Geurkaarstopic

Lekker, ben er blij mee! Het moet wel je smaak zijn, mn schoonmoeder vindt de kaars naar Mentos ruiken :grimacing:

1 like

Heeft iemand sinds de lockdown al eens een bestelling opgehaald bij de My Store in Den Haag? Staat wel bij de aflever/bezorg-opties, maar ik weet niet of dat voor of na de lockdown geldt…

Ot: ik heb Rituals geurstokjes gekregen hoor kerst in de geur green cardamom, zoo lekker. Wil nu ook graag de kaars van deze lijn, maar vind de kaarsen van Rituals niet heel erg ruiken. Kent iemand deze geur toevallig en heeft Yankee of WW wellicht een die er op lijkt?

1 like

Niet opgehaald maar wel gewoon gekocht (voor deze lockdown)

Misschien dat het kleurtje al wat duidelijker maakt. Kleur is namelijk hetzelfde als de grote kaarsen. Dus als je een geur lekker vindt, plaats het hier en dan kijken we mee.

1 like

@Baron misschien heb je wat aan mijn post van 24 oktober! Heb 'm gelinkt.

1 like

Ohh ik ga snel kijken, bedankt voor de tip!

Edit: veel verschillende geuren! Ik ken deze nog niet dus ga toch maar niks bestellen, eerst maar eens tarts uitproberen.

1 like

Thanks!!

5 likes

Ik heb er ook 3 besteld!:grin:

5 likes

Haha ik heb er 5 besteld :grimacing: een thuiswerk treatyourself I guess. En eentje is dan voor een vriendin die binnenkort jarig is, moet alleen nog even kiezen haha.
Ik ben gegaan voor: red Apple wreath, warm & cosy, seaside wood, snowflake cookie en pecan pie bites. Allemaal medium en de eerste een large

1 like

Bestellen jullie die geuren op goed geluk? :scream:

Ja wilde dat inderdaad op goed geluk gaan doen, maar nu twijfel ik wel. Als ik bij tk maxx ga ruiken vind ik heel veel kaarsen niet lekker.

Ik heb datzelfde dus ik ga het niet doen helaas, 8.50 is wel een koopje of vergis ik me over de maat? Die grote potten zijn toch rond de 25-30 normaal gesproken?

Ik ga niets bestellen op zalando lounge, maar had wel 2 small jars van Yankee Candle besteld bij sensational home. Heel leuk verpakt.

2 likes

Zo verleidelijk nu op ZL, maar jammer dat de verzendkosten niet gratis zijn. Anders had ik er echt een paar gekocht.

1 like

Ja heb de omschrijving gelezen/opgezocht en dan kan ik het wel een beetje inschatten.

1 like

Ik heb ook 2 besteld bij ZL. Een medium Evergreen Mist (de large bleef maar op gereserveerd staan :woman_shrugging:t3:) en een small Sweet Nothings.

3 likes

Ik had Snowflake Cookie en Glittering Star in mijn adventkalender zitten en die vond ik heel lekker. Dus nu twee jars. De andere is op goed geluk, maar klinkt wel alsof ik hem lekker vind.

2 likes

Evergreen mist is echt heerlijk :heart_eyes: Daar wil ik in 2021 ook nog wel een large jar van kopen denk ik. Had zaterdag voor het eerst mijn votive daarvan aangezet en daarna meteen een small jar besteld

1 like

Ik ben al heel wat jaren gek van Yankee Candle. Meestal zijn de geuren bij Zalando Lounge redelijk onbekend of vies, maar nu waren er een hoop goede bij. Sommige heb ik al weleens gehad/geroken en sommige zijn echte classics (warm&cosy en seaside wood zijn erg populair volgensmij). Verder kijk ik graag op de officiële Amerikaanse yankee candle site. Daar staan geurnoten en reviews!

2 likes

Ik had de geurnoten opgezocht en hij leek mij heel lekker fris. Heb eerder al eens getwijfeld of ik een votive ervan zou bestellen, dus ik dacht nu: ik ga er gewoon voor hahah. Zelfde geld voor sweet nothings eigenlijk.

1 like