Geurkaarstopic

Die pool :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ah ik heb men ook weleens veel meer dan dat zien betalen in die facebookgroep, wel lekker dat ze (tijdelijk) terugkomen! Ben benieuwd naar slipper, haha.

1 like

Ik was vandaag jaar oud toen ik er achter kwam dat een ‘pool’ zo heet omdat het lijkt op een zwembad/poeltje :woman_facepalming:t3:

5 likes

Die zou ik ook echt zo graag willen!!! Maar echt onbetaalbaar haha, die verzendkosten idd zijn niet te doen

1 like

:exploding_head:

2 likes

Ik had vorig jaar voor kerst een Trilogy van Woodwick gekregen: Oatmeal Cookie, Vanilla Bean en Jolly Gingerbread. Die is volgens mij nergens meer verkrijgbaar :(. Echt jammer! Ik hou van koekjesgeuren, alleen deze was niet te zoet haha. Ik ga eens terugscrollen of iemand hier een andere lekkere kaars kocht die erop lijkt

De kaars van de woonkamer en de kaars in de gamekamer poolen weer goed :heart_eyes: die van de gamekamer is bijna op dus dan mag ik weer een nieuwe bestellen! :tada:

3 likes

Deze kaars wil maar niet poolen :unamused: lont was netjes afgeknipt en hij heeft al de hele middag een illumalid en aluminium hoedje opgehad. Is er nog iets anders wat ik kan proberen?

Even helemaal in aluminium inpakken en in een warme.ruimte zetten

Ja hij staat al helemaal in aluminium ingepakt de hele dag! Mijn huis bestaat maar uit een ruimte haha, maar het is hier al de hele dag 21 graden, dus niet per se koud!

1 like

Helemaal inpakken zou ik doen. Alhoewel ik me afvraag of als het nu poolt je lont niet verzuipt. Na het uitblazen effe iets van de rand afhalen met een lepel is handiger nu denk.

1 like

Ik krijg waarschijnlijk voor kerst wel het eea aan geurkaarsen maar kon het niet laten en heb net 3 small jars en 6 wax melts van YC gekocht :heart_eyes:
En heb net de wax melt ‘sweet maple chai’ maar “uitgezet”, wat een intense (maar heerlijke) geur!!

2 likes

Dan zou ik de rand wegsnijden. Die kun je in melt brander doen.

1 like

Leuk, een schimmelkaars😂

5 likes

Hahaa vertaald vanuit mold waarschijnlijk ? :stuck_out_tongue: ipv vormgegoten.

Hebben jullie toevallig een tip voor een lekkere geurkaars met amber/oud hout erin? Vooral een warme geur. Zo lastig ruiken online :wink:

2 likes

Bleh ik heb vanavond een waxtart van Christmas Memories (YC) gebrand maar ik vond hem echt niet lekker. Te kruidig en overheersend. :tired_face:

Ohh ik vind die echt vet lekker haha

Ik denk steeds dat ik van festive geuren hou, want de beschrijvingen klinken fantastisch, en dan brand ik ze en denk ik mehhhh.
De geur gaf me ook een beetje hoofdpijn, en irriteerde me zelfs. :see_no_evil:

Ik heb dit met alle YC geuren die ik tot nu toe geprobeerd heb. Oh nee, Jelly Bean vond ik wel oprecht lekker!

Oh die ken ik niet! Welk merk geurkaarsen brand jij dan?