Ik heb niet genoeg aan zo’n spuit of roller deo. Lady speedstick kreeg ik witte vlekken van in m’n kleding. Secret was de perfecte middenweg voor mij alleen soms slecht verkrijgbaar of ontzettend duur.
Ah goed om te weten, dank je!
Ik ben nu een black cherry tart aan 't branden, vind 'm heeeeeerlijk ga ik zeker weten een grote jar van kopen.
Dat is ook mijn favoriet! Doet mij denken aan die kersen lolly’s van chuppa chup
Wat was nou een geurkaars die ruikt naar haard(vuur)/kampvuur?
Ik heb een votive van After Sledding, die heb ik nog niet gebrand maar ruikt erg naar kampvuur. Niet echt m’n favoriet (heb online gekocht) maar voor de liefhebber wel lekker denk ik.
Wisten jullie btw dat Woodwick en Yankee candle van hetzelfde bedrijf zijn? Blijkbaar heeft YC WW in 2017 overgenomen #weetjevandedag
Vanilla pumpkin marshmallow klinkt goddelijk.
Oh ik zit ook meteen te kijken. Ik zie alleen niet wat de actie is? Er staat actie bij maar niet wat de korting is.
Edit: toch deze besteld. Nog steeds benieuwd naar de korting
Normaal zijn de kaarsen rond de 30-35 euro bij notino en bij cozy favorites zijn ze 27,95. Vond dit dus een mooie actie haha
Oh ja ik nu ook! Gek dat ze het er niet bij zetten.
Maar bedankt voor de tip, ben benieuwd naar de mijne!
Ik heb de advent kalender van yankee candle maar sommige kaarsjes ruik ik helemaal niet. De waxinelichtjes brand ik expres op de wc omdat die klein is en de voltives (hoop dat ik het zo goed schrijf ) in de woonkamer maar brand nu al heel de avond hem en ruik niets. Doe ik iets verkeerd?
Ik ruik ze ook amper
Net deze weer gebrand, terwijl m’n kat ook in de buurt was, en die geur hangt nu echt in z’n haar? Denk dat de buurkatten hem nu niet meer zo stoer vinden hahahahaha.
Ik houd nu op mijn telefoon bij welke geurkaarsen ik heb en vink ze af als ik ze aandoe, zodat ik niet elke keer dezelfde kaars aandoe, terwijl ik er zoveel heb. Heb het ook verdeeld in herfst/winter en lente/zomer kaarsen, maar als ik in de zomer een herfst/winter kaars aan wil zetten doe ik dat gewoon. Dit is op dit moment mijn lijst
De letters die er naast staan is het formaat
v = votive
s = small
m = medium
L = large
p = petite
em = elevation medium
Ik voel mij nu echt een kaars gekkie nu
Mooi! Lekkere pool ook
Wat vind je ervan?