Jaa die van de crushed candy cane vind ik ook zo leuk
Ik ben dit na mijn opleiding echt nergens meer tegengekomen, (gelukkig) weet ook niet eens meer wat het is?
Snap nog steeds niet waarom dit zo’n belangrijk ding was dat je dit op school kreeg.
Hahaha ik gebruik het regelmatig in mijn werk (maar vond het op de uni ook vreselijk en kan geen enkele syntax schrijven, doe alles via het menu)
Ik ben kniertig.
Als mijn yankee candle bijna op is ( dat je hem niet meer mag branden) smelt ik de restjes in mijn elektrische waxmeltwarmertje.
Meer bang for your buck
Oh en ik smelt yanke candle votives ook in dat warmertje.
Ik trek de lont eruit en hak hem in twee.
Mocht je een kleiner brandertje/warmer hebben kan je em ook in vier stukjes doen.
Ruikt net zo lekker als een waxmelt.
Ik had wat yankee candle producten besteld bij “candles and cards”, een winkel uit Breda. Niet perse goedkoop, hoewel ik wel 2 kerstkaarsen met korting heb gekocht. Maar juist doordat dit een wat kleinere winkel is, is het zo veel leuker uitpakken! Er zat een handgeschreven kaart bij, de ulimalid en tarts waren leuk ingepakt en er zat een candy cane als cadeautje bij.
Oh en had 't donderdagavond besteld en was vandaag dus al bezorgd met postnl!
Waar heb je deze gekocht
Cozy-favorites.nl! Volgens mij is hij nog op voorraad daar
Ik heb de kaars besteld, bedankt voor de tip!
Super leuk! Hoop dat jij hem ook zo lekker vindt ruiken
oooohh en zij verkopen secret deo’s! Ik heb kaarsen en deo besteld. Top dit!
Zeg dit nou niet Ik was trots op mezelf dat ik alleen de kaars heb besteld en niet de rest vd website heb bekeken hahaha
Hahah was trots op mijzelf dat ik alleen kaarsen en deo heb besteld. Vooral niet gaan kijken
Zara heeft een samenwerking met Jo Malone!
Een nieuwe? Want die lijn met 8 geuren waaronder vetiver pamplemousse/waterlily tea dress/ebony wood is er al een tijdje
Oh dan ben ik wat laat, kwam er net pas achter
Haha ja ik vind het wel een geslaagde lijn.
Ik layerde vooral in de zomer vaak vetiver pamplemousse met jo malone’s English pear en freesia en dat was echt een BOMB combinatie.
Ik wil nog wel eens zo’n kaars uitproberen!
Is dat zo’n goeie deodorant? Ik ken het helemaal niet!