Ik vind die kaarsen van B&BW allemaal zo mooi uitzien!
Ik mis het echt om lekker geurkaarsen te snuffelen in de winkel en een nieuwe voorraad aan te leggen. Online bestellen is het toch niet echt voor mij.
Ja ik ook, heb er nu 2 besteld maar echt een gok of ik ze lekker vind.
Ze gaan het assortiment wel vergroten(had ik gevraagd op fb) maar ik hoop dat die sales ook komen hier!
Ik ga deze denk ik proberen.
Ik heb door dit topic de Winter kaars (en wat handzeepjes) van Bath & Body Works besteld! Hoop dat dit net zo’n succes wordt als Zara Gingerbread, die ik ook niet had geroken voordat ik hem bestelde maar die goed in de smaak viel.
Ik mis soms echt een app ofzo waarin je kan zien wat anderen voor kaarsen branden. En dan met een “aanbevolen voor jou” of “anderen met deze kaars houden ook van” functies.
Je hebt nu zo’n app met biertjes maar zou dat zo graag willen met geurkaarsen.
Zat zelfs te denken om maar een Google Sheet oid te maken…
Dat zou vet handig zijn! Beetje zoals fragrantica doet met parfums.
Ja precies! En dan geurnoten kunnen taggen. Dmv likes zie je de populariteit etc. Ideeën om de lege potten te recyclen.
Ik ga even googlen hoe je een app bouwt, brb haha.
Dit lijkt me echt heel leuk! Is ook net zoiets als goodreads, heb daardoor ook veel leuke boeken ontdekt! Zou ook perfect zijn met geurkaarsen
Deze kaars ruikt vooral naar vanille en marshmallow. Hij ruikt goed kamervullend en zoet. Het enige nadeel bij mijn kaars zijn de lonten, dat is ook wel te zien aan het verschil in de rechter vlammen en de linker vlam. Ze waren dik en scheef en werkten niet goed mee. Hopelijk is dit alleen bij de eerste keer branden.
Edit: mijn zus komt net binnenlopen en die zegt dat ze wel duidelijk pompoen ruikt, misschien weet ik gewoon niet goed hoe dat ruikt
Yesyes. Mijn vriend is niet thuis vanavond dus ik ben hier van aan het genieten.
Mijn vriend vind Woodwick kaarsen niks dus zodra hij een avondje weg is steek ik er een aan
Same! Mn vriend vind dat knisperende geluidje irritant . Doe m wel lekker aan, en als we een film kijken of muziek luisteren valt het minder op. Heb nu deze aan
:
Wilde eerst festive cocktail van Yc aan maar die poolt niet zo snel en wil zo naar bed…
(Morgen wel even het glas schoonmaken zie ik ooops!) lontje heb ik wel kort gemaakt.
Hmm nee niet echt. Volgens mij was die van mij ook niet supersterk, maar mijn appartement is mini dus dat is geen probleem voor mij haha
Christmas cookie van YC! Of Snowflake cookie als je een beetje amandel erin ook lekker vindt.
Dat vind ik wel een “nadeel” van YC inderdaad, dat ze niet zo snel poolen. Als ik dan laat thuis ben na mn werk en gegeten heb, wil ik nog gezellig een kaars aan. Maar ik wil ook op tijd naar bed…en soms zit ik dan echt te wachten op een kaars die niet poolt
Waarom moet dat per se dan?
Al die BBW kaarsen zien er zo leuk uit! Ik wil ook. Maar ik heb een 6 weken no-buy en ik wil ook graag kaarsen kunnen ruiken voor ik ze koop, ik kan dat online echt niet goed inschatten. Dus ik wacht geduldig af tot de winkel opent, geeft me mooi een kans om ruimte te maken in de kast haha.
Als de kaars niet helemaal tot aan de randjes vloeibaar is geworden, gaat ie de volgende ook maar tot datzelfde punt. De kaars gaat dan “tunnelen” en zal niet netjes opbranden. Daardoor blijft er veel kaars over aan de randen en dat vind ik zonde.
Een x slecht poolen man je wel oplossen door de volgende keer gelijk aluminiumfolie te gebruiken.