. Kaarsen van Hema of Action vind ik meestal niet genoeg geur afgeven. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je woonkamer is, en hoe groot het oppervlakte van de kaars is. Grote kaarsen en wax melts in een brander geven meer geur af dan kleine kaarsen!
Ja, ik gebruik er niks in en de restjes wipten er zo uit toen ie op was.
Heb jij ongebrande geurkaarsen die je al langere tijd in huis hebt (dus niet toevallig net gekocht)?
- Ja, meerdere
- Ja, een of enkele
- Nee
0 stemmers
Waarom zijn ze nog ongebrand?
- Het zijn zeldzame of limited editions en dat vind ik zonde
- Het is een geur die niet meer bestaat dus ik wil deze nog even bewaren
- Ik koop kaarsen om te verzamelen en niet om te branden
- Ik vind de geur toch niet zo lekker
- Geen reden, gewoon nog niet aan toegekomen
- Een andere reden, namelijk:
- Ik heb geen ongebrande kaarsen staan
0 stemmers
Ah ik heb men ook weleens veel meer dan dat zien betalen in die facebookgroep, wel lekker dat ze (tijdelijk) terugkomen! Ben benieuwd naar slipper, haha.
Ik was vandaag jaar oud toen ik er achter kwam dat een ‘pool’ zo heet omdat het lijkt op een zwembad/poeltje 
Die zou ik ook echt zo graag willen!!! Maar echt onbetaalbaar haha, die verzendkosten idd zijn niet te doen
Ik had vorig jaar voor kerst een Trilogy van Woodwick gekregen: Oatmeal Cookie, Vanilla Bean en Jolly Gingerbread. Die is volgens mij nergens meer verkrijgbaar :(. Echt jammer! Ik hou van koekjesgeuren, alleen deze was niet te zoet haha. Ik ga eens terugscrollen of iemand hier een andere lekkere kaars kocht die erop lijkt
De kaars van de woonkamer en de kaars in de gamekamer poolen weer goed
die van de gamekamer is bijna op dus dan mag ik weer een nieuwe bestellen! 
Deze kaars wil maar niet poolen
lont was netjes afgeknipt en hij heeft al de hele middag een illumalid en aluminium hoedje opgehad. Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Even helemaal in aluminium inpakken en in een warme.ruimte zetten
Ja hij staat al helemaal in aluminium ingepakt de hele dag! Mijn huis bestaat maar uit een ruimte haha, maar het is hier al de hele dag 21 graden, dus niet per se koud!
Helemaal inpakken zou ik doen. Alhoewel ik me afvraag of als het nu poolt je lont niet verzuipt. Na het uitblazen effe iets van de rand afhalen met een lepel is handiger nu denk.
Ik krijg waarschijnlijk voor kerst wel het eea aan geurkaarsen maar kon het niet laten en heb net 3 small jars en 6 wax melts van YC gekocht 
En heb net de wax melt ‘sweet maple chai’ maar “uitgezet”, wat een intense (maar heerlijke) geur!!
Dan zou ik de rand wegsnijden. Die kun je in melt brander doen.