Ik heb een kaars van de H&M die wonderwel perfect brandt. Heb deze al eens eerder gehad en toen was het echt een mess.
Wild Mint heet ie. Hij ruikt subtiel naar munt. Niet super sterk.
Ik heb een kaars van de H&M die wonderwel perfect brandt. Heb deze al eens eerder gehad en toen was het echt een mess.
Wild Mint heet ie. Hij ruikt subtiel naar munt. Niet super sterk.
Ondanks de kaneel was dicht eerst mijn lievelings winter geur! Zo jammer dat daar geen grote potten meer van te koop zijn…
Ik ben bezig met kaarsen opmaken want ik heb er veeel te veel dus de verzameling mag wel eens slinken. Maar mijn favoriet is op en gaat na deze winter uit het assortiment dus daar wil ik eigenlijk wel even van inslaan… what to dooo what to do
Welke is je favoriet?
We zouden eventueel ook kunnen kijken of we geuren die meh zijn kunnen ruilen.
Glittering Star!
En dat is een goede, ik heb hier bijvoorbeeld een large jar Festive Cocktail en Christmas Garland staan die ik eigenlijk nooit aanzet. Als iemand interesse heeft, hmu
Hoe weet je eigenlijk of geuren er uit gaan?
Ik heb afgelopen week een votive van Glittering Star gebrand en het is een fijne geur inderdaad.
Als je er echt heel gek op bent en de geur gaat er uit, dan zou ik inslaan.
Lees zulke dingen meestal op de Facebook groep yankee candle fans NL&BE! Weet niet hoe die mensen daar aan zulke info komen maar het klopt altijd wel haha
Oh dat is een goeie tip, dank!
Ja het is lullig als je een favoriete geur hebt en hij ineens weg is. Mijn favoriet is momenteel Winter Wonder.
Gewoon bestellen! Het is niet voor niets je favoriete geur. Weet je toevallig of er nog meer geuren uit het assortiment gaan?
In het voorjaar komen de retired geuren Beautiful Day en Pink Lady Slipper terug, die ga ik echt kopen, lijken me zo lekker. Toen dat nog niet bekend was waren die zo zeldzaam, zag in die fb groep dat mensen er echt potten van insloegen en ze werden soms wel voor 45 verkocht. En nu komen ze gewoon terug
Niet uit m’n hoofd! Maar er gaan elk jaar met kerst wel wat kerstgeuren uit
Hi geurkaarsfanatics, ik ben echt een noob op geurkaarsgebied, maar wil voor de kerst eens investeren in een lekkere geurkaars. Ik houd van de geur van frisgewassen was. Wat is dan volgens jullie DE geurkaars? En is zo’n ding voldoende om je huiskamer langere tijd in geur onder te dompelen of kan ik dan beter een huisparfum oid aanschaffen?
Vorig jaar kwam in Amerika de banana bread geur terug.
Ik heb ooit tijdens mijn nachtdiensten via eBay op die geur geboden, ‘gewonnen’ maar niet op de verzendkosten en pond prijs gelet.
Toen was ik €52 euro kwijt
Ik baalde zo dat die geur niet naar Europa kwam. Was echt hemels.
Wil je echt een kerstgeur?
Anders zou ik bij yankee candle de fresh cotton kopen. Niet heel vernieuwend maar wel heel sterk qua geur. Ik denk dat je baby poeder dan ook lekker vindt.
Ook zonder stukje folie erin? Ik maak van aluminiumfolie altijd een soort hoesje zodat 1 geur niet helemaal vastgeplakt zit in de houder
Soft Blankets van Yankee Candle vind je ook wel lekker dan denk ik! Het verschilt per merk of een kaars voldoende geur afgeeft, bij de wat duurdere merken als Yankee Candle, Woodwick en Rituals lukt dat meestal wel. Kaarsen van Hema of Action vind ik meestal niet genoeg geur afgeven. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je woonkamer is, en hoe groot het oppervlakte van de kaars is. Grote kaarsen en wax melts in een brander geven meer geur af dan kleine kaarsen!
Ja, ik gebruik er niks in en de restjes wipten er zo uit toen ie op was.
Fresh Cotton lijkt me een goeie, die is heel lekker en fris.
Verder zou ik aanraden om niet meteen een hele grote kaars te kopen, maar losse wax melts in geuren die je aanspreken. Zo kan je goed uitproberen wat bij je past zonder dat je meteen veel geld kwijt bent.
@keekie Oei, dat is fors! Maar klinkt wel enorm lekker zeg.
Heb jij ongebrande geurkaarsen die je al langere tijd in huis hebt (dus niet toevallig net gekocht)?
0 stemmers
Waarom zijn ze nog ongebrand?
0 stemmers
Het gaat dan wel om wax melts en een enkele votive.
Geurkaarsen zijn voor mij net als parfum, ik kies eentje die bij mijn stemming past. Nu is dat al een tijdje herfstig en warm. Ik verwacht dat ik vanaf januari weer voor wat frissere en koelere geuren ga.
Ik heb toch even gecheckt of mijn favoriete YC geur vast in het assortiment zit en dat is dus niet het geval. Toen maar even een flink aantal melts besteld.