Geurkaarstopic


Nu natuurlijk keuzestress. Welke als eerst aan doen? :thinking:
5 likes

Als je zin hebt in ziet dat de derde of vierde van de middelste rij. Ik ben benieuwd naar de vierde op de bovenste rij

1 like

Ik bewaar er allemaal restjes wax in van jars die bijna op zijn (kokend water erin gooien, wachten tot het naar boven drijft en half hard is) en die doe ik dan in m’n brander/scenterpiece. En ik gooi ze ook gewoon weg.

@Tamara Mij lijkt Surprise Snowfall superlekker!! Die heb ik ook als votive liggen maar ga ik pas in december in de scenterpiece gooien.

2 likes

Dat is zeker een lastige keuze!
Ikzelf ben erg benieuwd naar singing carols en surprise snowfall

1 like

Ik denk dat ik ga beginnen met een geur die het meest in de buurt komt van m’n Ikea geurkaars zodat ik rustig kan wennen aan de Yankee Candle geuren hahaha. Dacht zelf aan Holiday Heart of Christmas Morning Punch.

@Crystalfire lijkt mij ook wel leuk om die te bewaren voor de eerste sneeuwval hahaha. Ik hoop op een erg koude winter.

4 likes

Ik heb gisteren bij de Kruidvat wat geurkaarsen ingeslagen, zijn nu 1+1 gratis (2 voor 4,99) en het zijn echt mooie grote kaarsen die heel mijn appartement lekker laten ruiken :smiling_face_with_three_hearts:.

9 likes

Ik ben nog even mijn kerstspullen ingedoken.
Dit zijn mijn twee kaarsen bij mijn kerstspullen.

Rechts is echt een aanrader.

4 likes

Surprise Snowfall is een van mijn nieuwe favorieten. Heb hem begin oktober gekocht en is nu al bijna halverwege opgebrand :sweat_smile:

5 likes

geurkaars

Over kerst gesproken, ik moet deze nog ergens in huis hebben staan. is suuuuuuuuper zoet.

2 likes

Waarom moeten die YC potten zo gruwelijk lelijk zijn. Dat is voor mij al een reden om ze niet aan te schaffen.

20 likes

Ik heb deze kaars van TKmaxx recent gekocht maar vind de geur toch niet zo, hij is nog ongebrand. Kan ik hier iemand blij mee maken? Je mag hem gratis hebben. Verzenden kan ik proberen maar ik weet niet of hij heelhuids aan gaat komen, dus ophalen zou makkelijker zijn! Omgeving Rotterdam/Den Haag

Oh dat zou ik heel fijn willen (ook de omgeving).
Wil je echt niets terug? Of dat ik morgen bij TKmaxx voor een geur die je wel lekker vindt kijk?

1 like

Haha ja dat vind ik ook jammer, het is niet mijn smaak. Maar ze hebben wel heel veel diverse geuren en een goed prijs/kwaliteit/brandduur verhouding, dus ik blijf terugkomen bij YC :woman_shrugging:t2:


@keekie

Lief aanbod, maar ik heb genoeg kaarsen dus dat is niet nodig hoor! Stuur me even een pm :blush:

1 like

Smaken verschillen, maar er zijn zoveel varianten van Yankee. Normale potten, kleine potten, vierkante, pilaar vorm, votives, tarts, theelichtjes… etc.

1 like

En dan in de lades zitten random kaarsspullen, dinerkaarsen enzo.
Oh en de kleine DW kaarsen.

9 likes

Mooi!!!

1 like

Deze kaars van de action ruimt lekker en zit in een mooie pot!

Edit: wat groot. Hoe krijg ik dit kleiner??

3 likes

Haha, ik ben het zo ontzettend met je eens!! :joy:

Ze zitten toch voornamelijk is die potten met die bolle dop? Ik vind die echt spuuglelijk. De vorm van de pot, maar ook de stickers die erop staan.

Geef mij dan maar Woodwick.

1 like

Mijn kaarsvlam is on steroids :face_with_raised_eyebrow:

4 likes