Geurkaarstopic

Hier word je toch blij van!

1 like

Echt hemels! Als je het kan vinden, het is het geld waard. Ik hoop dat ze het ooit terug brengen als returning candle.

1 like

Vraagje uit interesse, koop jij de grote yankee’s vaak zomaar of meer met speciale momenten? Ik ben een beetje te zuinig om mezelf hiermee te treaten (terwijl ik er zo van kan genieten)

Ik kijk al uit naar komend voorjaar, dan worden Beautiful Day en Pink Lady Slipper weer teruggebracht. Die waren nu eerst zo gewild, zag mensen ze inslaan voor soms 45 per jar haha. En nu komen ze dus gewoon weer terug

@Rapsody Ik zou ook eens een kijkje nemen op marktplaats of fb groepen, daar kun je vaak (nog zeldzame ook) geuren scoren voor soms de helft van de winkelprijs.

3 likes

Toen in nog wat minder geld had alleen op speciale momenten maar nu als ik een goede aanbieding zie of als ik bij de winkel in het centrum van Den Haag ben.
Wat ik aanraad, ga ik de winkel ruiken en onthoud voor de aanbiedingen.
Je hebt bijvoorbeeld twee geuren per maand met 25% korting. En bestelen bij candlesdirect is altijd goedkoper.

2 likes

Ja zeker weten wat betreft je tips. Dit is de enige reden dat ik soms fb mis.

Hoe/waar bewaar jij ze?

Ik heb een speciale kaarsenkast. :sweat_smile:

2 likes

Ohhh foto!!

MyStore bedoel jij zeker he. Top winkel.

1 like

Ja en nee. Ik vind de grote winkel fijn. Ik heb zoveel mensen meegenomen en dan gemaakt krijg niet eens een tart ofzo.
En de eigenaar uitte zich over tk maxx en dat ze het bizar vond dat ze het zo goedkoop verkochten.

1 like

Geurkaarsenleed: ik had zo’n hele wax melt in mn brander gedaan zonder na te denken. Is natuurlijk veel te groot en nu is alles er langs gelopen en een grote bende. Waarom ben ik zo en hoe doen andere mensen dit.

1 like

Die van Action zijn vaak ondiep en daar past een hele melt niet in. Die van Yankee Candle zijn echt van die mooie kommetjes waar je hele melt in past. Ze zijn wat duurder maar het scheelt veel ergernis.

3 likes

Haha mooi dat je direct raadt dat mijne van action is: klopt :joy:

4 likes

Ik heb dit van de week ook bijna gehad, behalve dan dat het stuk dat ik erin had gedaan blijkbaar precies paste. Het liep nog net niet over.

Mocht je de woodwick biscotti ooit ergens tegenkomen, dan houd ik mij aanbevolen. Zo lekker die!! Wil inmiddels ook de Black Pepper versie

Hij zit hier wel bij in, maar dus niet apart. Ik koop de kaarsen over het algemeen via deze site.


Mijn stash :star_struck:
Nee oke grapje, heb deze votives besteld om uit te proberen. De waxmelt kreeg ik gratis bij mijn bestelling, ruikt echt precies naar dennenboom. Autumn glow heeft de foto niet gered, of ja je ziet hem branden haha.

Heb ook ontdekt dat er een yankee candle verkooppunt een dorp verder ligt. Erg verleidelijk om daar binnenkort te gaan snuffelen.

7 likes

Wat doen jullie met jullie lege kaars potten? Ik ben van plan om de grote Yankee kaars houder (van de grote kaars die bjna is opgebrand) te gaan gebruiken voor alle losse draadjes van het borduren om die op te vangen. Doe ik nu in een wreckpot, maar dan heb ik die weer terug.

1 like

Ik heb ze een tijdje weggegeven via marktplaats. En anders gewoon de glasbak.

2 likes