Geurkaarstopic

Weet iemand of er bij zalando lounge ook weer aangevuld wordt? Ik heb er al een paar op het oog :eye:

Jazeker! Kaars was kapot binnen gekomen maar mocht gratis een nieuwe uitzoeken dus nu heb ik er 2 :relieved:

1 like

Ja notino is betrouwbaar, duurt meestal wel ongeveer een week tot het binnen is.

1 like

Hmmm ik heb net een bestelling gedaan bij Bath & Bodyworks maar kreeg na betalen “there has been an error processing your request”. Ook geen bestelbevestiging ontvangen, maar bij Klarna staat wel ‘in verwerking’.

Hopelijk is het goed gegaan…

Edit: heuj, alsnog een bestelbevestiging ontvangen!

1 like

Ik ben bang van niet. Bij ZL doen ze meestal een selectie of beperkte oplage de sale in. Mocht een kaars op gereserveerd staan, zou je hem in de gaten kunnen houden. Want een product kan maar 20 minuten gereserveerd blijven, tenzij de reservering/winkelmandje verlengd wordt. Alles wat verkocht is, zal verkocht blijven. Volgens mij komt er best vaak een Yankee Candle sale bij ZL maar dat weet ik niet zeker haha.

Hm jammer, maar dan hou ik die gereserveerde kaarsen nog even in de gaten. Zitten echt lekkere bij :smiling_face_with_three_hearts:

Omg, ik heb zo hyped!
Toch nog een kaars bemachtigd.

1 like

Ik krijg last van FOMO en wil ook bestellen maar misschien toch eerst maar eens komend jaar in de winkel ruiken hahahha, heb totaal geen ervaring met dat merk

2 likes

Ik heb hier net een aantal kaarsen besteld, ben benieuwd! Thanks voor de tip in elk geval. Heb wel alsnog 9,95 verzendkosten betaald. Gratis verzenden boven 50 eu is alleen voor Ierland zelf geloof ik.

Ik heb dus altijd best wat kaarsen gehad maar ben nu bezig aan mn allerlaatste yankee kaars. Heb een tijdje terug eens alles uitgezocht, weggegeven wat ik niet lekker vond en de rest opgebrand. Nu mocht ik dus echt nieuwe vond ik zelf!

2 likes

Welke kaars heb je? :smiley:

Ja volgens mij hebben ze elk jaar andere designs. Ik wil deze ook erg graag, lijkt mij heerlijk

1 like

Eerste keer dat ik dit kaarsje brand, nog nooit zo’n mooie pool gehad bij een small jar zonder hulp van aluminiumfolie

4 likes

Hebben jullie het idee dat als je een yankee (of ander merk) uit doet door de dop erop te drukken (dus niet uitblazen), dat de rookgeur dan in de kaars trekt?

Ik doe dit zelf nooit, maar kan me voorstellen dat die geur in de kaars trekt. Om dat te voorkomen zou je de kaars kunnen doven met de dop en zodra het vlammetje uit is, de dop eraf halen. Dan kan die rook geur weg/uitwalmen

1 like

Met de code “Welcome2021” krijg je 10% extra korting op de sale. :ok_hand:t5:

1 like

Ja klopt! Kwam ik later ook achter. Heb dus een 2e bestelling gedaan na de eerste… goed excuus want ik had spijt dat ik bepaalde dingen toch niet had besteld.

Ik ben zo benieuwd naar al jullie bestellingen. Ik heb vandaag nog een bestelling geplaatst :sweat_smile:
De kaarsen tree farm, winter en sparkling pear riesling en foaming handsoaps 'tis the season en crushed candy came. Heb straks dus 6 kaarsen om te reviewen. Mijn andere 3 van notino zijn al binnen, maar ben op dit moment meer in een Yankee candle stemming, dus heb die nog niet aangehad

Echt zo leuk van die Bath & Bodyworks winkel! Ik ga zeker even langs om te ruiken en te kopen als ze open gaan. Is ook maar een half uurtje met het OV voor mij dus ideaal.

2 likes

Lekkere pool.

9 likes

Ik heb hier de geurverstuiver van! Echt een fantastische geur! Als je iets vindt wat er op lijkt ben ik heel benieuwd welke kaars dat is.

1 like