Geurkaarstopic

Vooral DW home vind ik heel lekker, en Woodwick. En laatst heb ik Paddywax ontdekt.

Yankee Candle heb ik nu al zo vaak geprobeerd, maar elke keer vind ik het tegenvallen. Zo jammer.

Ja het is jammer want de kaarsen zijn niet heel goedkoop!
Over het algemeen probeer ik eerst waxmelts (als ik online bestel), dan zijn de kosten niet zo hoog als het tegenvalt.

Als mijn collectie wat is uitgedund wil ik nog wel Goose Creek proberen.

Wat vinden jullie nu de beste webshop voor geurkaarsen? Is er een plek waar ze relatief het goedkoopst zijn, of waar ze vaak goeie deals hebben?
Zie door de bomen het bos het niet meer :sweat_smile:

https://www.candlewarehouse.ie/ heeft hele goede prijzen voor Yankee Candle en Woodwick, bijvoorbeeld YC large jars voor €19,95, in de meeste winkels kosten die rond de €30. Verzending is voor kleine bestellingen wel duur (10 euro), maar gratis boven de €49. Dus als je een wat grotere bestelling plaatst en boven dat bedrag uit komt heb je een mooie deal!

3 likes

Die site kende ik nog niet! Klinkt goed, thanks :grinning:

1 like

En candlesdirect.co.uk is ook goedkoper.

1 like

Ik heb vandaag deze ook gebrand en vind hem wel oké! Zo’n schattige verpakking ook. :blue_heart:

1 like

Ik laat kaarsen altijd eerst even afkoelen voor ik de deksel er op doe! Ooit gelezen dat die rookgeur anders in je kaars kan trekken dus laat ze voor de zekerheid altijd even uitwalmen :slight_smile:

1 like

Best lastig door het donkere glas maar wilde ook even m’n pool showen :smiley:

7 likes

Ik heb de geurkaars van yankee candle(mijn eerste) warm & cozy nu aan staan, echt een perfecte geur. Het hele huis ruikt ernaar (best een groot oppervlakte) De kaars was dus kapot binnen gekomen van Notino, ik mocht hem houden en voor 34,50 wat nieuws uitzoeken, of retourneren en geld terug. Dus nu eigenlijk een ‘gratis kaars’ mogen uitzoeken en heb gekozen voor de woodwick triologie large wood. Er is dus wel een scherf uit het glas wat ik heb opgelost door met aluminiumfolie een nieuwe rand te creëren haha. Maar helemaal blij mee.

7 likes

Ik heb vandaag autumn harvest van woodwick aan. Ik ben nu bij de tweede laag, spiced blackberry. Echt een heerlijke geur dit

Mijn laatste geurkaars aankopen van 2020. Ruiken allemaal erg lekker zo op cold sniff. Zal ze wel even reviewen als ik ze aan het branden ben

12 likes

Lievelings deze herfst/ winter. Helpt me door de statistiek ellende

12 likes

Review van Cider Lane: hij ruikt heerlijk fris, een sappige appel met wat noten van caramel en een heel klein beetje kaneel.

8 likes

Ik snap nooit waarom je die deksel er weer op wil doen :face_with_hand_over_mouth: behalve als je hem misschien langere tijd wil wegzetten of de deksel mooi vindt

1 like

Ruikt heel lekker naar gingerbread, niet zo’n hele heftige geur

8 likes

Ik ben echt als een dolle m’n kerstkaarsen aan het branden die ik ‘wel lekker’ vind, maar het niet waard vind om een jaar te bewaren deze dagen.

Ik brand mijn kerstkaarsen gewoon het hele jaar door haha, als het lekkere geuren zijn, waarom niet?

1 like

Is er hier iemand die een geurkaars heeft (gehad) met kruidnagel? Ik vind dat een superlekkere geur en vind online wel wat dingen (oa van Brandt) maar dacht misschien dat iemand van de experts hier een goeie tip had :slight_smile:

Wat een leuke verpakking ook :heart_eyes:

1 like