Oh en ik smelt yanke candle votives ook in dat warmertje.
Ik trek de lont eruit en hak hem in twee.
Mocht je een kleiner brandertje/warmer hebben kan je em ook in vier stukjes doen.
Ruikt net zo lekker als een waxmelt.
Ik had wat yankee candle producten besteld bij “candles and cards”, een winkel uit Breda. Niet perse goedkoop, hoewel ik wel 2 kerstkaarsen met korting heb gekocht. Maar juist doordat dit een wat kleinere winkel is, is het zo veel leuker uitpakken! Er zat een handgeschreven kaart bij, de ulimalid en tarts waren leuk ingepakt en er zat een candy cane als cadeautje bij.
Oh en had 't donderdagavond besteld en was vandaag dus al bezorgd met postnl!
Waar heb je deze gekocht 

Cozy-favorites.nl! Volgens mij is hij nog op voorraad daar
Ik heb de kaars besteld, bedankt voor de tip!
Super leuk! Hoop dat jij hem ook zo lekker vindt ruiken
oooohh en zij verkopen secret deo’s! Ik heb kaarsen en deo besteld. Top dit!
Zeg dit nou niet
Ik was trots op mezelf dat ik alleen de kaars heb besteld en niet de rest vd website heb bekeken hahaha
Hahah was trots op mijzelf dat ik alleen kaarsen en deo heb besteld. Vooral niet gaan kijken 
Zara heeft een samenwerking met Jo Malone!
Een nieuwe? Want die lijn met 8 geuren waaronder vetiver pamplemousse/waterlily tea dress/ebony wood is er al een tijdje
Oh dan ben ik wat laat, kwam er net pas achter 
Haha ja ik vind het wel een geslaagde lijn.
Ik layerde vooral in de zomer vaak vetiver pamplemousse met jo malone’s English pear en freesia en dat was echt een BOMB combinatie.
Ik wil nog wel eens zo’n kaars uitproberen!
Is dat zo’n goeie deodorant? Ik ken het helemaal niet!
Ik heb niet genoeg aan zo’n spuit of roller deo. Lady speedstick kreeg ik witte vlekken van in m’n kleding. Secret was de perfecte middenweg voor mij alleen soms slecht verkrijgbaar of ontzettend duur.
Ah goed om te weten, dank je!
Ik ben nu een black cherry tart aan 't branden, vind 'm heeeeeerlijk 
ga ik zeker weten een grote jar van kopen.
Dat is ook mijn favoriet! Doet mij denken aan die kersen lolly’s van chuppa chup