Mijn nieuwe kaarsen!
Mijn yankee candle large jar walmt echt heel erg, de vlam is ook best groot. Al vanaf het begin is dat zo, en ik trim het lontje meestal voordat ik hem aan doe. Dit is de eerste die ik heb. Ik heb net een nieuw huis met mooie witte muren/stucwerk haha. Dus ik wil hem eigenlijk niet meer aan doen. ook de rand is pikzwart geworden. Heeft iemand tips hiervoor? Anders brand ik hem in de zomer buiten verder (al is dat zonde voor een geurkaars).
Aah thanks, dat kan ik nog wel een keer bewuster proberen. Maar na een uur branden is dat effect daarvan ook weer weg dacht ik?
Andere vraag; ik heb echt 2 zakken met wel 100 waxinelichtjes, die ik misschien wil omsmelten tot een kaars met eigen geur en lontje. Heeft er iemand een tip waar je een leuke/goedkope kaarsenmakersset kan kopen? Ik denk nu aan ali
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Boy Smells kaarsen?
Ik ben wel heel erg benieuwd naar dit kaarsenmerk.
Ik heb dus laatst mijn eerste geurkaars gekocht, coastal sunset van Woodwick. Echt heerlijk. Wel duur zeg
Doen jullie iets met lege jars? Van bijv yankee candles? Ik heb er nu 1 die ik gebruik als pot voor mn elastiekjes aangezien die anders overal rondslingeren, maar ben benieuwd wat andere er mee doen
Ik heb ze een lange tijd op marktplaats gezet maar ik vind jouw idee voor elastieken handig. Eigenlijk ook voor ragers voor mijn tanden.
Om zelfgemaakte granola in te bewaren!
@Tubing ik denk dat ze dat wel hebben bij Dille&Kamille en Sostrene Grene!
Blij dat ik hier nu pas achter kom, veel is al uitverkocht en had toch geen geld. Kom ik ook niet de verleiding.
Wel irritant is dat er niet bijstaat dat het uitverkocht is, ja pas bij het product zelf maar niet bij het overzicht waar de knop staat in de winkelmand. Ging enthousiast klikken maar helaas, dit product is niet beschikbaar.
Heb vorig jaar vanalles gekregen van een Amerikaans vriendinnetje, ben er zo zuinig op! Mijn favoriete kaars is voor nu toch sugared snickerdoodle, heb de geur ook in de auto hangen. Lekker zoet!
Ik heb dat bijna nooit als een kaars nog aan is. Als de lont wel gaat walmen, blaas ik even de vlam uit om de lont te knippen en steek m dan weer aan. Misschien heb je net pech! Ik heb er wel ook altijd een illuma lid op, heb t idee dat die wel ook een beetje walm opvangt.
@Sugarbear ik gooi ze eigenlijk altijd in de glasbak
Ben benieuwd wanneer ze het assortiment uit gaan breiden en ook of de nieuwe collecties die nu in Amerika uitkomen ook meteen hier naartoe komen. Ook al gaat dat niet goed zijn voor mijn portemonnee
Dan moet ik echt gaan sparen voor deze winkel. Ik keek Amerikaanse YouTubes met Halloween en wilde echt zoveel hebben.
Ja laten we hopen dat er meer gaat komen!
Ik mis toch heel wat geuren en keuzes.
En nog een keer een mooie kaarsen sale zeg ik ook geen nee tegen.
Wat zijn lekkere geuren van Bath en body works?
(Sale is weg dat weer ik. Maar wil dit merkwel eens proberen)
Ben ik ook benieuwd naar. En in de USA hebben ze vaak van die “candle days”. Dan zijn kaarsen 10 dollar.
Oh ja ik hoop dat ze dat concept hier ook overnemen, ik denk het wel, aangezien ze nu ook een soort semi annual sale hebben op de Nederlandse site
Dat is zó persoonlijk, net waar je van houdt. Ik hou bv erg van pepermunt en eucalyptus en daar hebben ze vrij veel variaties van.
Of een lekkere zomerse geur, At the Beach is super. Maar ook In the Sun, dit was helemaal een topper maar helaas uit assortiment (hopelijk komt dat ooit weer terug…)
Een lekker zachte geur is Sea Island Cotton. Een algemene bloemige geur die iedereen wel lekker vind denk ik is Moonlight Path.
Voor in het najaar vind ik Mahogany Teakwood zalig, deze is vrij uitgesproken
Ben zelf niet zo van de foodgeuren, maar ook daar is veel keuze in.
De keuze is reuze
Ik ben een tart van Yankee Candle Autumn Glow aan 't branden maar vind 'm echt matigggg, eigenlijk zelfs een beetje
Weet iemand luchtjes die in het straatje geurtjes passen die ik wel lekker vind? Dit vind ik sowieso lekker: Black Cherry (die vond ik extreem lekker), unwrap the magic, Christmas magic en singing carols.