Geurkaarstopic

Een heel net pooltje in mn Woodwick Warm Wool. Ben blij dat het gelukt is, want heb hem gekregen van iemand die niet zo into geurkaarsen is. Zij had hem wel aangehad, maar hem een aantal keer te vroeg uitgeblazen. Was bang dat ik hem niet meer goed zou kunnen krijgen, maar het is gelukt :partying_face:

5 likes

B&BW komt dus schijnbaar naar Nederland! Vind het wel echt sneu voor cozy favorites.

9 likes

Ik wilde dit ook komen posten :heart_eyes: Ik vind het ook rot voor cozy maar voor mezelf ben ik blij

2 likes

Ik ben voor het eerst op die site en is het altijd zo traag? kan echt amper wat vinden

1 like

Heb de mijne al 3 jaar en ik ben er nog steeds heel blij mee! Geurtip: Fleur de Nymphéa :heart_eyes:

Vraag me af of die flagship store/webshop dan op korte termijn al opent, aangezien Cozy zo snel al stopt met de verkoop van B&BW.

1 like

Wilde het ook al komen posten. Lees hier alleen mee, maar dit móest ik komen delen.
Ben al jaren fan van B&BW, put nu gelukkig nog uit voorraad die ik 1.5 jaar geleden mee heb genomen uit Florida. Maar kaarsen neem ik nooit mee, wegens te zwaar. Bestel die dan af en toe bij Cozy.
Ben heel gelukkig met dit nieuws.

3 likes

Denk dat ze al snel stopt omdat het even duurt voor het geleverd wordt nadat ze het heeft ingekocht.
Heb gelezen dat het in The Mall of the Netherlands komt, in Leidschendam, schijnt 21 maart te openen.

4 likes

10 likes

Ik ga failliet! Hopelijk hebben ze met de herfst ook de Halloween spullen.

3 likes

Nee de site werkt normaal best wel snel, is nu wel druk daar denk ik

1 like

Dat is dichtbij! lucky me

4 likes

Haha zullen we een geurkaarstopic meeting doen als de winkel open is? :joy:

7 likes

Bij mij zit het ook relatief in de buurt dus kan ook eventueel versturen.
Nu al zin in. Ik vond het zo fijn in Amerika.
Die Handgel😍
En kaarsen afcourse.

1 like

Het is voor mij wel een stukje rijden, maar ik vind het over de andere kant ook fijn dat ik de kaarsen eerst zou kunnen ruiken, bestel ze nu allemaal aan de hand van de geurnoten

1 like

Voor mij ook aardig eindje rijden, maar heb het er graag voor over. Mooi uitstapje af en toe maken.
Hopelijk kunnen we tegen die tijd ook weer beetje normaal shoppen.

1 like

De webshop is er dus al zo te zien. Ga NU kijken!

6 likes

Omg dit is fantastisch! Ik heb 6 foaming handsoaps besteld met 50% korting

1 like

Heb ook besteld. Had nog net 2 kaarsen, bij afrekenen was er 1 al weg, boehoe… Zag het in een kaarsen FB groep. Die zijn al een paar uur als een malle aan het bestellen denk ik.
Heb ook wat handzeepjes erbij, die zijn zo fijn!

1 like