Deze heeft het gelukkig overleefd en begint al lekker te poolen
Hij ruikt inderdaad heel erg naar kruidnagel, maar voor de rest ruik ik ook een houtige geur en wat frisheid van de clementine. Ik dacht echt dat ik deze geur niet lekker zou vinden, doordat ik de kruidnagel zo heftig was op cold sniff, maar ik vind hem eigenlijk best wel lekker ruiken. Een hele knusse geur. Ik zou wel afraden om hem in een kleine ruimte te branden, ik denk dat hij dan wel vrij heftig kan zijn.
Top, dit klinkt echt heerlijk! Dankjewel voor de review!
Mijn kaarsjes zijn ook gisteren heel aangekomen. Vind dat groene leuk matchen met mijn illumalid haha
Net mijn bestelling binnengekregen
Ik brand pas sinds een paar maanden geurkaarsen. Begonnen met goedkope van Sostrene Grene, maar daar komt amper geur vanaf. Toen een paar kleintjes van Woodwick en één van Ikea Osynlig, en nu eindelijk een paar “echte”.
Ze ruiken allemaal heerlijk, vooral de White Willow Moss. De Garden by the Sea ruikt wel erg zoet, maar dat kan natuurlijk nog veranderen als ik hem aansteek. Ben benieuwd!
Het hoort hier eigenlijk niet (want geen geurkaars) maar naar aanleiding van de tip in dit topic heb ik bij Bath & Bodyworks een bestelling gedaan. Ik kende het merk niet maar ben keihard in de val gelopen van mooie verpakkingen etc.
Mijn bestelling bestond uit schuimende handzeep en badschuim en de Vanilla Bean Noel is zoooooo lekker! Zo zoet. Echt verliefd op de geur.
Ik ben echt héél lang niet meer actief geweest hier maar heb door dit topic mijn wachtwoord maar weer opgevraagd. Heb net ook mijn eerste bestelling geplaats bij B&BW. 2 geurkaarsen besteld en wat dingetjes van de Twisted peppermint en Crushed candy cane lijn. Heb de kaarsen Cherry Frost en Champagne Toast besteld. Mijn favorieten hebben ze (nog) niet in het assortiment helaas.
De warm vanilla sugar producten zijn ook heeeeeerlijk!
Wat was de precieze webshop om voor b&bw te bestellen in Nederland?
Ja klopt, die heb ik ook als handzeep. Zo lekker.
Ik heb van de Vanilla Lavender ook nog badschuim. Het is een pot met deksel dus dat is onhandig, maar lekker dat het is…
Nahh dat is balen! Die €5 schiet je ook niks mee op, want ja je wilde specifiek die kaars natuurlijk. Zat zelf ook te azen op de large jar, maar die bleef steeds gereserveerd staan. Koop hem gewoon
Zie ik dat goed? Bath&Body works kaarsen?
IK WIL OOK!
Hij linkt niet
Overigens staat er bovenaan de website dat er geen verzendkosten zijn bij bestellingen vanaf 39 euro, maar ik heb ook geen verzendkosten hoeven te betalen over mijn bestelling van 22 euro.
Dit is echt een heerlijke kaars

Ik kom hier even loeren en ik zie gewoon dat we B&BW kunnen bestellen
Heb het drie jaar geleden meegesmokkeld uit Amerika (toen was de sale met alle grote candles voor 10$) en wat mis ik die kaarsen sindsdien!
Ik hoop dat ze hier ook het assortiment uitbreiden en zo’n dikke sale houden! Al zal ik wel online moeten bestellen want t filliaal ligt niet echt in de buurt.
Ik vind de b&w kaars zo fijn omdat die zo snel poolt. Een yankee heeft echt wel wat tijd nodig om te poolen dus die kan ik niet voor korte tijd aan maken. Die van b&w kan ik wel even voor n uurtje aan hebben!
Jaaa ik hoop echt dat die sale hier ook komt! Lijkt me heerlijk. Had echt keuzestress in die winkel destijds.
Weet niet of de code gedeeld is, maar zag dat je met WELCOME2021 10% korting krijgt.