Geurkaarstopic

Mijn bath & body works bestelling is binnen. Op cold sniff vind ik Winter echt gewoon puur naar kruidnagel ruiken, hopelijk komen de andere geuren wel wat meer naar boven als ik hem aanzet. Tree Farm en Sparkling Pear Riesling vind ik wel erg lekker op cold sniff

1 like

Oh ik zoek nog een geurkaars die echt naar kruidnagel ruikt, wil je laten weten hoe Winter is als je hem brandt?

1 like

Ja is goed! Ik @ je wel even als ik de review hier plaats.

1 like

Ik heb mn bath and bodyworks champagne toast binnen. Staat pas net aan en ruik m nu al super goed. De geur is daadwerkelijk feestelijk :sweat_smile: ruikt zoetig naar bessen en “bubbelig”, echt n beetje champagne achtig. Ik vind m lekker!

5 likes

Deze kaars ruikt lekker warm en knus, ik ruik vooral de cranberry en een klein beetje kruidnagel

6 likes

Oh zo lekker al die kaarsen van Bath and body works!

Ik heb de latte die hierboven ook genoemd wordt, die ruikt inderdaad lekker. Heb ook dePumpkin Pecan Waffles, oh die ruikt zo heerlijk en je ruikt hem echt goed!

1 like

Net een Surprise Snowfall votive doormidden gesneden en in de scenterpiece gegooid. Zelfs na het snijden rook de hele keuken er al naar haha. Vind hem vergelijkbaar met Snow in Love (heb ik een grote jar van), maar dan ietsje zoeter.

2 likes

Vandaag pakket gekregen van Zalando Lounge en deze zat zo in de doos.

:sob::sob::sob:

Edit: wow, letterlijk binnen 5 minuten na klachtmail bericht terug dat ze het geld terugstorten.

8 likes

Ik kreeg net ook bevestiging van Postnl dat het bezorgd is. Bijzonder want ik ben thuis en heb niemand gezien 🤷 zal zo eens bij de buren gaan kijken, hopelijk is mijn pakket er beter aan toe…

Update: 5 minuten later ging de bel en stond de bezorger voor de deur. Die van mij zijn gelukkig heel!

2 likes

Ahh balen! Die hals van de yankee kaarsen is zo’n gevoelig punt. Bij is er wel eens 1 gesprongen toen ik gewoon normaal de dop eraf haalde.

Hoe slecht is dit ook ingepakt wtf…Goede verkopers doen er echt veel lagen bubbelplastic omheen

Die van mij ook helemaal kapot, postbode heeft het pakketje meteen terug meegenomen, de hele doos rammelde :sob:

Ja echt zo poep verpakt. De kleintjes zijn wel goed gelukkig.

Niet normaal :astonished:

10 likes

Ooh prachtige pool! :heart_eyes: welke geur is het?

Jaa lukte me niet om een betere foto te maken.
Het is de triologie island gettaway. Kerstcadeautje van de boyfriend.

1 like

Wat jammer! Zoals @Crystalfire al zegt, slecht ingepakt. Ik heb ergens anders besteld maar hoop evengoed dat die heel aan komen.

Die van mij kwam ook al gebroken aan… wel fijn dat ze het geld terugstorten. Ik ga de kaars in kleine stukjes hakken en dan in een brandertje branden denk ik

Ja ik ga ook kijken of ik hem nog op een andere manier kan gebruiken

Mijne zijn ook vandaag aangekomen, en gelukkig alle 5 helemaal heel. Zaten wel goed ingepakt vond ik. Een grote doos met daarin 5 kleine dozen en daaromheen grote bubbeldingen, en in die kleine doosjes nog veel papier. Er zat zelfs een deuk in de grote doos maar gelukkig goed gegaan :ok_hand:

En niet geheel onbelangrijk: ze ruiken allemaal lekker